کد خبر 1433975
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی علی محمد نائینی را به سمت رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی منصوب کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی علی محمد نائینی را به سمت رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله نهم دی منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای  علی محمد نائینی ( دام توفیقه)

سلام علیکم؛

آوردگاه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ روز حماسه ی عظیم ملت ایران و خشم مقدس آنان در برابر حرمت شکنانِ ولایت ستیز و نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب و حضور عاشورایی ملتِ غیور و ولایتمدار ایران اسلامی نماد بصیرت و برگ زرین دیگری از افتخارات مردان و زنان ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول، آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستادند و آن را تبدیل به یوم‌الله ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی کردند.

برآیند این یوم‌الله عظیم، بصیرت‌افزایی همراه با ایمان مبتنی بر اندیشه و آگاهی‌بخشی است و می‌توان با بزرگداشت هدفمند، و بازخوانی و بازفهمی زوایای مختلف این روز، تلاش دشمن در فراموش سپاری آن را خنثی ساخت و با روشنگری و تنویر افکار عمومی در مقابل جنگ شناختی دشمن درمواجهه با مولفه‌های جنگ ترکیبی به مثابه واحدهای ابزاری و عینی و با فشار متراکم و طولانی مدت و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی به‌منظور اثربخشی بر بسترهای ذهنی و شناختی جامعه هدف مجاهدت نمود.

با عنایت به سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اهتمام به نهضت روایتگری و جهاد تبیین به ویژه درخصوص خطر نفوذ و فتنه و نظر به تجارب ارزنده، ظرفیت‌های فکری و عملی، روحیه انقلابی و مسئولیت‌پذیری، جنابعالی را، به عنوان «رئیس ستاد یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» منصوب می‌نمایم، امید است با اتکال به خداوند متعال با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی، و با توجه به رویکردهای جدید این شورا در راستای تحقق اهداف موفق و موید باشید.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواهانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایمان IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    لطفاحماسه تاریخی 9 دی رادولتی نکنید مردم حماسه آفریدند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس