کد خبر 1436564
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
گوشی سامسونگ

رندرهای گوشی گلکسی ای ۵۴ – Galaxy A۵۴ به بیرون درز کرد. در این تصاویر، طراحی گلکسی A۵۴ به گونه‌ای است که شاید آن را با گلکسی S۲۳ اشتباه بگیرید.

به گزارش مشرق، پیش‌تر استیو همرستافر (Onleaks)، رندرهای گلکسی اس ۲۳ را منتشر کرده بود. حالا او در تازه‌ترین افشاگری خود، به سراغ گلکسی ای ۵۴ ۵G رفته است. اما وقتی تصاویر این دو گوشی را کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید که طراحی گلکسی A۵۴ چقدر به پرچمدار آتی سامسونگ شباهت دارد؛ از محل قرارگیری دوربین جلو تا صفحه نمایش و لبه‌های کناری!

افشای رندرهای گوشی Galaxy A۵۴ +عکس

البته پهنای حاشیه بالا و پایین نمایشگر در گلکسی A۵۴، به وضوح بیشتر است. اما اگر نگاهی ریزبین نداشته باشید، واقعا تشخیص این دو از یکدیگر، کار آسانی نیست.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A۵۴

با وجود شباهت ظاهری بسیار، مشخصات فنی گلکسی A۵۴ قابل قیاس با پرچمداری مانند گلکسی S۲۳ نخواهد بود.

افشای رندرهای گوشی Galaxy A۵۴ +عکس

برای این گوشی، باید انتظار یک پنل آمولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را داشته باشیم. احتمالا تراشه اگزینوس ۷۹۰۴ در این گوشی میان رده، با ۱۲-۶ گیگ رم همراهی خواهد شد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵.۰ سایر مشخصات منتسب به آن هستند.

از دیگر مولفه‌های طراحی گلکسی A۵۴ باید به وجود دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست؛ و میکروفون، درگاه USB-C و گریل اسپیکر در لبه پایینی اشاره کنیم. یک میکروفون دیگر و شیار سیمکارت هم در لبه فوقانی قرار دارد. همچنین سه دوربین با آرایش عمودی، همراه با فلش LED در پشت گوشی دیده می‌شود.

افشای رندرهای گوشی Galaxy A۵۴ +عکس

انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۳، گلکسی ای ۵۴ را به عنوان جانشین گلکسی ای ۵۳ معرفی کند و فروش موفق گوشی‌های این سری را ادامه دهد.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 1
    خخخخخخخ ایرانی هرگز نمی تونه گوشی بسازه دانش و تخصصش را نداره اگر داشت گوشی هوشمند ضد آب با دوربین 50 مگاپیکسلی ضد خش و ضد ضربه صحفه نمایش مستطیل شکل بزرگ می ساخت که با انرژی خورشید کار می کرد خود به خود باطری اش شارژ می شد آنها گوشی می خرن چدن نمی تونن بهتر از این بسازن ما نمی توانیم ما هرگز نمی توانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس