اغتشاشات

اقدام هماهنگ رسانه­ های معاند در کنار اقدامات مخرب اوباش آموزش دیده و گروه­های تجزیه‌طلب در داخل و خارج،پرده از روی این واقعیت برداشت که برنامه­ ریزی و طراحی پیچیده ­ای برای شروع این جنگ انجام شده است

به گزارش مشرق، جمعی از اساتید دانشگاه­های تهران در مورد ضرورت برخورد قاطع و فوری با اغتشاشگران بیانه ای سیاسی- حقوقی را صادر کردند.

در بیانیه جمعی از اساتید دانشگاه ­های تهران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اغتشاشگران محارب هستند؛ حکم الهی را در باره آنها اجرا کنید

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ{هر نیروئی در قدرت دارید برای مقابله با آنها (دشمنان) آماده سازید و اسب های ورزیده (برای میدان نبرد) تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را که شما نمی شناسید و خدا آنها را می شناسد و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید به طور کامل به شما باز گردانده می شود و به شما ستم نخواهد شد. (سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)}

در روزهایی که دولت و ملت ایران در حال گام برداشتن در مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی و عبور از گردنه مشکلات اقتصادی بود و صحنه ­های نابی چون حضور میلیونی جوانان در راهپیمایی میلیونی اربعین، حرکت عظیم ملت در عرصه مواجهه با کرونا، و ارائه کمک­های مومنانه را رقم می­زد؛ دشمنان انقلاب اسلامی ناامیدانه و مضمحل در تلاش بودند تا به هر بهانه­ای در مسیر حرکت این قطار پرسرعت سنگ­اندازی کنند.

در ماه­های گذشته رسانه ­های محور غربی-عبری-عربی با دست و پا زدن فراوان سعی کردند تا با سواستفاده از مطالبات معیشتی مردم، جرقه ناآرامی ­ها را بزنند که با استقامت و تاب­ آوری تحسین برانگیز ملت در مقابل این جریان ایران ­ستیز، هدف دشمنان محقق نشد.

در نهایت نظام سلطه با محور رژیم­ آمریکا و صهیونیست­ ها سیاست جنگ احزاب را در مقابل ملت ایران در پیش گرفت.

بهانه شروع این جنگ ترکیبی، درگذشت خانم جوانی بود که به سبب پوشش نامتعارف و هنجارشکن از سوی ضابطین قضایی بازداشت شد.

اقدام هماهنگ رسانه­ های معاند و ضدایرانی در کنار اقدامات مخرب اوباش آموزش دیده و گروه­های تجزیه­ طلب در داخل و خارج از کشور، پرده از روی این واقعیت برداشت که برنامه­ ریزی و طراحی پیچیده ­ای برای شروع این جنگ چندگانه انجام شده است.

هر چند این "طرح براندازی و پروژه سوریه ­سازی ایران"با تابلوی مخالفت با حکم مسلم اسلامی یعنی پوشش شرعی آغاز شد اما به مرور بر همگان عیان شد که طراحان خارجی این آشوب ­ها سر در آخور نهادهای اطلاعاتی و امنیتی غربی دارند که هدفی جز مقابله با اصل موجودیت نظام اسلامی از طریق براندازی، تجزیه طلبی و نابودی ایران ندارند.

متاسفانه در اغتشاشات اخیر، از سوی مزدوران دشمن، منحرفین و فریب خوردگان به همه ارزش های اسلامی به بهانه مخالفت با این اصل ضروری دین یعنی حجاب اسلامی حملاتی صورت گرفت.

بر این اساس ما جمعی از اساتید دانشگاه­ های تهران ضمن اعلام انزجار از رفتارهای آشوبگران و حمایت و پایبندی به اصول و باورهای اسلامی، از ضرورت اجرای احکام الهی در جامعه اسلامی دفاع کرده و از مسئولین ذی­ربط می­ خواهیم تا در تمامی سطوح از ارزش های اسلامی پشتیبانی نمایند و اجازه ندهند تا عده­ای محدود به بهانه واهی با هنجارشکنی و دهن­کجی، حجاب را که به عنوان یک ضروری دین و قانون شریعت شناخته می ­شود، مورد هجمه قرار دهند. چرا که حجاب از اولین و مهمترین خاک­ریزی برای جریان دین­ ستیزی است که مخالف همه ارزش های الهی است.

همچنین به عنوان بخشی از جامعه علمی کشور از مقامات دولتی و قضایی درخواست می­ کنیم که در برخورد قضایی و محکومیت افرادی که در شبکه­ های مجازی و چه غیر آن، مباشرت یا معاونت در ارتکاب یا تحریک و تشویق به ارتکاب اعمال خلاف قانون و خلاف انسانیت مانند آتش زدن مامور پلیس در تهران و یا سر بریدن مامور پلیس در آمل داشته اند، با شدت و قدرت اقدام نمایند.

ضمناً از دادستان محترم کل کشور بعنوان مدعی العموم مطالبه داریم که وظیفه قانونی خود را در برخورد با این اعمال مجرمانه و ناآرام کننده کشور انجام دهد که در برخی موارد، اقدامات وقوع یافته توسط اغتشاشگران:

  1. مصداق عینی ماده ۲۷۹ و تحقق محاربه و مجازات اعدام ذیل ماده ۲۸۲
  2. همچنین از باب موجبیت اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی می­توان ذیل ماده ۲۸۶ و مصداق بغی و افساد فی الارض که مجازات آن اعدام است
  3. و یا در برخی موارد مانند چهره­ها و سلبریتی­ ها که در عرصه ورزشی، هنری و یا سیاسی موجب  ترغیب، تهدید، تطمیع، یا تحریک به ارتکاب جرم ذیل ماده ۱۲۶ و ۱۲۷ شدند
  4. و حتی ذیل ماده ۱۲۵ نسبت به کسانیکه علی­رغم اعلان پلیس مبنی بر تفکیک صف از اغتشاشگران و مجرمان، باز هم در صحنه اغتشاش یا هنجارشکنی اجتماعی حاضر می گردند و مشارکت در دامن زدن به این اعمال خلاف قانون می کنند باید برخوردی قانونی گردد.

لازم به ذکر است که ما جمعی از اساتید دانشگاه­های تهران از مسئولین دولتی نیز درخواست می­ کنیم تا با جدیت بیشتری مانع حضور و هنجارشکنی عده­ای اوباش هتاک و فحاش در دانشگاه ­های کشور شوند و از ابزارهای انضباطی لازم برای برخورد قانونی با این عده استفاده نمایند.

در پایان با اشاره به صحبت رئیس محترم قوه قضائیه که در تاریخ چهارم مهر ماه سال جاری گفتند: "فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند، مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران هم مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد"؛ بایستی علاوه بر پیگیری و صدور حکم قضایی  نسبت به مباشرین و معاونین و ترغیب کنندگان این اغتشاش، نسبت به دریافت جبران خسارات مالی نسبت به اموال دولتی و خصوصی از افراد فوق الذکر اقدام گردد. والسلام علیکم و رحمه الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 38
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    28 14
    کسی تخریب وفحاشی رابرای بی بندگرایی قبول نخواهدکرد
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    احسنت مشوقان و تحریک کنندگان گناهکارترند و خبیث تر
  • موسی فلاحی IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    8 8
    الله اکبر ايرانم همیشه جاوید بادا رهبرم عمرشان ۱۲۰ ساله پرچم اسلام را ان شاءالله تحویل آقایمان صاحب الزمان بدهند یاعلی التماس دعا دوستان
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 5
    امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 3
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    11 7
    آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    7 6
    آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 0
    درود
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اینجانب بر خلاف اساتید بی سواد عرض می کنم که بخشایشگری و رحمت الهی چنین اقتضاء میکند که ابتداء از خطا کاران تعهد گرفته شود که منبعد تخلف نکنند که اگر چنین کنند مشمول آیه کریمه الَّذِينَ عَاهَدْتَ مِنْهُمْ ثُمَّ يَنْقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِي كُلِّ مَرَّةٍ وَهُمْ لَا يَتَّقُونَ ﴿۵۶﴾ خواهند شد و با آنها طبق کریمه فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِمْ مَنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ ﴿۵۷﴾ رفتار خواهد شد.
  • حسین IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 0
    فقط اجازه بدید مردم خودشون سروته اونارو جمع میکنن
  • ح ن IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    آنچه در این روزها جریان دارد‌ نتیجه سی و چند سال حکومت لیبرال ها و به انحراف بردن آموزش و پرورش در پخش برنامه‌های منحرف کننده سیمای جمهوری اسلامی ایران است مدارا و مماشات کافی است ناامنی در حال همه گیر شدن است
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    درج اخبار شبکه عربی ، صهیونیستی ایران ابتر نشنال در سایت اخبار فوری شهر خبر یعنی چه ،آیا این شبکه تغییر روش داده یا نظام در مورد آن نظرش عوض شده است
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس