کد خبر 1433332
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
برنامه تیم ملی انگلیس برای موفقیت در قطر؛ کار سخت آقای مربی

پس از چهارمی در دوره قبلی جام‌جهانی و شکست در فینال یورو، رسیدن به نیمه نهایی در قطر حداقل خواسته انگلیسی‌ها برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ است.

به گزارش مشرق، سایت soccer.nbcsports درباره وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و برخی معضلات سرمربی این تیم نوشت: بزرگترین مسئله برای ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، ایجاد فرم و اعتماد به تیم انگلیس است. آنها در ۶ بازی اخیر خود بدون برد هستند و در ماه‌های اخیر از رده‌های بالای لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده‌اند. با این اوصاف، تساوی سه بر سه مقابل آلمان در بازی قبل نشان داد که این تیم جوان و پرهیجان هنوز هم می‌تواند در صورت نیاز به نتیجه برسد. از نظر دفاعی مشکلات بزرگی برای ساوت‌گیت وجود دارد، زیرا هری مگوایر از ترکیب خارج شده و حتی کایل واکر و هم ریس جیمز در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت به جام‌جهانی نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید:

ستاره حریف ایران، جام‌جهانی را از دست داد

او گزینه‌های زیادی دارد اما شرایط رحیم استرلینگ نگران کننده خواهد بود و بازیکنانی مانند بوکایو ساکا، میسون مونت و فیل فودن سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند در کنار هری کین در خط حمله قرار گیرند.

انگلیس ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) اولین بازی خود در جام‌جهانی را در مقابل تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد.

برنامه تیم ملی انگلیس برای موفقیت در قطر؛ کار سخت آقای مربی

کدام بازیکنان روی حباب هستند؟

از بین ۲۶ بازیکن معرفی شده ترنت الکساندر آرنولد، بزرگترین علامت سوال است زیرا ساوتگیت دفاع راست سخت‌تری را ترجیح می‌دهد، حتی زمانی که در ترکیب ۳-۴-۳ بازی می‌کند. در آخر ستاره لیورپول مورد علاقه انگلیس قرار نگرفت.

افرادی مانند کانر گالاگر، جیمز وارد پروس، مارک گوهی، تامی آبراهام و جارود بوون همگی عرق خواهند ریخت و امیدوارند که به اندازه کافی برای حضور در تیم تلاش کرده باشند. ایوان تونی، بن وایت و فیکایو توموری امیدوارند که جایگاه عالی باشگاهی که دارند، برای انتخاب در تیم ملی به آن‌ها کمک کند.

قطعا یک دروازه‌بان از بین دین هندرسون، نیک پوپ و آرون رمزدیل خط می‌خورد زیرا جردن پیکفورد دروازه بان اصلی بی چون و چرای انگلیس است. از نظر مصدومیت، هم کالوین فیلیپس و هم کایل واکر به سختی تلاش می‌کنند تا به شرایط بازی برسند.

برنامه تیم ملی انگلیس برای موفقیت در قطر؛ کار سخت آقای مربی

فهرست ۲۶ نفره تیم ملی انگلیس برای جام جهانی

دروازه‌بان‌: جردن پیکفورد، نیک پوپ، آرون رمزدیل

مدافعان: بن وایت، کایل واکر، کایران تریپیر، جان استونز، اریک دایر، هری مگوایر، کانر کودی، لوک شاو، بن چیلول

هافبک ها: دکلن رایس، جردن هندرسون، جود بلینگهام، میسون مانت، جک گریلیش، جیمز وارد پروس، کالوین فیلیپس

مهاجمان: هری کین، رحیم استرلینگ، تامی آبراهام، جرود بوون، بوکایو ساکا، فیل فودن، ایوان تونی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس