جلسه شورای‌عالی سلامت با حضور رئیسی

رئیس‌جمهور تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیازهای کشور را از جمله راهکارهای موثر برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانست.

به گزارش مشرق، در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گزارشی درباره موضوع منابع بودجه اشتغال با اشاره به اختلاف‌نظر دولت و مجلس درباره اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار داشت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰  هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلا م شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.

میرکاظمی بابیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مخالف ناترازی ایجاد شده بود، تکلیف ۶۶۰ هزار میلیارد تومانی مجلس برای هدفمندی یارانه ها را علت ناترازی دانست و افزود: در جلسات مشترک دولت و مجلس برای هدفمندی یارانه‌ها هم رییس مجلس بر این نکته تاکید داشت که دولت ابتدا معیشت را در نظر بگیرد و اشتغال در اولویت‌های بعدی است.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه باید پیش‌تر درباره تغییرات ایجاد شده در بودجه توسط مجلس و عواقب آن یعنی عدم تحقق برنامه‌های دولت در زمینه اشتغال و همچنین مخالفت خود با ناترازی ایجاد شده را به مجلس، نخبگان و مردم اطلاع‌رسانی می‌کرد.

رئیسی در ادامه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است، تلاش مضاعف مسئولان اجرایی اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیازهای کشور را از جمله راهکارهای موثر برای مقابله با دشمن در این جنگ دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    8 2
    تا وقتی ساختارهای لیبرالی ومدیران میانی لیبرال جولان میدهند،آب درهاون میکوبیم.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      3 0
      از برکناریهاشون بگو
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 1
      اگه صلاحه که دیگه رسما اعلام کنیم دست همه تو یه کاسه است وگرنه تا الان باید حداقل یه چهار پنج هزار نفری اخراج می شدن
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 1
      سلام این روزنامه های معاند داخلی هم که با پول بیت المال ارتزاق میکنن و امثالشان در همه جا اگر نشر اکاذیب کردن بگیرید درشون رو تخته کنید موجب اشوب یه عده از مردم میشن با پول خودمون داریم علیه خودمون با امثال اینها میجنگیم و امریکا و دشمنان هم به ریشمون میخندن خوبه این وضعیت؟....اونی که هی می اد میگه اینترنت و ماهواره اسب تراوای امریکا و دشمنان درست میگه ولی به راه حل اشاره نمیکنه و شیوه مقابله باهاش بنده دارم راه حلشو بهتون میگم این همه جوون نخبه که میتونن موشک هایپرسونیک درست کنن امثالشون رو در حرفه مورد نظر جمع کنید و راه مقابله باهاش یعنی ماهواره و اینترنت را بسازی الان هم که فیلتر شدن باز هم با فیلترشکن می ان همین رو هم ببندید اگر اونه چیز جدیدی ساختن باز شما ضدش بسازید بیکار و تنبل با وجود نعمتهای الهی نشینید بگید نمیشه تو این حوزه ورود کرد عرصه های دیگه مثل موشکسازی و هسته ای و نانو و بینهایت چیز دیگرو ببینید و دست روی زانوهاتون بزارید و بلند شید بگید یا علی مدد و شروع به کار کنید به خدا از روی دلسوزی میگم .
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 3
    تا وقتی ساختارهای لیبرالی ومدیران میانی لیبرال جولان میدهند،آب درهاون میکوبیم.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      1 2
      دقیقا
  • علی افصحی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 3
    آفرین به رئیس جمهور انقلابی ما که بهترین راه مقابله با شورش اراذل، عاملان دشمن غدار بیرونی و اصلاح طلبان فاسد آمریکایی را ، کار برای مردم و برطرف ساختن مشکلات آن ها می داند.بله زمانی که مردم پشت نظام باشندهمانباشندهمان طور که دیدیم ، این کوردلان اجق وجق به ویژه اصلاح طلبان فاسد اسرائیلی هیچ غلطی نمی توانند بکنند کوبیدن زیاده خواهی های جریان اشرافیت اموی برابر است با بیمه شدن نظام و تقلیل مشکلات مردم. این همان اجرای فرمان امام خامنه‌ای است که فرمود این مسائل، شما را از کارهای اساسی مملکت که همان مسائل مردم است غافل نکند.
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      این لفظ انقلابی یعنی چی؟؟؟
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      0 1
      لفظ انقلابی یعنی سالم دورازحاشیه متخصص ودنبال رشداسلام ومقاومت ضداستکباروجرم فسدواپارتاید
  • US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 3
    احسنت. خداقوت بده و یاریتون کنه
  • کاظم IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 0
    استاد دلار چند؟ جنگ اقتصادی جزو جنگ ترکیبی نیست؟
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 2
    اینکه مشکلات اقتصادی کمر جامعه را شکسته است شکی در ان نیست.اما من تعداد زیادی رو میشناسم که مشکلات مالی هم ندارند ولی اتفاقا از بقیه بیشتر معترضند.الان خیلی از معترضین در واقع خودشون هم حقیقت و واقعیت خواسته شون رو نمیدونند.پس حالا که خواسته های واقعیشون رو نمیدونند پس بهتره که دنبال بقیه راه بیفتن و راه بقیه رو برن.و این بهترین چیز برای مهندسین افکاره.
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      1 1
      امارتورم جهانی روببینین ایران تورم نسبت به خیلی ازکشورها خیلی کمترتورم داره وعوارض بیماری وفسادومخدروتیراندازی خیابانی وباج دادن به صهیونیستابرای نبردهم نداره وخودکفایی داره خیلی چشم اندازاقتصادی بهتری داره
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 2
    احسنت
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 1
    درود
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 2
    سید جان خداوند حافظت باشد
  • علوی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    خیر حاج آقا پاکسازی سریع و قاطع از شبکه سراسری نفوذ تا مسولان کاخ نشین و دوتابعیتی بهترین راهکار است چون اکنون ما کلام وحی را هم در هاله ای از نور به جوان معرفی کنیم خواهد گفت دروغ است و وسیله ای جهت کسب ثروت و کاخ نشینی و تحصیل و تفریح فرزندان مسولان در خارج از کشور است و حامیان هم سهم میبرند ! کما اینکه شایعه هر روزی یک میلیون تومان حقوق برای بسیجیان را باور کرده بودند ! آقای رئیسی امروز ودیعه الهی حفظ آن و بازگشت پنجاه درصد مردم غایب در انتخابات فقط پاکسازی است نه اینکه بگویید فرزند انسیه برگشت و حل است ؟ شما را با کاخ نشینان انگلیس چکار؟ کی این کابینه انگلیسی رو به شما تزریق کرد ؟! تلاش کورکورانه دردی را دوا نمیکند !هزینه تصمیم پاکسازی را نمیخواهید بدهید اما بسیج و سپاه و فراجا کف خیابان هزینه جانی بدهند؟!
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    احسنت به شما
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    دقیقا
  • گلپایگانی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    درود
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    جناب ریسی اگر شما و دولت محترم دو هفته برید خانه و بخوابید ملت کمی احساس ارامش می کنند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    همش دروغ
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    فعلا که میوههای هشت سال خیانت یکی پس از دیگری درحال رسیدن وتوان دولت انقلابی واباد کردن جوابگوی حجم زیاد ان نمیتواند باشد مگر مردم صبور باشند وخدمت راازخیانت تمیز دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس