کد خبر 1435794
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
نانسی پلوسی: اعلام نامزدی ترامپ خبری بد برای آمریکاست

نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اعلام حمایت از نامزدی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، علیه شرکت احتمالی دونالد ترامپ موضعگیری کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شدت گرفته است، رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا حضور احتمالی او در انتخابات ۲۰۲۴ را «خبر بد برای کشور» توصیف کرد.

نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با برنامه «این هفته» شبکه تلویزیونی «ای بی سی» به سوالاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر حضور احتمالی دونالد ترامپ و جو بایدن پاسخ داد.

این سیاستمدار کهنه کار و ۸۲ ساله آمریکایی در مصاحبه روز یکشنبه (دیروز) اعلام کرد که نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، «خبری بد برای کشور» خواهد بود چرا که او «نیروی برای خیر و خوبی نبوده است».

«جورج استپانوپولوس» مجری برنامه «این هفته» شبکه تلویزیونی «ای بی سی» از نانسی پلوسی سوال کرد که آیا نامزدی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا «خبری خوب برای دموکرات‌ها» خواهد بود؟

وی در جواب گفت: «خوب بگذارید اینطور جواب بدهم که به نظر من این خبری بد برای کشور خواهد بود چرا که او فردی است که صحت و سلامت انتخاباتمان را تضعیف کرده، به سوگند وفاداری خود به منصب احترام نگذاشته و افرادی عجیب را برای تصدی مناصب (حکومتی) تشویق کرده؛ افرادی که با ارزش‌های دموکراسی ما هم نظر نیستند و آنها به طور شفاف این موضوع را در اظهارات و بیانیه‌هایشان اعلام کرده‌اند».

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: «در نتیجه او (دونالد ترامپ) نیروی برای خیر و خوبی نبوده است به همین خاطر من فکر نمی‌کنم نامزدی او یک نیروی خیر برای کشورمان باشد».

این چهره ارشد دموکرات‌ها همچنین گفت: «این را درک کنید، ما اختلافات بسیار زیادی داریم. جمهوری‌خواهان از علم حمایت نمی‌کنند، بنابراین آنچه را که ما درباره (تغییرات) آب و هوا می‌گوییم نادیده می‌گیرند. آنها از حکمرانی حمایت نمی کنند و نمی‌خواهند به آنچه که علم به ما درباره سیاره زمین، مراقبت‌های پزشکی و دیگر موضوعات می‌گوید احترام بگذارند. بنابراین، ما چند تفاوت بسیار بزرگ داریم».

نانسی پلوسی در ادامه این مصاحبه درباره حضور مجدد جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حرف زد. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد در صورت تصمیم بایدن برای نامزدی در انتخابات از او حمایت می‌کند.

او گفت: «رئیس‌جمهور بایدن یک رئیس‌جمهور عالی برای کشورمان بوده است. او دستاوردهای زیادی داشته است. بیش از ده میلیون شغل تحت رهبری او ایجاد شد که البته در همکاری با بخش خصوصی انجام شد. او کارهای بسیاری انجام داده است که بسیار عالی بوده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    ترامپ مگه زن نداره پس چرا اعلام نامزدی کرده؟ باکی؟ چند همسری مجاز شده ما خب نداریم؟ 🙃🙃

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس