کد خبر 1436651
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
امروز در بازار آهن تهران چه گذشت؟

برخی شبکه‌های ضد انقلاب از ظهر امروز تصاویری از اعتصاب در بازار آهن تهران نمایش دادند اما امروز در بازار آهن تهران چه گذشت.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر امروز تصاویری از بسته شدن مغازه‌های بازار آهن تهران منتشر شد. خبرنگار ما مشاهدات خود از اتفاقات این بازار را اینگونه روایت می‌کند: امروز حدود ساعت ۱۱ تعداد حدود ۱۰۰ نفر در ابتدای بازار شروع به سر دادن شعار کردند و تعدادی لاستیک همراه داشتند که آنها را به آتش کشیدند.

در پی این اتفاق دود غلیظی در بازار آهن پخش شد که مربوط به آتش گرفتن همین لاستیک ها بود.

بیشتر بخوانید:

زخمی شدن ۵ شهروند با تیراندازی اراذل در بازار آهن شادآباد

یکی از کسبه به خبرنگار ما می‌گوید: این افراد با آتش زدن لاستیک ها در خیابان اصلی ترافیک ایجاد کردند و مانع تردد خودروها برای بارگیری شدند.

امروز در بازار آهن تهران چه گذشت؟ +عکس

این کسبه در ادامه گفت: با حضور ماموران انتظامی اغتشاشگران به داخل بازار حمله کردند و ماموران هم به دنبال آنها آمدند، که حدود یک ساعت بعدش اوضاع مجدد آرام شد. تعدادی خودرو هم توسط آشوبگران تخریب شد.

امروز در بازار آهن تهران چه گذشت؟ +عکس

آهن فروش دیگری گفت: آشوبگران از کسبه خواستند که همراهی کنند که کسبه همراه نشدند؛ با حضور ماموران آنها به داخل بازار فرار کردند و ماموران مجبور شدند گاز اشک آور استفاده کنند که ما برای یکی دو ساعت مجبور شدیم مغازه را ببندیم.

امروز در بازار آهن تهران چه گذشت؟ +عکس

در همین رابطه حمیدرضا رستگارپور رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: کسبه و بازاریان هیچ استقبالی از اغتشاشگران نداشتند و نخواهند داشت. امروز تا ساعت ۱۱ بازار به طور عادی فعال بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران در تشریح اتفاقات امروز بازار آهن بیان کرد: بلوار بهار به طور عادی چون محل تردد خودروهای زیادی است که برای بارگیری به بازار مراجعه می کنند لذا اغتشاشگران از این فرصت سوء استفاده کرده و و ایجاد ترافیک سعی در ایجاد التهاب در بازار را داشتند.

رستگارپور ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی، اغتشاشگران به داخل بازار آهن فرار کردند، ماموران به ناچار برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کردند که کسبه با خاطر حضور آشوبگران و انتشار گاز اشک آور برای ساعاتی برای حفظ تجهیزات خود مجبور به بستن مغازه ها شدند.

وی تاکید کرد: این افراد دقیقا هدایت شده وارد بازارها شدند و کسبه استقبالی از آنها نکردند.

طبق اخبار صداوسیما امروز دو نفر از مردم عادی نیز متاسفانه توسط افراد ناشناس و با گلوله ساچمه ای کشته شدند که پیگیری ها برای دستگیری عوامل این حادثه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    فقط رافت اسلامی
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    چقدر حال بهم زن اخبار میگین .کل خبر ت این بود که یه چیز جزئی بود حل شد فقط دو نفر با تفنگ کشته شدند همین
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    پس نيروهاي امنيتي كجان؟؟
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    مجلس انقلابی دولت جهادی
  • سالار IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    دقت کردید چقدر اراذل داریم؟ چطور این همه اراذل تو کل کشور پخش شدن؟
  • ه‌وخشثره IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 2
    به نظرم دیگه وقتشه قاطع تروریستها را کشتار کنیم . تک تیراندارها باید داعشی ها رو تک تک و گله گله شکار کنند مردم خسته شده اند . خانواده ها امنیت می خوان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس