تقابل علی اکبری با حریف فیلیپینی در MMA/ شانس بالای مبارز ایرانی برای پیروزی

مبارزه آسان امیرعلی اکبری فایتر ایرانی حاضر در مسابقات MMA سازمان

به گزارش مشرق، سازمان "وان چمپیون شیپ" در جدیدترین خبر خود، زمان برگزاری دومین مبارزه امیرعلی‌ اکبری فایتر کشورمان در این سازمان را ۱۲ آذرماه سال جاری در کشور سنگاپور برابر "براندون ورا" اهل کشور فیلیپین اعلام کرده است، اما حریف علی اکبری کیست؟

"راندون ورا" ۴۵ سال، یک ماه و سه هفته و دو روز است که به دنیا آمده ، او حالا با ۱۹۰ سانتی متر قد و ۱۰۱ کیلوگرم وزن قرار است به مصاف امیر علی اکبری ۳۵ ساله برود.

علی اکبری با ۱۹۲سانتی متر قد و ۱۱۴ کیلوگرم وزن قرار است دومین مبارزه خود را در این سازمان به نمایش بگذارد.

در واقع علی اکبری فایتر ایرانی کشورمان قرار است با حریفی مبارزه کند که نزدیک به ۱۰ سال از خودش جوان تر است و در واقع این طور به نظر میر سد که از لحاظ نیروی جوانی این فایتر فیلیپینی ضعیف تر از علی اکبری است و در واقع فایتر کشورمان ۱۲ آذرماه کار آسانی را در قفس سنگاپور خواهد داشت.

"راندون ورا" ساکن کشور آمریکا است که در نور فولک‌ ویرجینیا بزرگ شده و در واقع یک کشتی گیر در سطح دانشگاهی است. وی در سال ۱۹۹۹ پس از مصدومیت از ناحیه بازو کشتی را کنار می گذارد و پس از بهبودی مصدومیت خود شروع به یادگیری هنر گرپیلینگ میکند و پس از مدتی وارد هنرهای رزمی ترکیبی می شود.

تقابل علی اکبری با حریف فیلیپینی در MMA/ شانس بالای مبارز ایرانی برای پیروزی

"راندون ورا" ۲۰ سال پیش و در جولای سال ۲۰۰۲ MMA اولین مسابقه خود را با پیروزی آغاز می کند و پس از آن به مدت ۱۲ در سازمان های مختلف MMA در آمریکای شمالی به رقابت می پردازد. او اولین مسابقه ی خود در سازمان وان چمپیون را در سال ۲۰۱۴ انجام داد، جایی که در راند اول "ایگور سوبورا" را متوقف کرد.

در هر حال با توجه به سن بالای حریف امیر علی اکبری و اینکه در اجرای فنون درگیری ‌کشتی کاملا حریفی مبتدی و دست و پا بسته ای است، پیش بینی بازی بسیار راحت و یک برد شیرین برای امیر علی اکبری است. بر اساس نظرسنجی که این سازمان برای مبارزه این دو فایتر انجام داده، شانس بردن در این مبارزه برای امیرعلی اکبری ۸۷ درصد و برای " راندون ورا" ۱۳ درصد تخمین زده شده است.

ضمن اینکه "براندون ورا" کلا در ۱۶ بازی برنده شده و ۱۱ بازی را با ناک اوت کردن حریفان خود و ۴ بازی را هم با کسب امتیاز پیروز شده است و در ۹ بازی هم بازنده بوده و ۶ بازی را ناک اوت شده است و ۳ بازی را هم با اختلاف امتیازی واگذار کرده است.

لازم به ذکر است، امیر علی‌اکبری فایتر ایرانی شاغل در MMA شهریور ماه سال جاری در نخستین مبارزه خود به مصاف "مائورو سریلی" ایتالیایی رفت و پس از مدت های طولانی، موفق شد این بار پیروز از قفس بیرون بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی کریمی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    8 0
    زنده باد علی اکبری
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    سجاد هالک رو جاش بفرستین
  • سید مسعود IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    جوان تر نه پیر تر!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    زنده بادسجاد پفک
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 0
    زنده علی اکبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس