کد خبر 1435054
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
روایت رسانه اسپانیایی از ضربه به کی‌روش قبل از جام جهانی

رسانه اسپانیایی با بازتاب مصدومیت هافبک کلیدی تیم ملی ایران این اتفاق را ضربه به کی روش معرفی کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از اعزام به دوحه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل نیکاراگوئه به برتری یک بر صفر رسید.

نکته بد این پیروزی برای تیم ملی، مصدومیت امید ابراهیمی بود. این بازیکن یک دقیقه پس از ورود به زمین دچار مصدومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان در پایان بازی و عکسبرداری مشخص شد حدود دو ماه دور از میدان خواهد بود و به این ترتیب او شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد.

در همین رابطه سایت «کامینو موندیال» اسپانیا در خبری به این موضوع پرداخت و نوشت: کارلوس کی روش قبل از اعزام به قطر با تیم ملی ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ با شوک مواجه شد.

روایت اسپانیایی‌ها از ضربه بزرگ به کی‌روش

امید ابراهیمی هافبک کلیدی کی روش در  خط میانی ایران در بازی دوستانه با نیکاراگوئه از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد.

این بازیکن در زمان حضور دراگان اسکوچیچ کراوت جایی در لیست تیم ملی ایران نداشت ولی با بازگشت کی روش دوباره به تیم ملی دعوت شد.

تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ باید در تاریخ ۳۰ آبان مقابل انگلیس قرار بگیرد. ولز و آمریکا دومین و سومین رقیب شاگردان کارلوس کی روش در این تورنمنت بزرگ فوتبالی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس