کد خبر 1432953
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مدیرعامل پرسپولیس تهدید به شکایت شد

در پی برخی ادعاها از سوی رضا درویش، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس او را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش مشرق، در چند وقت اخیر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که حساب این باشگاه بسته شده. او همچنین اعلام کرد که یکی از کسانی که حساب پرسپولیس را بسته مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق این باشگاه بوده که از پرسپولیس طلبکار است. 

این موضوع حالا با واکنش رسول‌پناه روبرو شده و او جوابیه‌ای در این باره در اختیار قرار داده که متن آن به شرح زیر است:

"جناب آقای درویش!

با وجود عدم تمایل ورود به بحث‌های حاشیه‌ای و دنباله‌دار شما که اخلاق حکم می‌کند، رسیدگی و پرداختن در مسائل مربوط به باشگاه بدوا در خانه پرسپولیس نه فضای رسانه‌ای حل و فصل گردد که متاسفانه تاکنون شما به طرق مختلف این مسیر را ناهموار نموده‌اید، در جهت شفاف سازی اذهان هواداران بعد از گذشت دو هفته سکوت و صبر، معروض می‌دارم؛ پیرو صحبت‌های شائبه برانگیز و بی‌اساس شما نسبت به مسدودی حساب خزانه توسط اینجانب در ۲۹ مهرماه در برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی و بعد از آن که معلوم نیست ناشی از ثمرات تبحر و شاهکارهای مدیریتی جناب‌عالیست یا از روی بی‌اطلاعی ‌یا اغراض؟! 

به خود این اجازه را دادید در رابطه با مسدودی حساب خزانه باشگاه، اطلاعات غلط در رسانه‌ها به هواداران تحویل دهید. به نظر می‌رسد منشا این اظهارات همکاران‌تان باشند که به شما مشاوره‌های نادرست می‌دهند یا آنکه خودتان هنوز بعد از یکسال در منصب مدیریتی به امور باشگاه اشراف پیدا نکرده‌اید! 

لازم است یادآوری کنم؛ حساب خزانه‌ای باشگاه اساسا برای بدهی‌های باشگاه، قابل مسدود شدن نیست و طلبکاران فقط می‌توانند از مجاری قانونی با دستور قضایی و از طریق بانک مرکزی، صرفا تا سقف مبلغ بدهی را تامین کنند و اگر حساب بیشتر از بدهی، موجودی داشته باشد همچنان حساب باشگاه می‌تواند فعال باشد و هر پرداختی را که لازم باشد، انجام شود.

با توجه به اطلاعات کاملا کذب و گمراه کننده‌ای که در سطح وسیع در رسانه‌ها علیه اینجانب نسبت به مسدود شدن حساب خزانه باشگاه به هواداران ارائه و انتشار داده‌اید درحالی‌که کاملا مشخص هست حساب مذکور فعال و قابل استعلام از بانک است این موضوع قابل پیگیری است.

با این وصف، در جهت اثبات ادعاهای خود، بدین وسیله به شما اعلام می‌کنم، ظرف مهلت ۴۸ ساعت فرصت دارید مستندات و مدارک بانکی خود مبنی بر مسدودی حساب خزانه بانکی باشگاه  از زمان ادعای‌تان تاکنون و نیز ادعای اسپانسری‌ام برای ورود به باشگاه را ارائه دهید؛ در غیر این صورت میبایست پاسخگوی اظهارات واقدامات‌تان در مراجع قضائی وانضباطی باشید."

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس