ارتش نمایه ارتش جمهوری اسلامی

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی و تجلیگاه مقاومت مردم عزیز و جوانان و نوجوانان برومند کشورمان و یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون به دستور آمریکایی ها توسط رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، حمله به تجمع و کشتار دانش‌آموزان توسط عوامل رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در تقویم پرفراز و نشیب ایران اسلامی به ثبت رسیده است. در هر سه رویداد مهم، ملت قهرمان ایران به مقابله با استکبار و استبداد برخاسته و همانند سیلی خروشان ریشه‌های استبداد را در کشور از جای برکنده و نهال پر خیر و برکت جمهوری اسلامی ایران را غرس کردند که به یاری خداوند امروز به درخت تناوری تبدیل شده است.

دشمنی پیدا و پنهان آمریکای جنایتکار با ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از جنگ جهانی دوم آغاز شده بود، با پیروزی انقلاب اسلامی به مرحله آشکار و جدید خود رسید تا جایی که سفارت خود را عملاً به لانه جاسوسی تبدیل کرده و به هر اقدامی برای سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی متوسل شد.

دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ نه تنها پایه‌های سست و لرزان خانه عنکبوتی آمریکای جنایتکار را ویران کردند بلکه عزم و اراده جدی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی را به جهانیان مخابره کردند. درستی و ارزشمندی تسخیر لانه جاسوسی که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب دوم و یوم‌الله نامیده شد، امروزه بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند و ضرورت انجام آن بر همگان ثابت شده است.

کودتای ۲۸ مرداد، تلاش برای تجزیه ایران در سال ۵۸، طراحی کودتا، حمله مستقیم نظامی به ایران در واقعه طبس، سازمان‌دهی و به صحنه آوردن گروه‌های تروریستی که منجر به شهادت ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان ما شد، سازمان‌دهی جنگ علیه ایران از طریق تحریک و حمایت از رژیم بعثی صدام، اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و چند جانبه، رفتار دوگانه در موضوع هسته‌ای، ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه و تلاش برای تضعیف محور مقاومت، راه‌اندازی جنگ نرم و طراحی و مدیریت ۵ فتنه و آشوب داخلی تنها گوشه‌ ای از جنایات آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

امروز نیز سردمداران کاخ سفید با همکاری اذناب منطقه‌ای‌شان مانند رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی یک جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی را با استفاده از امپراتوری رسانه ای علیه ملت ایران به ویژه جوانان راه انداخته‌اند و با تحریف واقعیت ها به دنبال مدیریت افکار عمومی جامعه به نفع نقشه های شوم خود هستند، هرچند ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر این فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 0
    ما که تحت تاثیر قرار نگرفتیم
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 1
    درود
  • غریبی نسب NL ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 1
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس