پدر نسرین قادری

پدر «نسرین قادری» بانوی مریوانی که روز جمعه در منزلش در تهران فوت شد، ارتباط مرگ دخترش با اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد و گفت: دخترم به دلیل بیماری زمینه ای فوت کرده است.

به گزارش مشرق، احمد قادری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دخترم تشنج داشت این روزها هم به آنفلوانزا مبتلا شده بود به همین دلیل هم فوت کرد، ضمن اینکه شب همان روز که فوت شد، پسرم (برادرش) تا ساعت ۱۲ شب پیش او بود و حتی ما هم با او تماس تلفنی داشتیم.

وی افزود: فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او نشد، به ناچار از دختر دیگرم خواستیم به منزل نسرین رفته و ما را از وضعیت او باخبر کند که وی نیز به همراه همسرش راهی منزل نسرین شدند.

پدر مرحومه قادری اظهار داشت: با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین بازهم هیچ خبری از او نشد بنابراین با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را شکسته و با پیکر بی جان او مواجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می‌گیرند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

این پدر داغدیده از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و داغ این خانواده را با حرف‌های بی پایه و اساس تازه نکنند و از برگزاری هر گونه تجمعی به نام دخترش خودداری کنند.

قادری هرگونه شایعه درباره حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را رد کرد.

نسرین قادری ۳۵ ساله و اهل مریوان بود که در شهریار تهران سکونت داشت و روز ۱۳ آبان از دنیا رفت.

پیکر وی روز شنبه پس از انجام تشریفات قانونی به زادگاهش منتقل و خاکسپاری شد.

برخی کانال‌های معاند درصدد هستند تا در ادامه پروژه کشته سازی، مرگ این دختر مریوانی را به اغتشاشات ربط دهند اما خانواده وی همه اخبار رسانه‌های خارجی و معاند را تکذیب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    7 2
    علت کثرت کشته سازی اینه که القا کنن نظام نمیتونه حریف جمغیت میلیونی!!! خیالیشون بشه و مجبوره برخود خشن بکنه و بکشه! همینقدر متوهمانه
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    2 1
    با این طرز کشته سازی ودروغگویی این ها این طور بنظر میرسه که کسانی در بیمارستان که مشخصات بیمار رو کاملا دردست دارند به این ها اطلاع میدن که یه مورد مثلا دختر جوان کرد دانشجو بستری بوده و فوت کرده و مورد مناسبی هست این ها بلافاصله در رسانه اینترنشنال اون رو به عنوان کشته های اعتراض معرفی میکنند و بعد از مدتی که طول میکشه تا خانواده تکذیب کنند این ها کار خودشون رو کردن و بعد هم فورا میگن که خانواده تحت فشار این حرف رو زده و این فرد به دست نیروهای انتظامی کشته شده و بعد دیگه جریانی رو که خواستن راه انداختند و به هدفشون رسیدند.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 2
    باور کردن این ادعا در این اوضاع واحوال کشورمان وبا توجه به شباهت این ادعا در مورد دیگر عزیزان خیلی خیلی سخته خودتان که بهتر میدوننی؟
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      1 0
      نه تو بهتر میدوننی منافق
  • فرزاد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    دوستان مطلبی میخواهم بگویم که بسیار عجیب و شگفت انگیز است و شاید باور ان برای شما بسیار سخت باشد و ان مطلب این است که سعودی اینترنشنال و دوستانش هنوز مرگ پنج ایرانی در مراسم هالووین کره جنوبی را گردن نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی نینداخته اند. من از تعجب زیاد چند شب است که خوابم نمیبرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس