کد خبر 1435234
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
شکست عجیب سیتی در خانه با درخشش مهاجم مطرود انگلیس

تیم فوتبال برنت‌فورد با ۲ گل ایوان تونی از سد منچسترسیتی گذشت تا شاگردان پپ گواردیولا با این باخت خانگی فرصت صدرنشینی موقت را از دست بدهند.

به گزارش مشرق، تیم‌های منچسترسیتی و برنت‌فورد از ساعت ۱۶ به وقت تهران در اولین بازی از هفته‌ شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت.

شاگردان توماس فرانک شروع بهتری داشتند. پس از اینکه ادرسون ۲ توپ ۱۰۰ درصد را مهار کرد، ایوان تونی، مهاجم زهردار راه‌راه‌پوشان در دقیقه‌ ۱۶ گل نخست را وارد دروازه سیتیزن‌ها کردند.

در لحظات پایانی نیمه‌ اول منچسترسیتی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. فیل فودن توپ برگشتی از ضربه‌ کرنر را با شوتی غیرقابل مهار به کنج دروازه‌ رایا فرستاد تا ۲ تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در ۴۵ دقیقه‌ دوم دفاع منسجم میهمان و نمایش ضعیف ستاره‌های سیتی از جمله کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند باعث شد تا سیتی به گل برتری نرسد. آنها در دقیقه‌ ۹۸ سورپرایز شدند و با ضدحمله‌ برق‌آسای میهمان گل دوم را هم دریافت کردند. این بار هم ایوان تونی، مهاجم آماده‌ برنت‌فورد که در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی، جایی نداشت، موفق شد تیمش را به سه امتیاز ارزشمند برساند.

بدین ترتیب سه امتیاز مهم در آخرین بازی پیش از فرا رسیدن جام جهانی از چنگ مدافع عنوان قهرمانی خارج شد. سیتی حالا با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، با ۳۲امتیاز در رده‌ دوم قرار دارد و فاصله‌اش با صدر فعلا ۲ امتیاز باقی ماند.

برنت‌فورد نیز با این نتیجه ۱۹ امتیازی شد و به طور موقت در جایگاه دهم ایستاد. سامان قدوس، بازیکن ایرانیِ ملی‌پوش این تیم فرصت بازی پیدا نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس