کد خبر 1435472
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
آلودگی هوا

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان در مناطق شهری افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا، افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ آبان) شاهد جوی پایدار در استان خواهیم بود که به موجب آن آسمان قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق شهری و پرتردد استان افزایش آلاینده‌ها موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد، طی این مدت در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهرافزایش ابرناکی و وزش باد مورد انتظار است.

برای روز سه شنبه(۲۴ آبان) وزش باد به‌ویژه در نیمه‌غربی پیش‌بینی و باعث کاهش نسبی آلاینده‌های جوی در این روز نسبت به روزهای گذشته می‌شود. از بعدازظهر چهارشنبه(۲۵ آبان) با فعالیت سامانه بارشی، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۵ و ۲۶ آبان) افزایش ابر دربعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف مورد انتظار است.

از نظر دمایی تغییرات محسوسی در بیشینه دما تا روزهای پایانی هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۳ آبان) صاف و گاهی وزش باد همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس