کد خبر 1435167
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
بازگشت اسکوچیچ به نفت آبادان؟

شایعاتی درمورد احتمال بازگشت سرمربی سابق تیم ملی به نفت آبادان مطرح شده است.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا کرد و هیات مدیره این باشگاه نیز پس از بررسی‌های خود با این استعفا موافقت کرد.

به این ترتیب کریمی که در پایان هفته ششم لیگ برتر به عنوان جانشین رضا پرکاس به آبادان رفته بود، پس از کسب دو امتیاز در پنج بازی از این تیم جدا شد.

پس از قطع همکاری باشگاه صنعت نفت با کریمی، در شرایطی که مدیران این تیم مشغول بررسی وضعیت مربیان داخلی و خارجی برای انتخاب سرمربی جدید هستند، مسائلی درمورد احتمال بازگشت دراگان اسکوچیچ به نفت مطرح شد.

با این وجود طبق پیگیری‌ها و طبق اعلام یکی از مسئولان این باشگاه، تاکنون هیچ مذاکره‌ای با سرمربی سابق تیم ملی برای حضور مجدد در آبادان انجام نشده و بعید به نظر می‌رسد خود او نیز پس از کارنامه موفقش در تیم ملی برنامه‌ای برای بازگشت به تیم قعرنشین لیگ برتر داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی مشهد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    نفت آبادان امسال انشا الله میره دسته یک پانترک ها میرن آسیا
  • مجنون IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    شایعه : از ما نشنیده بگیرید احتمالا قرار است که میروسلاو بلاژویچ سر مربی سابق تیم ملی ایران سرمربیگری این تیم بحران زده را بر عهده بکیرد البته اگر اجل مهلتش دهد !
  • سعید موسویان فرد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    چی شد پس ؟ تیم ملی ویتنام چی شد ؟ یک میلیون دلار دست مزد از طرف ویتنام چی شد ؟
  • سعید موسویان فرد IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    آقا پر رو شده بود میگفت تیم امید و المپیک ایران اخه !! پیشنهاد تیم امید و دادن بهش که واقعا واقعا از سرش زیاد بود ، اما قبول نکرد ، بعد چو انداخت و گفت تیم ملی ویتنام دنبال منه با یک میلیون دلار ، گرچه این تیم از درجه دو سه های آسیاست اما اونها هم انقدر احمق نبودن که همچین حماقتی کنن . تیم ملی ایران ؟ تیم های ضعیف تر از ایران مثل عمان هم به کمتر از برانکو رضایت نمیدن !! خیلی خوش بحالش شد، بره حالش و ببره خوب رزومه ایی برای خودش دست و پا کرد با تیم ملی ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس