حسینی: بسیجیان نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان دارند

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور روز گذشته در دیدار با جمعی از بسیجیان منطقه ۱۸ که در جریان حوادث اخیر توسط اغتشاشگران مجروح شده‌اند، ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس‌جمهور به آن‌ها اظهار داشت: در حوادث اخیر تدبیر مسئولین این بوده که نهایت خویشتن‌داری و مدارا انجام شود تا صف اغتشاشگران از کسانی که دچار هیجان شده‌اند، جدا شود و در مقابل اغتشاشگران نیز خشونت حداکثری را در پیش گرفتند لذا تعداد زیادی از نیروهای انتظامی و بسیجیان مجروح و عده‌ای هم شهید شدند.

حسینی: بسیجیان نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان دارند

وی با تجلیل از روحیه رشادت و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تمامی حوادث و فتنه‌های دشمنان در مقاطع مختلف تاکید کرد: بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و  صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور تصریح کرد: نیروهای نظامی و بسیجیان غیور در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور فعال و تاثیرگذاری دارند و هرگز اجازه نخواهد داد که اغتشاشگران، بر اساس نقشه دشمنان ملت ایران، بتوانند کوچک‌ترین خدشه‌ای در امنیت جامعه و آسایش روانی مردم ایجاد کنند.

در این دیدار بسیجیان ضمن معرفی خود که عمدتا از طبقه کارگر و دارای شغل آزاد بودند، نحوه مجروحیت‌شان را بیان و بر عزم بسیجیان در دفاع از امنیت مردم و مقابله به اغتشاشگران تاکید کردند.

دیدار حسینی با خانواده شهید علی‌وردی

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور همچنین روز گذشته با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی‌وردی با خانواده این شهید که تحت شکنجه اوباش و اغتشاشگران به شهادت رسید، دیدار و برای آنان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

حسینی: بسیجیان نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان دارند

وی در این دیدار با بیان اینکه فراق فرزند داغ سنگینی است و صبر و بردباری پدران و مادران شهیدان در این راه از اجر بی‌پایانی در نزد خداوند متعال برخوردار است، افزود: شهید عزیز این مسیر را  آگاهانه انتخاب کرده بود و همه ما وظیفه داریم راه این شهید والامقام را ادامه داده و از خون پاک‌شان صیانت کنیم.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه خون آرمان عزیز قطعا هدر نخواهد رفت، تصریح کرد: بسیجیان و جوانان کشورمان با روحیه فداکاری، ایثار و شجاعت در خط مقدم مقابله با هرگونه فتنه و توطئه دشمنان قرار دارند و ملت ایران جان‌فشانی آنان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید علی‌وردی با عنوان آرمان عزیز یاد کردند که نشان از جایگاه والای این شهید گرانقدر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • تک سوار DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 1
    بله ولی چه فایده که فقط موقع شهادت باهاشون تماس می گیرید.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 1
    آری ولی با عقل و منطق
  • هاشمی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 1
    برخیعا هم با بی عرضگی و فساد و مافیا خوب جواب بسیجی ها را میدن
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 2
    بسیج ارتش بیست میلیونی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 2
    بسیج لشگرمخلص خداست.
  • فرزاد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    2 2
    بسیجی یعنی کسی که مظلوم است ولی شجاع و مقتدر است بسیجی یعنی کسی که سینه خود را در برابر خطرات و توطئه های دشمنان ایران و ایران اسلامی سپر میکند بدون کوچکترین توقعی بسیجی یعنی کسی که فحشهای رکیک و تهمتهای ناجوانمردانه میشنود ولی دلسرد نمیشود بسیجی شدن و بسیجی ماندن کار هر کس نیست باید شیرمرد و شیرزن باشی که بتوانی بسیجی شوی من اگر لایق باشم خاک پای بسیجی هستم.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 1
    بسیجیان عامل اصلی دفاع نامتقارن در مقابل دشمن هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس