کد خبر 1434862
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: حوالی ساعت پنج صبح امروز مأموران سرکلانتری شمال کرمانشاه حین گشت‌زنی در خیابان دوم حکمت به یک دستگاه خودرو برلیانس برخورد می‌کنند که قصد سرقت از یک دستگاه خودرو پراید را داشتند.

وی افزود: مأموران با دیدن این صحنه وارد عمل شده اما سرنشینان خودرو برلیانس اقدام به تیراندازی علیه پلیس کرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با تعقیب خودرو متواری پس از بی‌توجهی راننده برلیانس به اخطارهای ایست با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کردند.

دلیری ادامه داد: به دنبال تیراندازی‌های انجام شده ۲ سرنشین خودرو فراری زخمی و مأموران توانستند آنها را دستگیر و در عین حال به سرعت به مراکز درمانی منتقل کنند.

وی با اشاره به فرار دیگر همدست سارقان مسلح، خاطر نشان کرد: یکی از سارقانی که در جریان تیراندازی زخمی شده بود با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اعضای این باند از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بودند و تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده آنها ادامه دارد، گفت: با شناسایی سارق متواری، تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    جوون بیچاره رو زدن کشتن
  • مهرداد ابرازه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    باسلام،ضمن تشکر و تقدیر فراوان از پرسنل غیرتمند و زحمتکش نیروی انتظامی،وقتی میبینم همراه با برخورد با اغتشاش و اغتشاشگران،نیروی باافتخار،انتظامی،وظیفه ذاتی حفظ امنیت و نظم جامعه را نیز با قدرت انجام میدهد،غرق در شور و شعف و امید میشوم،از خدای متعال خیر دنیا و آخرت را برای این عزیزان مسألت دارم.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    درود بر ناجای همیشه قهرمان، هر کی سلاح برداشت، شلیک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس