لیگ برتر فوتسال| فتح مقتدرانه ال‌کلاسیکو توسط گیتی‌پسند

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته دوازدهم لیگ‌برتر به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران گیتی‌پسند اصفهان امروز(جمعه) در سالن پیروزی اصفهان میزبان مس سرنگون ورزقان بود.

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، علیرضا وفایی، میثم خیام، علی مروتی، بهزاد رسولی شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی‌پسند بودند.

علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، مجتبی پارساپور شاگردان اسماعیل تقی‌پور در تیم مس‌ سونگون ورزقان بود.

نبرد تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را صدرنشنین یعنی مس سونگون بهتر آغاز کرد و پس از گذشت ۱۰ دقیقه با ۲ گل از میزبان خود پیش افتاد، اما گیتی‌پسندی‌ها خیلی زود به خود آمدند و در فاصله ۵ دقیقه ۳ گل به ثمر رساندند تا کامبکی به یاد ماندنی ثبت شود.

البته این پایان کار دو تیم در نیمه‌اول نبود، ابتدا شاگردان کشاورز گل چهارم را به ثمر رساندند و در ادامه مسی‌ها باز هم اختلاف را به یک گل کاهش دادند.

در نیمه‌دوم بازیکنان گیتی‌پسند برای دفاع از اندوخته‌های خود و مسی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما برخلاف انتظار این بازیکنان گیتی‌پسند بودند اختلاف را افزایش دادند.

پس از این اتفاق تیم مس به بازی پاورپلی روی آورد و این باعث شد که سفیدپوشان از این اتفاق استفاده کرده و با به ثمر رساندن دو گل دیگر با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ نماینده ورزقان را شکست داده و اختلاف با این تیم در صدرجدول را به یک امتیاز کاهش دهند.

گل‌ها : علی مروتی(۲)، گل به خودی بازیکنان حریف(۲)، مهدی کریمی، علیرضا وفایی، اصغر حسن‌زاده برای گیتی‌پسند و مجتبی پارساپور، حمید احمدی و مرتضی عزتی برای مس سونگون

اخراج: محمدرضا سنگ‌سفیدی

حواشی:

*این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد و حدود ۲۰۰ نفر در سالن پیروزی حضور داشتند و به تشویق گیتی‌پسند پرداختند.

*علی مروتی پس از به ثمر رساندن گل دوم، گلش را به فردی که در جایگاه ویژه نشسته بود تقدیم کرد.

*پس از به ثمر رسیدن گل سوم گیتی‌پسند، اعتراض شدید مسی‌ها به تصمیم داور باعث وقفه چند دقیقه‌ای در بازی شد.

*بازیکنان گیتی‌پسند با لباس‌های یکدست سفیدرنگ و بازیکنان مس‌ با لباس‌های نارنجی رنگ به میدان آمده بودند.

*سعید احمدعباسی که چند هفته پیش گیتی‌پسند را به مقصد اسپانیا ترک کرده بود، مهمان ویژه این دیدار بود.

*فرهاد فخیم که بازیکن با سابقه مس که به دلیل اختلافاتش با کادرفنی این تیم از جمع نارنجی‌پوشان جدا شده و گیتی‌پسند پیوسته است، در سالن حضور داشت.

*پس از حرکت غیرورزشی محمدرضا سنگ‌سفیدی و اخراج او، جو بازی دقایقی به شدت متشنج شد.

*اعتراض‌های بازیکنان دو تیم، خصوصا مسی‌ها به تصمیمات داور باعث شد بازی دقایق زیادی متوقف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس