کد خبر 1436608
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
خشم ولزی‌ها از حمایت «شاهزاده ولز» از انگلیس

حضور شاهزاده انگلیسی در اردوی سه‌شیرها و آروزی موفقیت برای آن‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ولزی‌ها را خشمگین کرده است.

به گزارش مشرق، «ویلیام» عضو خانواده سلطنتی انگلیس که لقب «شاهزاده ولز» را یدک می‌کشد، روز دوشنبه و پیش از اعزام تیم ملی انگلیس به اردوی سه‌شیرها در «سنت جورج پارک» رفت و با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

ویلیام در این دیدار پیراهن‌های سفید و آبی تیم ملی انگلیس در جام جهانی را البته با امضای خود به کاپیتان هری کین، بوکایو ساکا و همچنین جیمز مدیسون تقدیم کرد.

خشم ولزی‌ها از حمایت «شاهزاده ولز» از انگلیس

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در این دیدار، ورود ویلیام را به بازیکنان اعلام کرد و گفت: کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که از والاحضرت بخواهیم پیراهن‌های شما را تحویل دهد.

بیشتر بخوانید:

ایران چگونه باید در جام جهانی به انگلیس ضربه بزند؟

بازیکنان تیم ملی انگلیس نیز تک به تک پیراهن‌های خود را تحویل گرفتند و با ویلیام عکس یادگاری انداختند. ویلیام نیز به آن‌ها گفت: من اینجا هستم تا به شما بگویم کشور پشت شماست و همه ما از شما حمایت می‌کنیم. از جام جهانی لذت ببرید!

این اظهارات حمایت‌آمیز شاهزاده ولز از تیم ملی انگلیس در شرایطی که این دو تیم در یک گروه در جام حهانی هستند و باید در مقابل یکدیگر رقابت کنند، باعث خشم کاربران ولزی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

خشم ولزی‌ها از حمایت «شاهزاده ولز» از انگلیس

هشتگ «این_شاهزاده_من_نیست» طی مدت کوتاهی در توئیتر ترند شد و جمله «چرا شاهزاده ولز با خود ملی ولز دیدار نکرد؟» بارها تکرار شد.

کاربری نوشت: ما نباید او را سرزنش کنیم. او انگلیسی است. همسرش انگلیسی است. فرزندانش انگلیس هستند. او ارتباط خانوادگی یا پیشینه‌ای در فرهنگ، زندگی و زبان ولزی ندارد. او مایه شرم برای ولزی‌هاست و خودش خوب این موضوع را می‌داند.

کاربر دیگری در توئیتر نوشت: هیچ اشکالی ندارد که او از انگلیس حمایت می‌کند چراکه در انگلیس متولد شده و انگلیسی است. مشکل این است که چرا لقب شاهزاده ولز به او داده شده است.

حساب کاربری «کارزار نظام پادشاهی» در بریتانیا نیز نوشت: این اقدام ویلیام تعیین‌کننده است. ویلیام ویندسر که خودش را شاهزاده ولز می‌خواند به تیم ملی انگلیس که راهی جام جهانی است و با ولز بازی دارد می‌گوید: کشور پشت شماست و از شما حمایت می‌کند. او شاهزاده من نیست.

کاربر دیگری هم نوشت: این خیلی اشتباه است. زمان تغییر فرا رسیده است.

انگلیسی‌ها در بازی اول خود در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایران می‌روند و پس از آن با ولز دیدار خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    2 2
    یقینابازی ولز وانگلیس جوانمردانه نخواهدبود. مشخص میشه ولزبنفع ارباب انگلیسیش بازی میکنه ک. وقتی شاهزاده ولزاینجوری حمایت میکنه ازروباههاتااخرش بایدخوند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس