کد خبر 1434382
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
پیش‌بینی عجیب ستاره سابق بارسلونا از قهرمان جام جهانی

ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال آفریقا در خصوص جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قهرمانی تیم ملی کشورش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه تیم‌های آفریقایی تاکنون نتوانسته‌اند به جمع چهار تیم پایانی تاریخ جام جهانی برسند اما ستاره پیشین کامرونی‌ها معتقد است قطر، میدان متفاوتی برای آفریقایی‌ها خواهد بود و آن‌ها تاریخ‌سازی خواهند کرد.

ساموئل اتوئو به espn گفت: تیم‌های آفریقایی همیشه توان حضور موفق در جام جهانی را داشته‌اند اما ما تا حالا نتوانسته‌ایم بهترین نتیجه خود را بگیریم. در طول این سال‌ها، تیم‌های آفریقایی تجربه بیشتر و بیشتری به دست آورده‌اند و من فکر می‌کنم آن‌ها نه تنها آماده حضور بلکه قهرمانی در جام جهانی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال کامرون در ادامه پیش‌بینی کرده که تیم ملی کشورش و مراکش به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ صعود می‌کنند و کامرون قهرمان خواهد شد.

طبق پیش‌بینی اتوئو، مراکش در این جام جهانی تیم‌های قدرتمندی مانند اسپانیا، پرتغال و فرانسه را از میان برداشته و کامرون هم بلژیک و سنگال را می‌برد تا به فینال برسد.

اتوئو ادامه داد: بردن جام مانند رویایی است که به حقیقت می‌پیوندد. برای هر بازیکنی، کسب جام‌ها نهایت هدف است و من به عنوان رئیس فدراسیون کامرون دوست دارم این تیم قهرمان جام جهانی شود.

اتوئو معتقد است قهرمانی غیرمنتظره اینتر در سال ۲۰۱۰ در لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت مورینیو که خود او نیز از ارکان آن بود، باید الهام‌بخش کامرونی‌ها باشد.

اتوئو به سایت فیفا گفت: نمی‌فهمم چرا ما نباید قهرمان شویم؟ معتقدم برای قهرمانی در جام جهانی نباید غول یا فضایی باشید. تنها آماده‌سازی خوب، ذهنیت قوی و کمی هم دیوانگی نیاز است.

طی ادوار جام جهانی، کارون در سال ۱۹۹۰، سنگال در سال ۲۰۰۲ و غنا در سال ۲۰۱۰ موفق شدند به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    مراکش و کامرون در فینال؟ چه خوش خیال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس