کد خبر 1432428
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
نبرد کهکشانی‌ها برای تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان/ تیم‌های پرخطر کدام‌اند؟

با حضور پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول و سایر تیم‌های قدرتمند در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید تنها نماینده اسپانیا و مدافع عنوان قهرمانی احتمال نبردهای جذاب و سختی را پیش‌بینی می کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های رئال‌مادرید و سلتیک در چارچوب بازی‌های هفته ششم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به مصاف هم رفتند که کهکشانی‌ها پس از غلبه ۵ بر یک بر سلتیک در سانتیاگو برنابئو به هدف خود یعنی اول شدن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند و حال باید تا روز دوشنبه چشم‌انتظار بمانند تا رقیب خود را بشناسند.

تارنمای آس درباره اینکه کدام تیم‌ها حریف رئال‌مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند بود و کدام تیم کهکشانی‌ها را می‌ترساند، ‌نوشت:  شاگردان کارلو آنچلوتی در دور اول مرحله حذفی با هفت نامزد احتمالی روبه‌رو خواهند شد که همه آنها در گروه دوم به جز لایپزیش که در مرحله اول رقابت‌ها مشترک بود، حریفان تازه‌ای هستند. تیم‌هایی همچون لیورپول، کلوب بروژ، اینترمیلان، اینتراخت فرانکفورت، آث میلان، دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن که در میان تمام حریفان، لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن، تهدیدهای اصلی و بزرگ رئال‌مادرید به شمار می‌روند.

به‌عبارت‌دیگر، ظهور پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان یکی از راه‌یافتگان به مرحله یک‌هشتم، تصویر پیچیده‌تری برای تنها بازمانده اسپانیا ترسیم می‌کند ضمن اینکه ترس از رقیب شدن با لیورپول هم لرزه بر اندامشان انداخته است.

نبرد کهکشانی‌ها برای تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان/ تیم‌های پرخطر کدام‌اند؟

شاید ترس کهکشانی‌ها از پاری‌سن‌ژرمن به این دلیل است که کیلیان امباپه به‌عنوان بهترین گلزن مرحله گروهی و لیونل مسی بهترین فوتبالیست را در اختیار دارد. لیورپول پرستاره‌ هم با درخشش محمد صلاح که هفت گل در مرحله گروهی زد نیز بسیار پرقدرت ظاهر شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    پورتو کو
  • اسی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 0
    اونی که لرزه به تن حریفان میندازه رئاله, مهم نیست با کی بیفته! پارسال چنتا تیمو از لب تیغ گذروند!!!!
  • کلاته شاهین فر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 0
    لطفاً تیتر رو درست بزنین.برای رئال قرعه بد وجود نداره....همشون باهم بیان تو زمین
  • Jafar saedi IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    7 0
    به نظرت ترس این تیم‌ها دوبرابر رئال نیست وکلیان سگ کی باشه درضمن اونا باید لرزه به اندامشون بیافته نه رئال ناسلامتی باقهرنان اروپا بازی دا ن وجفتشونم سال قبل باختن وترس باخت دوباره به ج نشون لرزه انداخته حالا حالا باید بدون تا برسن به ۱۴ تا جام
    • GB ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      4 8
      ۱۴ جامی که نصف بیشترش با کمک داوران بوده
  • بیگی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 0
    این حرفای الکی رو از کجا میارید میگید؟لرزه بر اندام رئال افتاده؟خوبی؟همه اینا رو پارسال نبرد؟بابا موقع نوشتن جملاتتون کمی فکر کنید بند نیستا.همه تیما از رئال مادرید میترسن چون پادشاه چمپیونزلیگ و اروپاست
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس