کد خبر 1432279
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
آرتین!

آرتین به زودی بزرگ و بزرگتر خواهد شد و انتقام خون پدر،مادر و برادرش را از اصحاب و اهالی کفر ،نفاق و شرک خواهد گرفت و در صف اول دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خواهد ایستاد.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان «آرتین» نوشت:

۱- آرتین نام کودکی است که در حمله فتنه‌گران داعشی به حرم مقدس احمدبن موسی(ع) مجروح شد. او پدر مادر و برادرش آرشام را در این فاجعه از دست داد.نام او اسم رمز شکست فتنه ۱۴۰۱ است.

آرتین نام یکی از پهلوانان در شاهنامه فردوسی است و برخی آرش قهرمان افسانه‌ای ایرانیان را همان آرتین می‌دانند. «آرتین» به معنای؛ پاک، مقدس، عاقل و زیرک است که در تیراندازی بسیار توانا بوده است.

آرتین دیروز درحالی که در آغوش یکی از بستگانش نشسته بود به دیدار رهبر انقلاب اسلامی رفت.

امام خامنه ای در دیدار با جمعی از دانش آموزان انگشت اشاره خود را به سوی آرتین بردند و فرمودند:« پسربچه ای (آرتین) که در این جنایت پدر و مادر خود را از دست داد و دچار چنین غم بزرگی شد چه گناهی کرده بود؟». رهبر انقلاب همچنین به برادر آرتین، آرشام اشاره کردند و فرمودند:«‌چرا مدعیان حقوق بشر حادثه شیراز را محکوم نکردند. هزاران بار دروغ های خود را در سکوی اینترنت تکرار می کنند اما نام آرشام را ممنوع می کنند.»

آرتین به زودی بزرگ و بزرگتر خواهد شد چون میلیون‌ها مادر و پدر ایرانی قول داده‌اند برای او مادری و پدری کنند. او بزرگ خواهد شد و انتقام خون پدر ، مادر و برادرش را از اصحاب و اهالی کفر ، نفاق و شرک خواهد گرفت و در صف اول دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خواهد ایستاد.

آرتین برای ایران سردار دیگری باش

ما عاشقانه یک عمر با این دیار بودیم

آرتین برایت باران شده است ایران

ما نیز گریه های بی اختیار بودیم.

۲- یکی از مناسبت‌های ۱۳آبان گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز در سال ۵۷ در زمان رژیم پهلوی است. دانش‌آموزان و نوجوانان در صف اول مبارزات ملت در قیام تاریخی سالهای ۵۶و۵۷ بودند.

در حادثه غمبار حمله دشمن به حرم مقدس احمدبن‌موسی (ع) چهره سه دانش‌آموز به نام‌های آرشام سرایداریان، محمدرضا کشاورز و علی اصغر گوبینی می‌درخشد و مظلومیت شهدای ۴ آبان ۱۴۰۱ را در صدر اخبار انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

امسال دانش‌آموزان سراسر کشور به یاد این شهدا و شهدای دانش‌آموز انقلاب اسلامی به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سرخواهند داد.

۳- یکی دیگر از مناسبت‌های باشکوه ۱۳ آبان ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تحقیر امپریالیسم و شکستن ابهت پوشالی هژمونی غرب به ویژه آمریکا است. آمریکایی‌ها ملت ایران را به خاطر این حمله حماسی هیچ‌گاه نمی‌بخشند و در وادی کینه‌توزی ، دشمنی و نفرت پراکنی علیه ملت ایران مانده‌اند و خلاصی از آن ندارند.

دانشجویانی که در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند همه بدبختی‌ها، توطئه‌ها و رنج‌های ملت را در این لانه جستجو می‌کردند و با تسخیر آن ، عوامل نفوذی دشمن لو رفت و معلوم شد جنگ داخلی و تجزیه ایران آنجا طراحی و عملیاتی می‌شود.

امروز دانشجویان عزیز کشور علی‌رغم سربازگیری آمریکا در ساحت مقدس دانشگاه همان آگاهی و بیداری را دارند و اگر اراده کنند پیاده نظام آمریکا را از دانشگاه جمع می‌کنند.

دانشجویان آگاه و بصیر انقلابی تفاله‌های آمریکا و فریب‌خوردگان سرویس‌های سیا و موساد را از ساحت مقدس دانشگاه ، امسال پاک خواهند کرد.

۴- مناسبت دیگر ۱۳آبان تبعید امام خمینی در سال ۴۳ به جرم دفاع از عزت ، عظمت و استقلال کشور به ترکیه و سپس عراق است.ملت ایران برای تکریم و تعظیم امام انقلاب و وفاداری به خط اسلام و قرآن به خیابان‌ها خواهند آمد و از پرچمدار رهایی، ‌آزادی وعزت ایران تجلیل خواهند کرد.

۵- پاسخ به شرارت آمریکا در فتنه اخیر صرفا به برگزاری اجتماعات عظیم ملت علیه مظالم غرب در ایران ختم نمی شود. ما یک ملت غیور و قدرتمند هستیم یک نظام مردم‌سالار مقتدر داریم.

نیروهای مسلح و نظام اطلاعاتی و انتظامی کشور به‌زودی ضربه‌ای را در داخل و خارج به‌ویژه منطقه و محور مقاومت به استکبار جهانی خواهند داد زد فریاد انتقام انتقام در روز ۱۳ آبان در سراسر کشور به هوا خواهد خاست.

فرزندان غیور و دلیری که متکفل امر مطالبه انتقام هستند آن را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. آرتین اسم رمز پاسخ به آشوب‌های اخیر است. دولت و ملت ایران این نام را هرگز فراموش نخواهند کرد. روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

این نام در حافظه تاریخی ملت ما و ملت‌های جهان هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

۶- مقام معظم رهبری دیروز در جمع دانش آموزان فرمودند:« ۱۳ آبان یک روز تاریخی است،‌هم تجربه اندوز و هم تجربه آموز.» عناصری که خالق ۱۳ آبان در تاریخ معاصر هستند،‌یک مثلث آگاهی را ساخته اند که در ضلع اول آن «امام (ره)» ، ضلع دوم آن «دانش آموزان» و در ضلع سوم آن «دانشجویان» ایستاده اند. این ایستادگی در تاریخ ما ماندگار است و حافظه اصلی تاریخی ملت ما را با تجربه اندوزی و تجربه آموزی شکل داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس