کد خبر 1436340
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
تداوم عملیات ارتش سوریه در درعا

یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری چند روزه با باقی مانده عناصر تروریستی داعش و نابودی آنها، بر منطقه «طریق السد» واقع در جنوب درعا تسلط کامل پیدا کرده و این منطقه را از تروریست های داعش پاکسازی کردند.

بر اساس اعلام منبع امنیتی مذکور، در عملیات ارتش سوریه ده‌ ها تروریست به هلاکت رسیدند و چهار خودروی بمب گذاری شده آنها نیز کشف و خنثی شده است.

همزمان یگان‌ های مهندسی ارتش سوریه بمب‌‎‎ ها و مین‌ هایی را که داعش در پایگاه‌ ها و برخی مناطق ساکنان محله طریق السد کار گذاشته بودند، خنثی کردند.

اواخر هفته گذشته نیز نیروهای امنیتی سوریه، ۲۴ نفر از تروریست‌های داعش را در عملیاتی ویژه در شهر درعا در جنوب این کشور به هلاکت رساندند.

داعش و دیگر گروه‌های تروریستی سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده از این دو کشور متلاشی و شکست خوردند، اما با این وجود هنوز عناصر تروریستی باقی مانده در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می ‌زنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس