سردار حاجی‌زاده: حاج قاسم به‌شدت مخالف وابستگی و سازش بود/ به دولت قبل می‌گفت از این راه به جایی نمی‌رسید - کراپ‌شده

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه نظامی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت: به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در آیین افتتاحیه ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سالن شهید باغانی این دانشگاه ضمن قدردانی  از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت:‌ ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشورهای دنیا جلو ببریم؛ ما راهکارهای میان‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

سردار حاجی‌زاده در ادامه افزود: این الگو و روش مختص کار نظامی نیست؛ آن را در هر عرصه‌ای به‌کار بگیرید، به موفقیت دست می‌یابید.

وی همچنین به ضرورت ریشه‌یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و عنوان کرد: در طول سالیان مختلف بسیاری از مسائل مهم و ریشه‌ای مورد غفلت واقع شده و لذا اکنون این نسخ از مسائل باید در اولویت بررسی واقع شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ‌یکی از مسئولیت‌های مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مجموعه‌های مشابه را توجه دادن مسئولین نسبت به مسائل کلیدی انقلاب دانست.

سردار حاجی‌زاده همچنین موضوع انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور را یکی از مسائل بسیار مهم و پراولویت کشور دانست.

وی همچنین ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشور، برخورد خوب نیروهای انقلابی را با مردم، عاملی دانست که به جذب هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اخلاق خوب و برخورد حسنه را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر از من بپرسید ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم) ‌چه بود، می‌گویم: اخلاق بی‌نظیر این شهید! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین‌طور بود. او با همین اخلاق خویش تمام کشور را برای امور انقلاب به‌کار گرفته بود.

سردار حاجی‌زاده همچنین به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرار مرکز رشد پرداخت و با پژوهشگران حاضر در این غرفه‌ها تبادل نظر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سعید موسویان فرد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    9 5
    ماشالله فقط یه مورد جنگنده هم مونده سالهاست که جستجوی هر هفته اخبار و اینترنت است موضوعه : خرید جنگنده و یا ساخت جنگنده ایران . گرچه در حال حاضر دیگه حتی افراد عادی هم آشنا هستن و درک میکنن علم و پیشرفته موشکی و پهپادی ه کشور و، جهش و خودکفایی در همه ریز و درشت ه صنایع دفاعی اما کام مان با این یک قلم. شیرین میشود .
    • امید ج IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      7 1
      ان شاءالله
  • Ismail IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 0
    انشالله پیشرفتهای زیاد برای ایران عزیز در همه عرصه
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 1
    خدا می‌دونه هر روز صبح برای نماز بلند میشم اولین کاری که میکنم دیدن خبرها از سایت مشرق نیوز هست فقط به یک امید و اون اینه که ببینم اولین خبر حمله ای بزرگ به تاسیسات عربستان، یا به درک واصل شدن قاتلین سردار ایرانزمین سلیمانی عزیز جان و یا تأدیب یاوه گویان در جمهوری باکو و یا ضرباتی مهلک بر پیکر روبه زوال رژیم موقت صهیونیستی ست. فقط آرزو میکنم هر روز که چشمم در آغازین روز به این اخبار بیافته. یعنی میشه این خبرها رو به همین زودی ببینیم؟! الهی
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      2 1
      آره انصافا منم همینطور
  • مهدی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 1
    حرفهای بسیارجالبی زدند که میتونه الگو هرکس درهرموضوعی باشد
  • دکتر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 5
    بعد شهادت حاج قاسم همین آدم بین خبرنگاران گفته بود اگر با امریکا درگیر بشیم کشور بیست سال میره عقب ماهی هم ده هزار شهید می دیم!..
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    یاشاسین ایران
  • داود IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    6 1
    خداوند سردار عزیز حاجی زاده را برای ایران حفظ کند،از نسل طلایی جنگ و جبهه و پیشرفت
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 3
    از وقتی کره شمالی بمب هیدروژنی تست کرده هیچ خرابکاری و انقلاب رنگی و ..در این کشور رخ نداده در ایران حوادث به شدت شبیه لیبی عراق افغانستان و اوکراین غیر هسته ای داره میشه... حالا شما شعار بده..
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      5 0
      ایران کشتارجمعی نمیسازه ولی هزاران نقطه زن بابردهای مختلف داره برای نابودکردن تمام پایگاهه ای شیاطین
  • احمد AE ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس