کد خبر 1433354
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
گوشی اوپو

نسل جدید گوشی تاشو اوپو به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و دوربین‌های هسل‌بلاد مجهز خواهد بود.

به گزارش مشرق، همانطور که قبلا شایعه شده بود، برند چینی اوپو در حال ساخت و توسعه دو گوشی تاشو جدید از سری فلیپ و فولد است که احتمالا به ترتیب با نام‌های اوپو فایند فلیپ و اوپو فایند N۲ روانه بازار خواهند شد. در حالی که هنوز جزئیات فنی مربوط به این دو گوشی تاشو نامشخص است، به تازگی تصاویری از محیط کاربری اوپو فایند N۲ در قالب اسکرین‌شات منتشر شده است که حاوی برخی از مشخصات فنی این دستگاه تاشو است.

طبق این گزارش، به نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌های گرفته شده از محیط کاربری اوپو فایند N۲ مربوط به نسخه آزمایشی آن باشد. همانطور که در این تصاویر مشخص است، اوپو فایند N۲ از شناسه مدل PGU۱۱۰ بهره می‌برد و به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است. به علاوه، در یکی از این اسکرین‌شات‌ها برخی از جزئیات فنی پردازنده مرکزی ذکر شده است.  

مشخصات فنی گوشی اوپو فایند N۲ +عکس

شایان ذکر است که اوپو فایند N۲ احتمالا از تراشه اختصاصی پردازش تصاویر این برند چینی موسوم به MariSilicon X بهره خواهد برد که عملکرد دوربین این گوشی تاشو را در شرایط نوری کم بهبود می‌بخشد. همچنین انتظار می‌رود دوربین‌های اوپو فایند N۲ توسط برند دوربین هسل‌بلاد بهینه شود.

اخیرا نیز گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند اوپو فایند N۲ از نمایشگر امولد داخلی ۷.۱ اینچی LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. این گزارش همچنین اذعان داشته است که منبع تغذیه اوپو فایند N۲ باتری ۴۵۲۰ میلی‌امپر ساعتی است. از دیگر مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو اوپو می‌توان به پنل پشتی چرمی، اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری ColorOS ۱۳ و سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد. اوپو فایند N۲ احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی اوپو فایند N۲ +عکس

در نهایت باید اشاره کرد از آنجایی که تصاویر مربوط به محیط کاربری اوپو فایند N۲ منتشر شده است، انتظار می‌رود زمان رونمایی این گوشی هوشمند به زودی اعلام شود.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس