حسین شریعتمداری نمایه

حسین شریعتمداری در رابطه با نقش سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر گفت: سلبریتی‌ها حقیرتر از آنند که الکوی آشوبگران باشند، تروریست‌های آشوبگر دستورالعمل را از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه می‌گیرند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در باره جنایت اخیر آشوبگران تروریست در ایذه و اصفهان که به شهادت و مجروح شدن شماری از مردم مظلوم این دو شهر انجامیده است، گفت: حمله تروریستی به مردم در بازار شهرستان‌های ایذه و اصفهان، اگر چه نشانه ناامیدی دشمنان بیرونی از آشوب‌ها و اغتشاشاتی است که طی پنجاه و چند روز اخیر در کشور به راه انداخته بودند، اما این اقدامات تروریستی و چند اقدام مشابه دیگر که طی دو سه روز اخیر اتفاق افتاده و شهادت عزیزان حافظ امنیت و مردان غیور و زنان و کودکان مظلوم دیگر را به دنبال داشته است، بار دیگر و برای چندمین بار از ضرورت برخورد قاطع و پشیمان‌کننده نظام با اراذل اجاره‌ای و داعشی‌های داخلی حکایت می‌کند.

وی افزود: نیروهای حافظ امنیت بدون استفاده از سلاح، نه فقط در ایفای نقش خود برای مقابله با تروریست‌ها و دفاع از جان و مال و ناموس مردم با مشکلات جدی روبرو هستند، بلکه همانگونه که شاهد بوده‌ایم در برخی از موارد قربانی عملیات تروریستی نیز می‌شوند!

مدیر مسئول کیهان گفت:کاش مسئولان و سیاستگذاران نظامی و امنیتی کشورمان به این دو سئوال پاسخ می‌دادند؛ اول آنکه در مقابله با آشوب‌ها از کدام الگو و مدل رایج در جهان پیروی می‌کنند ؟! و اگر الگوی خاص خود را دارند، این الگوی خاص از کدام باور دینی و داشته‌های ملی و تجربی اتخاذ و استخراج شده است؟!

شریعتمداری افزود: در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح می‌فرستند ؟! و به مشتی اراذل اجاره‌ای که تقریباً تمامی آن‌ها بلافاصله پس از دستگیری به فلان خوردن می‌افتند، اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!

وی با تأکید بر اینکه یکی از اشتباهات بزرگ آن است که تصور می‌شود آشوبگران با تشویق سلبریتی‌ها و فلان ورزشکار و یا مدعی اصلاحات به صحنه می‌آیند، توضیح داد: سلبریتی‌ها حقیرتر از آنند که الکوی آشوبگران باشند، تروریست‌های آشوبگر دستورالعمل را از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه می‌گیرند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: دشمن از سلبریتی‌ها و برخی از رسانه‌های داخلی به عنوان وسیله‌ای برای سنجش میزان حساسیت نظام در مقابل آشوبگران استفاده می‌کند؛ به بیان دیگر، آن‌ها تابلوهای حساسیت‌سنج هستند و هنگامی که با آن‌ها به عنوان وطن‌فروش و عوامل سرسپرده و مزدور دشمن برخورد نمی‌شود، آشوبگران از این انفعال پیام امنیت می‌گیرند و به صحنه آمدن خود را بی‌خطر تلقی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین دومین پرسش آن است که چرا تصمیم‌سازان و سیاست‌پردازان به این نکته بدیهی توجهی ندارند؟! آیا توان تجزیه و تحلیل این پدیده شوم را ندارند؟! اگر اینگونه نیست، چرا این تابلوهای وطن‌فروشانه دشمن را به حال خود رها کرده و همراهی و همکاری سلبریتی‌ها در قتل و جنایت را نادیده می‌گیرند ؟! و چرا توضیح نمی‌دهند که سلبریتی‌های وطن‌فروش با آشوبگران وحشی و داعشی‌ها چه تفاوتی دارند؟!

شریعتمداری ادامه داد: آنگونه که اعلام شده است، مدارا برای جدا شدن صف هیجان‌زده‌ها و فریب خورده‌ها از عوامل اصلی و اجاره‌ای آشوب‌ها بوده است که این اقدام هوشمندانه درخور تقدیر است، اما اکنون این دو صف از یکدیگر جدا شده‌اند و تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت شده توجیه قابل قبولی ندارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: این نکته نیز مطرح می‌شود که مدارای اولیه برای حضور عناصر اصلی در میدان و شناسایی و دستگیری آن‌ها بوده است که این اقدام نیز هوشمندانه است و پاسخ قابل قبولی نیز به دنبال داشته است، اما اکنون دیگر ادامه مدارا هیچ توجیهی ندارد؛ چرا باید به مشتی تروریست مزدور بیگانه اجازه داد که آرامش و امنیت مردم را سلب کنند و کسب و کار برخی از آنان را به تعطیلی کشانده و یا مختل کنند؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 230
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 28
  • سیف IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    73 13
    در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح را به مقابله با تروریست‌های مسلح می‌فرستند؟! فقط و فقط در ایران!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      66 20
      مهسا امینی که خودش سکته کرد و مرد.اون فقط یه بهونه برای آغاز پروژه بود. آقا هم گفتن که دشمن برای اول مهر و باز شدن دانشگاهها برنامه داشت. مهسا امینی نبود یکی دیگه پیدا میکردن. همونجوری که هر روز کشته سازی میکنن.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      77 15
      چرا نطراتی که اتفاقا" نظر مردم کوچه و خیابان است را منتشر نمی کنید. مردم مظلوم و بی گناه دارن کشته میشن. یا حکومت باید واکنش قهری با هرکی اعتراض داره و با اغتشاشگران قاطی شده نشون بده یا یه کاری بکنه. یه نفر آدم درست وحسابی بیاد شفاف بگه خواست مردم اینه و ما برای خواسته شون تا فلان موقع این کار و اونکار رو میکنیم. والله هیچ کشوری اینطوری اداره نمی شه. اگه دو گروه مخالف و موافق که ما میانه ها رو کردن گوشت قربونی قصد ندارن یه جوری با هم کنار بیان، علنا" اعلام کنن تا بریم یه خراب شده دیگه زندگی کنیم یا بگین مردمی که با هردو گروه مخالفن بیان راهپیمایی و تکلیفشون رو روشن کنن. بسه دیگه خجالت بکشید، ایران مال ما هم هست.
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      37 8
      این انفعال امنیتی آیا به این معنی نیست که برخی سیاستمداران نفوذی و امنیتی منتظر تکرار کامل وقایع دهه شصت هستند ؟؟؟؟ مانند ترور سران نظام که در دهه شصت رخ داد ؟؟ اگر بساط این زامبی ها در این هفته جمع نشود ما مردم خودمان با چوب و چماق و طناب و هرآنچه به دستمان برسد در مقابل این زامبی ها از خود دفاع کرده و آن را علیل و ذلیل روانه قبرستان ها خواهیم کرد . والسلام
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      27 6
      چی بگم والا نوبره اینهمه مماشات
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      22 4
      چقدر مظلومند .دلم کباب شد همین دیشب ۷نفر از بسیجی ها و مردم رو کشتن در ایذه
    • وطن دوست TR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      25 7
      تا زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی شمعخانی و نمایندگانی که البته به جز چند تا ترسو که حتی یک بیانیه ندادند و ترسیدن نظام از سلبریتی ها مردم مظلوم کشته خواهند شد تاکی مماشات قوه قضاییه
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      24 2
      بهترین راه کنترل این وضعیت این است .باید نیروها به دوربین لباسی مجهز شوند و مسلحانه به خیابان ها بروند و هر کسی که به روی انها چاقو و قمه کشید را مورد هدف قرار دهند و اگر لازم شد فیلم حمله به پلیس بعنوان مدرک ارائه شود
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      10 7
      اغتشاشگرا بدونن کسی که باد بکارد طوفان درو میکند. دیر نیست که به سراغتان بیاییم و کارتان را یکسره کنیم
    • مدافع امنیت IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      14 10
      چند بار توفیق حضور در چند نقطه تهران را به اتفاق دوستان بسیجی برای تامین امنیت داشتیم. حقیقتا آقای شریعت مداری حرف حقی را زدند. ما حتی به تعداد نفرات وسیله دفاعی معمولی نداشتیم چه رسد به تفنگ ساچمه ای و پینت بال!. احساس میکردیم مسئولین عامدا بچه ها رو دست خالی به میدان می فرستند که به زعم باطلشون ثابت کنند که اهل خشونت نیستیم. به شوخی دوستان می گفتن ما حتی اگر کشته بشیم، کشته نمی کنیم! این روشی که به نیروهای امنیتی(از جمله بسیجیان دلاور)و با هدایت مسئولین ترسوی سیاسی دیکته می شود که نیروهای تامنین امنیت بدون سلاح و اجازه دفاع و برخورد با شورشیان مسلح وارد میدان شوند، جز مصدومیت و شهادت مظلومانه دوستانمان، چه عایدی دارد؟ خیلی از بچه ها آموزش لازم رو ندیدن و خدا شاهد است بشدت در معرض خطرات ترور شبیه ایذه و اصفهان انند. باید اجازه حمل سلاح و استفاده را بدهند، اونوقت ببینیم کدوم تروریست وحشی جرات پیدا شدن دارد. در خرداد سال 1360مگر منافقین تروریست مثل امروز و بلکه بدتر سلب امنیت و کشتار با سلاح گرم و انفجارات نمی کردند؟! راه مقابله چی بود؟ تقدیم گل و گفتگوی تبیینی؟!!! نه، گلوله و سرب داغ توی گلویشون ریختن و بساطشون از کشور و تهران و خانه های تیمی شان جمع شد. اگر سیاسیون ترسو و خزیده در لانه، مخالف تسلیح نیروهای حافظ امنیتند، خب چرا خودشان و فرزندانشان و دامادهای شان در این شرایط یک ساعت را کنار ما و دیگر بچه های مدافع امنیت نیستند؟! یا زنگی زن....یا رومی روم. با جنایتکار و خائن وطن فروش مسلح نمی شود گفتمان کرد باید قهری برخورد. حالا هی مماشات کنند تا با گذر از تیراندازی، اینبار با خودروی بمب گذاری شده ملت رو قتل و عام کنند!. مرگ بر مسئول ترسو و خزیده در کنج عافیت.
    • هاجر IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      6 1
      واقعا کجای دنیا
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      5 1
      ۰۲:۲۲ عالی نوشتید. خدا حفظتون کنه
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      3 0
      2:22 رجوی به دفاع از بنی صدر که به صورت قانونی از طرف مجلس رد صلاحیت شده بود بر آمد. اعلامیه سیاسی نظامیشان در 30 خرداد هم به بهانه حمله به خانه ابریشمچی بود. در هیچکدام چیزی به نام مردم نبود هر چند عربده دفاع از خلق سر میدادند. فرقه از قبل انقلاب مسلح بودند. هواپیماربایی میکردند. ماموران پلیس را ترور میکردند. حتی کارمندان آمریکایی را میکشتند. جاسوسی و دزدی میکردند. همدیگر را آتش میزدند. بعد هم در آغوش صدام فجیع ترین جنایات و خیانتها را کردند. الان هم با رذیلانه ترین شکل از ژنرالها و سیاستمداران آمریکایی . اروپایی پذیرایی شاهانه میکنند. جاسوسی و لو دادن فعالیت های علمی صنتعی شده مدال افتخارشان. تحریم ها ریشه در تحریکات آنها دارد.
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      ۱۹:۱۱ شماهایی که هر دو طرف در نظرتان یکی‌ست و کلا مخالفید و فقط خود و منافع خود را می‌بینید، باید صبر کنید یک طرف کنترل اوضاع را بدست بگیرد تا مجددا ساز مخالف را کوک کنید. ضمن اینکه اگر شما مخالف‌خوان‌ها نبودید، نظام حتما قاطعیت بیشتری بخرج می داد. حالا هی به خودت مثبت بده!
  • ذوقی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    31 2
    فقط در ایران
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    46 20
    بینش این مرد بینظیره
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      16 28
      حضرت عباسی طرفدار شریعتمداری هستی یا میخای بقیه رو عصبی کنی؟
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      24 12
      واقعا دم جناب شریعت مداری گرم. بینش کم نظیری داره. برای مردم عصبی نوشیدن دمنوش گل گاو زبان توصیه میشود.
  • یاور IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    36 9
    با سلام درود بر آقای شریعتمداری ما مردم عادی روزانه از طرف این زامبی ها در جای جای این وطن تحت فشاریم ، دارند با روح و روان ما و عزیزان ما بازی می‌کنند ،با زور و تهدید مغازه ها را میبندند در صفحات مجازی ما را تهدید به مرگ می‌کنند ،خشونت و کشتن مردم و ماموران امنیتی را عادی سازی می‌کنند و دعوا و کشمکش را از دنیای مجازی به خیابان ها و بعد به درون خانواده ها میکشانند. میدانم صبر و رافت لازم بود ولی تا کی؟ و تا کجا؟
  • میثم IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    31 3
    متاسفانه فقط در ایران
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    23 4
    واقعا
  • کاظم IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 49
    اگر مهسا امینی نمی مرد آیا باز به قول خودت سرویس های اطلاعاتی بیگانه می‌تونستن کشور رو به این وضع در بیارن
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      62 19
      خفه شو بابا یه دختر کومله با خانواده ای کذاب و یک مشت آدم عقده ای مملکت رو تبدیل به شهر وحشت کردید ولی خیلی خوش خیال نباشید و از همین الان پوشک سفارش بدهید حالا خواهید دید در افتادن با عاشقان شهادت چه وحشتی به جان خودتان واجدادتان خواهد افتاد
    • ح IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      28 6
      پروژه ققنوس از جشنواره کذایی کن رقم خورد و مطمئن باش اگر کومله امینی نبود یه تروریست دیگه از پ ک ک پژاک پاک منافقین تجزیه طلبا..... میذاشتن
    • کاظم IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      9 6
      فحاشی و تهمت زدن به بقیه استراتژی سازمان منافقین و دنباله رو اونهاست. تعجب می کنم سایت مشرق نظر یکی مثل تو رو منتشر کرده. در این نظام جایی برای تو و اذناب تو نیست چون قبلا نظام شما رو جارو کرده
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      3 2
      آن دوستان تو مهسا نبود چیز دیگر بزرگ می کردن هرچند آن خدابیامرز مسئله مهمی هم نبود و فوت عادی رخ داد
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 1
      ۱۸۵۵ ای ول
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    29 2
    کجای دنیا باسیاستمداران وابسطه به غرب اینهمه سیاست مدارا درپیش میگیرند تا یک عمربهاسلاموانقلاب ضربه بزنند کجای دنیا اشوبگری وتروریست بیهزینه است کجای دنیا مفسدین اقتصادی طلبکار هم میشوندکجای دنیا مردم وجوانان را میسپارند به تربیت فرهنگ دشمن کجای دنیا بجای گرفتن حق مالباخته دنبال حق وحقوق دزد هستند...
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      4 2
      فقط در ایران ،چون ولایت فقیه مثل اجداد طاهرینشان علیهم مظلوم هست وقتی یاران امام حسن علیه السلام با معاویه زدو بند کردند امام حسن علیه السلام را به پذیرش صلح مجبور کردند اما حالا ...از این مساله خوشحالم که حضرت آقا قبلا گفته اند اگر دشمن خیلی فشار بیاورد خیال نکند صلح امام حسن علیه السلام انجام می‌شود، بلکه اینبار کربلا به پا خواهد شد عاشورائیان آماده باشند برای انداختن مسئولین و خواص خائن به زباله دان تاریخ
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    25 5
    احسنت خدا نگهدارت
  • یه سیستانی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    25 5
    درود
  • مرادی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    29 5
    حرف دل ما رو زدی
  • مرادی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    30 6
    حرف دل ما رو زدی
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      2 20
      فقط حرف دل شما مهم؟؟
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      16 2
      مرگ برزامبی های قاتل وتخریب گروفحاش برای بی بندوباری
  • مهدی اسدی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    31 7
    سلام : جناب استاد شریعتمداری حرف دل بسیاری از نیروهای مسلح که بدون سلاح نیرو برای مقابله با یک مشت وحوش می فستند را زدی ؟! واقعآ بنده ماندم از این تدبیر مسئولین مربوطه ؟! با توجه به اینکه این همه تجربه شده و عزیزان ما در ناجا و بسیج و سپاه مورد حمله مسلحانه قرار گرفته اند ؛ چرا باز هم این عزیزان بدون سلاح اعزام می کنند ؟!
  • اصغر IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    26 4
    این مماشات ومصلحت بی موردموجب جری وپرروشدن این کفتارصفتان بی شرف شده.. هرروزعده ای رابه خاک وخون می کشنددیگربرایشان فرقی نداردماموراست یاپیرمردوپیرزن ازبچه دوساله تا نوجوانان را بی محابا به رگبارمی بندند.. وخیالشان ازطرف مامورین راحت است که مسلح نیستند..
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 4
    درود
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    18 3
    احسنت
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    30 3
    قانون حمل اسلحه پلیس باید تغییر کند پلیس باید اقتدار داشته باشد هرجا که نیاز به استفاده ازسلاح دید ازآن استفاده کند
  • آوا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    38 3
    کولبری را آزاد گذاشتید این هم نتیجه اش کجا دنیا کشور را با اراجیف سلبریتی ها می چرخاند؟
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      15 2
      واقعا دمت گرم با اراجیف یه مشت سلبریتی مملکت شد خرابه.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      14 1
      آن هم سلبریتی های بیسواد که اخیرا مزدوری شان هم ثابت شد .
  • US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    23 3
    دقیقاااااااااااااااااااااااا
  • محمدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    17 1
    ایران
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    18 3
    دقیقا
  • JP ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    18 3
    خدا عمرت بده
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    21 2
    مماشات بس است رافت اسلامی با داعش و تروریست و وهابی؟!؟
  • عباسعلی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    احسنت حاج حسین واقع بین حقیقت گو، یادم هست از سال ۱۳۶۰ به بعد سر مناطق حساس شهر و جاده ها بسیج با اسلحه از امنیت مملکت حراست می کرد چون دشمن و منافق دست به اسلحه برده بود. به نظر من هم چون فاز اعتراضات از اغتشاشات هم گذشته و به ترور رسیده جهت حفظ روحیه بسیجیان و نیروهای امنیتی شایسته است اسلحه واقعی به آنها داده سود و این مطالبه عمومی است. یا علی
  • ، IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    26 3
    تمام صحبتهای ایشون درست هست.در قضیه ی حجاب هم انفعال مسئولین و جمع کردن گشت ارشاد باعث وقیح تر شدن طرف مقابل شد.
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      13 7
      دقیقا دیگه نمیشه تو خیابونا راه رفت
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    گناهش پای اونایی که حق اسلحه نمیدن
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      11 3
      دقیقا. اونا مجوز نمیدن نیروی امنیتی جون خودش رو میده
  • محمدایوب IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    دمت گرم سردار قلم 50روز است مسئولین دارند فرصت میدهند معترضین صفشان را از اغتشاشگران جدا کنند تا حد زیادی هم موثر بوده وعده اندکی از ارازل واوباش زورگیران ودزدان ومحکومین ومزدوران دشمن باقی مانده اند که اکنون با سلاح گرم وسرد وارد میدان شده اند باید با آنها مثل خودشان برخورد کرد دیگر وقت آن رسیده پلیس وبسیج صلابت خود رانشان دهند مسلح وارد میدان مانند خود آنها شوند بساطشان راجمع کنند مردم دیگر خسته شدند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    26 2
    فقط در کشوری که رییس شورای عالی امنیت ملیش شمخانی و رییس قوه فضاییه اش اژه ای باشه
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 8
      یک سوال. دوست عزیز به نظر شما قانون رو رئیس شورای امنیت ملی مینویسه یا رئیس قوه قضائیه؟؟ فکر کنم قوه ی مقننه باید قوانین رو بنویسه
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      10 5
      تصمیم گیری که با شورای امنیت ملی درباره نحوه برخورد با اغتشاشگران که دبیرش آقای شمخانی هست به نظرت با کیه؟
  • سه‌نالد طرامپ DE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    23 3
    کجای دنیا؟ ایران. علت میدونی چیه؟ آقایون از اینترنشنال و ...حساب میبرن. میترسن سر و صدا به پا کنن.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 1
      رسانه آزاد برای همینه
  • مردم IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    15 1
    دقیقا
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    18 3
    واقعا اقای شریعتمداری که در همه زمینه های امنیتی صاحب نظر است
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 2
    دلمون خونه پلیس بی سلاح!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    21 3
    درود برحاج حسین شریعتمداری
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      8 2
      سردار قلم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    9 3
    چی بگم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    16 2
    عدم برخورد مناسب با اختشاشگران و مزدورها و تروریست های داخلی توسط نظام با هیچ‌تفکر و منطقی پذیرفتنی نیست بلکه موجب شرارت بیشتر آنان میشود که این ترک فعل توسط مسولان نیز موجب بروز جنایات و خسارات شده است در هیچ جای دنیا نیروی حافظ امنیت دست خالی به میدان نمی رود پاسخ گلوله و ناا امنی گلوله است نه مماشات
  • رضا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    راست میگه ..بسیجی و نیروی انتظامی با باتون که نمیتونه به جنگ اسلحه بره ...
  • علوی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 2
    حاج حسین عزیز! فقط در ایران بدستور آقا های که آقازاده هایشان در گرو معاملات خارجی شان هستند..../ای کاش در کنار هر گروه از حافظان امنیت در خیابان یکی از آقا زاده هایشان فقط می‌ایستاد تا ببینیم این دستورالعمل کذایی تغییر نمیکند.....
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    27 3
    متاسفانه در ایران خودمون با دست خودمون بهترین بچه های این آب و خاک را دست بسته تحویل شقی ترین اشرار می کنیم و قربانی می کنیم
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    13 1
    ایران
  • نادری IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    15 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 1
    ایران
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    12 1
    فقط ایران
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 4
    به خدا که ما مردم ، مات و مبهوت مانده ایم که چرا دستگاه‌های امنیتی و قضایی تا این حد در مقابل ناامنی های جانی و اقتصادی ، منفعل عمل می کنند
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 5
    نیروهای غیر مسلح میرند جلوی اوباش تا چهل سال دیگه برای نسلخای بعدی گفته بشه این انقلاب فدائیانی داشت که با دست خالی جلوی اشراری ایستادند که برای نترسیدن مشروب خورده و مواد روانگردان مصرف کرده بودند. چهل سال دیگه ی عده عشق قدرت توی روزنامه هاشون ننویسن حکومت اسلامی، قیام مردم را سرکوب کرد. باید گذاشت تا هرچی دارند رو کنند و مردم خوب ببینند که امریکایی که روحانی بزک کرده بود،تو کشور ما دنبال چی میگرده. حضرت نوح وقتی خواست با مشرکان و اراذل قومش اتمام حجت کنه فرمود: وَ اُتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ نُوحٍ إِذْ قٰالَ لِقَوْمِهِ يٰا قَوْمِ إِنْ كٰانَ كَبُرَ عَلَيْكُمْ مَقٰامِي وَ تَذْكِيرِي بِآيٰاتِ اَللّٰهِ فَعَلَى اَللّٰهِ تَوَكَّلْتُ فَأَجْمِعُوا أَمْرَكُمْ وَ شُرَكٰاءَكُمْ ثُمَّ لاٰ يَكُنْ أَمْرُكُمْ عَلَيْكُمْ غُمَّةً ثُمَّ اُقْضُوا إِلَيَّ وَ لاٰ تُنْظِرُونِ و بر آنان سرگذشت نوح را بخوان؛ آن گاه که به قومش گفت: «ای قوم من! اگر اینکه در میان شما بایستم و شما را با آیات الله پند و اندرز دهم، بر شما دشوار تمام می شود.پس من بر الله توکل نمودم؛ شما با معبودانتان هر تدبیری که می خواهید، فراهم آورید و این کار بر شما پوشیده و تردیدآمیز نباشد و آن گاه درباره ام حکم کنید و به من مهلت ندهید» یونس(آيه: 71) صفحه : 217
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 0
      شما و خانواده ات پیش قدم شو و انشاالله بدون اسلحه برو بین این داعشی ها تا از این حرفها پشت سرمون نزنن
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      3 0
      بیش از حد فداکاری شد الان بی سلاح بودن مدافعین امنیت جز حماقت نیست
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    14 3
    گل گفتید جناب شریعتمداری!
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 1
      نیم درصد مردم هم طرفدار تفکرات اغتشاشیون نیستن.
  • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    17 3
    کسایی که حجاب از سر بر داشتن پیاده نظام دشمنن فریب خورده ها جونای زیر ۲۰ سالن اما مسن تر ها تماما کینه عمیق از انقلاب دارن باید بی مماشات تارو مار بشن.شورشیم که تکلیفش معلومه
  • ایرانی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 3
    معنی سلبریتی به فارسی یعنی شخص برجسته و یا مشهور
  • اکبر زاده IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    18 2
    سلام مشرق جان . این خبر از همه اخبار دیگر با اهمیت تر است . چرا در نوار بالای صفحه نمی گذارید ؟
  • قمی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 2
    احسنت سردار قلم
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 3
    یعنی واقعا
  • م ل اراکی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    ننگ عالم تو سر هاشمی، خاتمی و روحانی که پلیس را خلع سلاح کردن.
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      2 26
      زنده باد سید محمد خاتمی.زنده باد اصلاحات
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 28
      روح آیت الله هاشمی ستون خیمه انقلاب شاد باد
    • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      10 0
      ستون کرم خورده
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      6 0
      با دیدن زنده باد خاتمی آدم متوجه میشه پیرو پاتالهای مشنگ آلبانی نشین بدجوری مشغول فعالیت هستند
  • ابراهیم IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    13 2
    دستمریزاد
  • ناشناس IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    11 0
    فقط درایران!!!!!!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 2
    ایران
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 3
    درود
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 3
    دقیقا
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 3
    احسنت سردار قلم! بسیجیان بی دفاع و ذخایر واقعی کشور را نباید اینگونه ازدست دهیم.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    22 2
    اقای اژه ای آقای قالیباف آقای رئیسی شما این همه کوتاه آمدید نتیجه اش شد دوتا قطعنامه و کلی تحریم و پررو شدن ارازل واوباش و پرپر شدن بهترین جوانانمان !!!!
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      11 1
      دیگه نباید کوتاه بیان
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 1
      اتفاقاشورای امنیت ملی درست داره تواین قضیه درست انجام میده بایدبادستگیری باشدت زیاداین زامبیسم تموم بشه نه بااتش صرف
  • رضا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    8 2
    موافقم
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    16 3
    واقعاً دیگه مدارا کافیه. دیگه بعد از دو ماه هر کس وارد خیابان میشه حتماً مزدور دشمن و محاربه. دیگه دارن احساس امنیت رو از جامعه میبرن. لطفاً لطفاً لطفاً پلیس رو مسلح کنین و بسیج رو مسلح به میدون رزم بفرستین.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    9 1
    اجازه ندید جوونهای پاک مملکت جونشونو مفت مفت از دست بدن..این داعشیهای حرام لقمه به هیچ اصول و مبانی و چارچوبی معتقد و پایبند نیستند نمیشه با همین وضعیت جلو رفت.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 0
    خدایا ما را از این فلاکت نجات بده.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 6
      فلاکت زندگی توی ایران ؟
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    8 3
    در قانون اساسی سپاه حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران هست و می‌تواند در صورتی که هر اقدامی باعث به خطر افتادن نظام بشه طبق همین قانون ورود داشته باشه و چون بعضی از مقامات سکوت کرده و در حال مماشات هستن باید شخصا دستور ورود با قدرت و مسلح و با برنامه داشته باشن و اقدام به سرکوب این مزدوران و هر نوع جرم دیگری که در حال انجام هستن داشته باشن . در صورت سکوت و اقدام نکردن در ریختن خون شهیدان شریک جرم هستن. نیروهای بسیج در صورت مسلح نشدن و اجازه استفاده باید از رفتن به مقابله با مزدوران خود داری کنن
  • وطن‌دوستم KR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    15 1
    متاسفانه همه دولت ها فقط شعار میدن. زمانی که فارغ‌التحصیل شدم‌و برای زندگی و کار بوطن برگشتم، برای یه کار هیات علمی ۲ سال معطل موندم. اونم اگر میشد حقوقش ماهی ۳ میلیون تومن بود. تا اینکه دوباره مجبور به ترک وطن شدم. البته‌ این مریوط به همه تحصیل کرده ها هست. اونوقت به یه بازیگر یا مربی فوتبال یا هنرپیشه که تیشه به ریشه مملکت میزنه چه پولها که نمیدن. هدفها و دستهای پنهان و آشکاری برای ویرانی میهن درکار است.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    12 1
    خواست دشمن بود که با هشتگ سلاح برزمین بنداز نیروهای انتظامی بسیج خلع سلاح کرد
  • قادر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 2
    از فردا اقای اشتری خودش بره میدان
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    3 2
    ترهبون به عدوالله و عدوکم را اجرا کنید
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    12 1
    مسولین امنیتی فشل بی فکر هستن ، یادم در مصاحبه ای فرماندهی انتظامی استفاده از ماشین آب پاش بدون استفاده و غیر انسانی میدانست !!! ماشین آب پاش بسیار قوی که میتونست صدها نفر بدون آسیب متفرق کن! در همین تظاهرات فرانسه بسیار کارایی داشت عقل شما بیشتر یا اونا!!! نیروی بدون سلاح بدون جلیقه میفرستی لخت کنن بکشن جوابش کی میده!وجدانتون کجاست!
  • حسن IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 1
    فقط در ایران همچنان که سباست مداران به جای جوابگویی طلب کار می شوند
  • محمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    13 1
    همین چند ساعت پیش در مشهد دو بسیجی مظلوم با دستان خالی به دست یک عده مشروبخوار مست به فجیع ترین وضع با چاقو به شهادت رسیدند خدا لعنت کند بازمانده های دولت کدخدا محور را که اجازه دفاع نیروهای نظامی و بسیجی از خودشان را هم نمی دهد آخه تاکی ؟
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    14 2
    شمخانی باید عوض بشود
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      1 4
      امنیت ملی شوراست بهشخص سردارشمخانی قطعا نقدهایی هست ولی عزیزم توازن نیروی حمله ودفاعی روهم بایددید
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 0
      اگر مشکلات این آدم را یک آبدارچی داشت تابحال صدبار اخراج شده بود
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      9 0
      شمخانی عوض بشو نیست، باید برکنار بشه
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    9 0
    قوه قضائیه انقلابی نیست. ترسو و لیبرال است.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 2
    صدا را میشنوم
  • ایرانی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    6 1
    یاد فیلم مختار اون لحظه نیروی نفوذی کیان رو پیاده فرستاد جنگ افتادم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    3 2
    مسلح شدن نیروهای بسیج فقط وقتی قابل قبول است که لباس فرم مشخصی داشته باشند وگرنه هیچکس نمی تواند یک بسیجی را با یک تروریست یا یک فرد عادی تشخیص دهد.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 3
    با وضعیت پیش امده دو راه است یا حضور مسلحانه در صحنه یا تقدیم کشور به رضا پهلوی بهتر است شمخانی تصمیم بگیرد دیگر تعلل معنی ندارد
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 1
    چرا از مردم نمیخوان تا ما هم بساط این داعشی های وطنی رو جمع کنیم ؟
    • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 1
      دقیقا باید مردم خودشون در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی بساط این داعشیای عوضی رو جمع کنند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 0
    متاسفانه مردم از مقامات ترسو و اغتشاشگران یک ضربه خوردن. مزدوران با مزدوری و آن دسته مسولین با بی کفایتی و سکوت و خودش درست میشه یا برای مردم عادی
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 1
    از سپاه و بسیجی ها تعجب میکنم چرا سکوت کردن
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 0
    آیا اگر فرزندانی ویا اشخاصی از وکلا، وزرا، رؤسای قوا، آسیب و یا کشته می‌شدند همچنان مماشات صورت می‌گرفت؟
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    7 1
    خدا امثال آقای حاج حسین شریعتمداری را زیاد کند و عزت و سلامتی به ایشان بدهد.. واقعا سردار رسانه و مجاهد مخلصی است. نمی دانم چرا نظام به فرمایشات ایشون که از روی دقت و تحقیق و استناد است آنطور که باید استفاده نمیکند.. آنچه ایشون گفته عین حق و واقعیت است... مماشات تا کی و به چه هزینه ای ؟!!!
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 13
    مجلس انقلابی دولت جهادی
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 0
    سوال ما هم همینه ولی دقیقا کی باید جواب بده؟!!
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    10 0
    آقای سردار اشتری. لطفا پسرت را بدون سلاح بین وحوش اغتشاشگر بفرست نه جوانهای نیروی فراجا را
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 0
      از فتنه ٧٦ تا فتنه ١٤٠١ كدام آقا زاده براي دفع فتنه شهيد شده است؟؟؟؟؟!!!!
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 0
    برخورد قاطع
  • علی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    در ایران اینکار را میکنند
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 0
    وزارت کشور مملو از نفوذی هاست.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 1
    مسئولین کوتاه بیایند جنگ داخلی شروع می شود.
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      3 0
      دو ماهه میگید سر لیدرها رو گرفتیم ؟ چی شد ؟
  • محمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    20 3
    مماشات هم حدی دارد نیروهای امنیتی و کسبه محترم و آحاد ملت چه گناهی کرده اند باید تاوان پس بدهند لازمست آقای شمخانی و همفکرانش را مانند نیروهای بی دفاع مقابل اوباش قرار دهند تا خودشان از نزدیک جریانات را با خواهش و التماس هدایت کنند البته اگر زنده ماندند
  • مهدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    ایرانی جماعت کلا همه چیز را به مسخره میگیره.پلیس فرانسه ۸۰۰ چشم در اعتراضات جلیفه زردها درآورد البته نه با گلوله جنگی بلکه با اسلحه هایی با مرمی پلاستیکی.جالبه به چشمشون هم زدند وکلا انقدر با این گلوله های پلاستیکی چشم درآوردند که کلا ترسیدند ودیگه نیومدند.حالا هم باید ازتکنولوژی روز وخلاقیت در جمع آوری اوباش استفاده بشه چشم یک نخاله اوباش دربیاد مشکلی نیست اما وقتی یک بسیجی یا یک نیروی امنیتی شهیدبشود بسیارجای تاسف دارد
  • بهرام/اهواز IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    آغا اجازه؟! من بگم؟ آقا بگم؟ آغا اجازه ایران. فقط در ایران نیروهای مسلح را بدون سلاح به مصاف تروریست های مسلح میفرستند آغا اجازه درست گفتم؟
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    مسلح کنید تو رو خدا
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    تا کی باید صبور باشه نظام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • هادی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    فقط در مملکت ما!!! چیرو میخوام به دنیا ثابت کنیم.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 0
    از اعضای مفت خور شورای عالی امنیت ملی و شمخانی و دولت بپرسید تا بهتون بگن
  • حامد US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 1
    عملیات پهپادی شناسایی اراذل از بالا انجام بشه.
  • کاظم IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 1
    گشت ارشاد رو فدای نظام کنید. صد بار دیگه هم نظر منو منتشر نکنید اینو خواهم گفت.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    خیلی زودتر از این روزها باید مماشات و تعارف را کنار میذاشتند مسولان لی هنوز نفهمیدند
  • بوی خیانت جدی میاد! IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    از این مماشات نکبت آمیز، شدید بوی خیانت داخلی و نفوذ میاد! چه کسی پشت پرده این دستورات ظالمانه است!؟ قوه قضاییه مرده است!؟ رئیسی کجاست!؟
  • بنده خدا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    آقای شریعتمداری این چه سوالیه فرمایش فرمودید؟ خوب پاسخ معلومه دیگه تو ایران باید بدون اسلحه بری به جنگ مسلحین تروریست. تازه اگه نیرو انتظامی سلاح هم داشته باشه و مماشات نکنه یک تیر در کنه باطد محاکمه بشه. ای بابا از شما بعیده این حرفا آخه جناب. باید انقدر لفتش بدن تا عده ای شهید بشن تازه بعضی آقایون تو تلویزیون راهکار بدن و نظرپراکنی
  • ایرانی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    فقط در جمهوری اسلامی ایران
  • رئسای ۳قوه IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    5 0
    باشه مماشات کنید آنقدر مماشات کنید تا مدال عقب نشینی و بزدلی را در سازمان ملل به شما تقدیم کنند! ولی از فردا، رئسای سه قوه و معاونان و فرماندهان محترم نظامی و دبیر شورای امنیت و نماینده های ی مجلس را بدون سلاح و بدون محافظ و بدون خودرو و بدون لباس ضد.گلوله بفرستید برای مقابله با تروریستها تا ببنیم چطور از مملکتشون دفاع می کنند! چرا بچه های مردم رو بدون سلاح، قربانی می کنید!
  • رهگذر IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    2 0
    هیچ نیروی خارجی و دشمنی به اندازه مدیران نفوذی و مسئولان نفوذی نادان و احمق تیشه به ریشه نظام نمیزنن.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 4
    در کشوری که با عادلانه سازی یارانه ها مصرف گوشت برنج مرغ نصف می شه وضع از این بهتر نخواهد بود
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    سیاست غیر قابل توجیه مسئولین در رابطه بافرستادن نیروهای خلع سلاح شده امنیتی به جنگ و مقابله با مزدوران منطقه ای آمریکا در جنگ نیابتی با ایران ، دشمنان را برای سوء استفاده از این تاکتیک گستاخ تر کرده تا تلفات هر چه بیشتری از نیروهای مدافع امنیت بگیرند چیزی که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و موجب وهن اقتدار ملی خواهد شد و افتخاری هم برای کسی ندارد .
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 0
    احسنت
  • US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    وقتی از چند سال پیش در بیشتر سریالهای شبکه خانگی استفاده از انواع قمه و چاقو و سلاح مد شد و شنیع ترین صحنه های خودکشی و دیگر کشی با چاقو و سلاح گرم از نمای نزدیک و بدون هیچ سانسوری نمایش داده شد و یا لاتهای چاقو کش را به عنوان قهرمانان مثبت قالب میکردند ما اینجا در خارج از کشور از دیدن این صحنه ها هم وحشت میکردیم و هم تعجب میکردیم که توی غرب وحشی هنوز که هنوز است این صحنه ها را نشان نمیدهند به خصوص برای کودکان و نوجوانان . الان ما میفهمیم همش نقشه بوده برای اینکه قتل و کشتن و چاقو کشی و اینها قبحش بریزه . حداقل برای یک سری نوجوان و جوانی که پدر و مادر درست و حسابی هم بالای سرشان نیست .
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    چه معنی داره
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    این چه صیغه ایه که برای مقابله با عوامل آمریکا یعنی بزرگ اراذل و اوباش دنیا نیروهای امنیتی رو کردین گوشت قربونی ، اگه هدف مسئولین فهموندن این نکته بود که مردم بفهمند نظام قصد برخورد خشن و خونین با فریب خوردگان نظام سلطه رو نداره بدونند مردمی که باید بفهمند فهمیده آند حالا مسئولین باید بفهمند هزینه از بین بردن اقتدار نظام بسیار سخت خواهد بود
  • US ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    توی امریکا خرید و حمل سلاح برای مردم البته با مجوز آزاده و هر کس اگر احساس خطر کرد از دزدی که به خانه اش رفته یا کسی در خیابان بخواهد بهش تعرض یا تجاوز کند میتواند از سلاح گرم استفاده کند . پلیس که دیگر جای خود دارد با سخت ترین و وحشیانه ترین حالت ممکن همراه با سگهای گاز بگیر بزرگ اگر کسی بی قانونی کند در خیابان باهاش برخورد میکنند . بعد از جریان جرج فلوید پلیس تحت فشار قرار گرفت و کمی اومد شل بگیره یک دفعه آمار جرم و جنایت بخصوص در شهرهایی مثل نیویورک به شدت بالا رفت دوباره پلیس داره سفت میگیره . افرادی مثل مسیح علی نژاد و صدف گیوتین و امثالهم و حتی همه خواننده های لس انجلسی به شدت از قانون و پلیس و اینها میترسند . شهناز تهرانی بعد از سالهای سال زندگی در امریکا به دلیل گفتن یک دروغ به اداره مهاجرت مادام العمر از امریکا اخراج شد و حق ورود به امریکا را ندارد و مدتی در اسراییل و الان در ترکیه هست . در حالیکه مادر و دخترش در امریکا بودند . همشون برای ایران مظلوم شیرند . مصی علی نژاد جرات نمیکنه یک گزارش کوچک از بی خانمانهای کثیف دو تا کوچه پایینتر از خونه اش و متروهای نیویورک که در تمام طول شبانه روز به شدت بوی ادرار تند میدهد و حتی در داخل واگنها ادرار و مدفوع میکنند تهیه کنه ولی برای مردم ایران چه سلیطه بازی در میاره .
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    هر که با هر تفکری که داشته باشد و اهل ایران و دلش در گروی ایرانه که دائم در حال رشد و قویتر شدن باشد برای یک لحظه تصور کند غم مال خانه همسایه است و متوجه اهمیت امنیت در تمام شئون زندگی خویش نباشد مثلا دو نفر مسلح دم خانه ای بزنند و هر چه ارزشمند و سبک بوده با خود ببرند و در این بین بخواهی و حق داری که رسیدگی شود حالا اگر اغتشاش باشد و نیرو در حال رصد و مقابله با آنان کار شما بموقع انجام نمیشود بهمین سادگی مثالی آورده تا یک قلم اتفاق شخصی ممکن چگونه بشود حالا دشمنان معروف کشور ما پشت تروریست های منافقین بسیج شده اند تا امنیت ما را سلب کنند و آسایش و آرامش همه ما را قطع کنند حالا ما بجای آن خانواده که ازش دزدی شده و یا فرزند یا پدر و یا مادرش و نیروی امنیتی و انتظامی و بسیجی که جز همین دسته هستند و همه در کل فرزند ایران میباشند بدست تروریست ها و منافقین بشهادت رسیدند چه مطالبه در وهله اولا جز برقراری امنیت نیست که تحت وجود او چنین حوادث تلخ و دلخراش و غم انگیز رخ نمیدهد و انتظار داریم با افراد مسلح پیش کرده دشمنان برخورد و مقابله شدید و قاطع با در اختیار داشتن سلاح که در برابر مسلحین برای حراست و حفاظت از مردم و منافع آنان و خویشتن خویش که نقش بسیار مهمی دارد لازم است صورت پذیرد و حتی قدرت ممانعت از حرکات مسلحانه و یا شکست آن هم دارد امیدواریم با مسلح شدن نیروهای حافظ امنیت داخلی هر چه سریعتر این بخش و مرحله از برنامه ترکیبی و شناختی دشمنان که بعنوان جنگ محسوب میشود با همراهی همه به موفقیت کامل بیانجامد و برنامه دشمن هه با پایان شان روبرو سازد
  • محمد IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    این همه مدت رسانه دستتان بود به جای نقد واقعی عملکردهای سیاسی و اجتماعی آقایون، خود فضا رو آشفته کردی؟
  • Ali DE ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 1
    امریکا و انگلیس بعد از به قدرت رسیدن طالبان این نتیجه را به دست آوردن که با یک گروهی خشن و ترسناکی ۶۰۰۰۰ هزاری مانندی طالبان موتور سوار میتوان بر یک ارتشی تا بدندان مسلح ۳۵۰۰۰۰ افغانستان آما بی فرمانده و بی غیرت غلبه کرد! اکنون اینها در حالی طالبانیزه کردهنی ایران از طریق زامبی های هستند که توسط ایران انترنشنال و ... شستوشوی مغزی شده اند. بسته ماندن مغازها را در روز های گذشته از ترسی زامبی ها غربی و عربی ( طللبانی ایرانی) را در راستایی همان طالبانیزه کردن ایران دانست و تا کنون متاُسفانه آنهاموفق نیز بوده اند. ولی اکنون باید نتیجه کار و عمل آنگونه باشد که اقداری از دست رفته دوباره احیاه گردد. و مردم دوباره احساسی امنیت و آرامش داشته باشند! از این ببعد اگر یکی میزنند ده تا باید بخورند! مگر قرار نبود که زمانی بزن او بگریز تمام شده باشد ؟ تلسمی تالبانیزه کردن کردن محیط و فضای جامعه در افکاری نیروهای امنیتی نابید و وقوع بپیوندد و باید شکسنه شود!
  • علوی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    رفقا،!! سه مدیر منصوب روحانی حق دارند ! آقایان دبیران شورای عالی امنیت و فضای مجازی و شورای فرهنگ حق دارند آخه زیست مجازی اونها در ابنستا و توییتر هست و کاملا لیبرال و سلبریتی زده
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    لعنت به سران فتنه
  • یه سرباز US ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    ما با دست خالی یا مسلح پای این انقلاب و نظام و رهبری هسستیم حتی به قیمت جانمان
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 4
      حتمن الان آجان جلوی کاخ سفیدی 😂
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      3 0
      نترس مردم امریکاخودشون نمادهای برده داری که اساسیش کاخ سفیده رونابودمیکنن .
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    شاید
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    حداکثر ای کیو حل بحرانتون اینه ؟
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    خدا پشت و پناه شما باشه
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    استعفا
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    گفتید عده ای اندکن که ؟
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    دو ماهه خفمون کردید که اصلاحطلبها بودن ، حالا میگید تروریست ؟
  • مازیار IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    راه بهتر از خشونت آن است که به مخالفان رسما اجازه بدهیم
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      4 0
      تاایران سوریه زمان تروریستها ومیدان نبردپرچمهای دشمن هم اپوزوسیون بشه هرگزنمیشه
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    داعش ، کو پرچم و نشانشون ؟
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    خسته شدیم از مماشات. دیگه هر شب کابوس آتش میبینیم. جمع کنید تو رو خدا
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    به پلیس که‌نمیشه اسلحه داد
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    باید قدر این نیروهای جان برکف فدایی کشور و ملت و انقلاب را دانست
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    تا دو ماه تیم فوتبال و جام حهانی داریم . برای افتخارات ایران و تمرکز فوتبالیستهامون فعلا کوتاه بیاید
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    مطمینید جواب میده؟
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    سوریه حتی ارتشش رو هم اورد
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    تجربه سوریه
  • مسعود دیپلمات IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    5 0
    جناب شریعتمدار! میدانی که مشکل کار کجا است؟. مشکل این است که تداوم حکومت مدیران نابخرد و نالایق ما را بجائی رسانیده است که اکنون تفکیک آشوبگر و معترض و تروریست و ناراضی و غیره از هم بسیار مشکل شده است.
  • هموطن VI ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    درود بر جناب حاج حسین شریعتمداری. در کجای دنیا اجازه می‌دهند یه مشت ارازل و اوباش مزدور آرامش کشور را بهم بریزند و کودکان را بکشند، این بی پدر و مادرها ی جنایت کار را بگیرند و هریک را از تیرهای چراغ های خیابان حلق آویز کنند . پس این همه نیروهای امنیتی و ارتش برای چه وقته. آنهایی که کشته می‌شوند همه برادران و خواهران ما هستند، تا کی دست رو دست میگذارید و نظاره گر می‌مانید. اولین مسئولیت هر دولت و حکومت حفظ جان و مال مردم و تأمین امنیت است. امنیت با سخنرانی و تسلیت گفتن تامین نمی‌شود.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 1
    این نشانه ست که یک حکومت برای جان مدافعان و نیروهای خودش چقدر ارزش قائله. اگر نیروهای داوطلب و بسیج بی‌دفاع و بی‌سلاح بیان بیرون در این فتنه، شهادت اونا بجز درد و زجر و یاس ملت کاری نمیکنه. مسئولان نابغه ما خودشون با تروریست ها مقابله می کنند. بالاخره یه چیزی میشه دیگه
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    ترورهای کوموله یکی از عوامل اصلی تحریک کننده مردم و منبع ایجاد خشم در جامعه است
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    هجمه تاریکی که با مرگ یک بی‌حجاب جرقه خورد و با شعار کوموله‌ها گسترده شد، در عمل ثمره ای بجز غارت و ناامنی و هرزگی و نابودی نخواهد داشت.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 1
      بی حجاب ؟؟!! پس الان توی خیابون راه نرفتی که بی حجاب ببینی
  • احمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    در جنگ بین یاران مختار و زبیریان ، اصحاب فتنه فرمانده لشگر مختار را بر آن داشتند که جنگجویان ایرانی حاضر در صحنه را پیاده و بدون اسب به مبارزه با سواره نظام دشمن مجبور کند و ضربه ی مهلک بر نهضت مختار وارد آید . الهم عجل لولیک الفرج آمین
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بود بر گوسفندان با باتوم پلاستیکی نمیشه جلوی یه مشت اراذل بیسواد قمه به دست وایساد
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    اون موقع دیگه کار تمونه
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    به نیروها باید جلیقه، سلاح و آموزش داده بشه، در غیر اینصورت انصاف نیست به میدون بیان و بیدفاع و نامردانه شهید بشن. مسئولان میتونن تمام نیروها رو مرخص و خودشون با رافت و مدارا ابتکار عمل رو بدست بگیرن و ان‌شالله که موفق باشن!
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    افراد بسیجی و طلبه ساده که نقشی در غارت مردم ندارند
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    سیف و فریدون ریش خاکستری و برادر و معاون عراقچی و روانچی ظریف و برادرزاده در بانک که باعث مذاکره بیحاصل و غارت اموال مردم و تورم و بی ارزش شدن پول ملی شدند الان باید توسط شورشی در اولویت دستگیری شوند
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    نیروهای مسلح و سرکوبگر فقط و فقط مال عربستان ، بغیر از ک علیه ملت و مردم خود نیروهای سرکوب بفرسته علیه مردم کشورای دیگه و همسایگان خود هم نیروهای سرکوبگر اعزام میکنه !!!!!
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    بزار با تفنگ ساچمه ای تو را بزنن اگه راست میگی
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    حرفهای ایشون حرفهای دل تمام مردم ایرانه. تا کی قراره با این وحشی ها مدارا بشه؟
  • FR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    ولی باید قبل فرستادن نیروهای مسلح با سلاحهای جنگی مقررات حکومت نظامی و منع امد وشد برقرار بشه تا خدای نکرده افراد بی گناه و عابران به اشتباه هدف قرار نگیرند در اون صورت میشه هر جنبنده ای را نابود کرد .
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    راهش این چیزا نیست . همه جای دنیا اعتراص هست ، اعتصاب هست ، تروریست هست ، اعتشاش هست . هیچکدوم یا خیلی خیلی به ندرت به اسلحه و حکومت نطامی نمیکشه . مگه سوریه که دیدیم نتیجه هم نداد .
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    کجای دنیا نیروی مسلح رو وسط شهر و مردم میفرستن ؟ مبارزه با تروریست ، بیشترش مبارزه اطلاعاتیه نه نطامی .‌ نیروی انتطامی مسلح بفرستید تو مردم ، اگه ادم عادی هم پاش گداشت تو خیابون تمام مملکت تعطیل میشه .
  • میثم IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    اقتدار پلیس و نیروهای امنیتی رو برگردونید. مماشات بس است
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 1
      مگه پلیس ، اقتدارش و ایجاد امنیتش فقط به تفنگه ؟ و مگه امنبت فقط به عهده پلیسه و دستگاههای دیگه مسیولیت ندارن ؟
  • محمد علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    2 0
    آقای رئیسی مسوول اینهمه مماشات شما هستین میخواین وجهه تون خراب نشه از جون مردم خرج میکنید چرا اجازه برخورد قهرآمیز نمیدین ؟ برادرمن هیچ جای دنیا اینطوری مدیریت اغتشاشات نمیکنن
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 4
      یه مثال بزن ، کجا چیکار میکنن ؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    اگ احساس عذاب وجدانی میکنید و از دلتون نمیاد علیه اغتشاشگران سلاح بکشید از ابو أره یک تیم ۱۰ نفره سفارش کنید بفرسه سه روزه همشون را در سرتاسر ایران خاموش شون کنه
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 4
      مگه شهر هرته؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    نقشه ای در کار است اما میافتد به نوش دارو بعد مرگ سهراب. باور پذیر نیست این همه سازش وکوتاه امدن وهزینه دادن برای رژیم قدرتمندی که دنیای استکبار را به خواری کشیده معروف ومنکر تولی وتبری جاذبه ودافعه دارددرمقابل دشمن خارجی انگونه قدرتمند وهوشیار ودرمقابل نوکران داخلیش اینهمه مفتضح
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 4
      سازش استراتژیکه و عمدی
  • --- PL ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    بنام خدا/حقیقت را گفته اند استاد
  • Farhad US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 5
    به واقع دلم از مظلومیت امام خامنه رضوان الله (ع) میسوزد، تاریخ اسلام دوباره تکرار شد و علی ها تنها ماندن چون یکمشت پلشت توی مجلس دارند به جمهوری اسلامی ایران حکومت میکنند
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 3
      مگه فرمانده قوا ، مجلسه ؟
  • طاها IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    ایران ؛ آقا صد بار گفتیم تو منطقه ما نیروی مجهز اعزام کردند دیگه احدی تو خیابون نبود تو دیگر جاها هم همینکار رو بکنن به خدا اگه احدی جرأت کنه بیاد شعار بده الان بحث اصلا حجاب نیست بحث اسلام و ولایته هرچند انتقادات زیادی وارده به وضعیت مملکت ولی اینایی که اومدن فکر نمی‌کنم اعتقادی به اسلام داشته باشن چون هیچ مسلمونی بر علیه احکام اسلام شعار نمیده و خلاصه شر فقط با شر دفع میشه و اونا یه دهم ما هم نیستن والسلام !
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 4
      کسی که مسلمون نیست نباید کشته بشه
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 0
      بپرسیم دینش چیه کسی که میخوادادم بکشه دین نداره مثل صهیونیستها که داعشی هارادرمان میکردند تامردم منطقه ازهردین وقوم رانابودکنند که انقلاب ابراهیمی اسلامی ایران دست داعشیان صهیونیست وداعشی راقطع کرد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 0
    متاسفانه فقط در ایران
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    مادر کیان در مراسم بچش میگه
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 5
    🙏خلخالی روحت شاد یادت گرامی🙏آرام بخواب ک زامبی ها در غیاب شما در شهرها جولانگاه شدن
  • ترازوی حق DE ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    حاصل اینهمه سال بی‌توجهی به امنیت اقتصادی مردم و باز گذاشتن دست غارتگران بیت المال ، شده همین که دشمن خودش رو در بین مردم عادی ذوب میکنه و امنیت اجتماعی هم از بین میره!!
  • FR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    پاسخ سوال : فقط در ایران و به اسم مصلحت
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    3 0
    آیا در مقابله با فتنه ها یک نفر آقا زاده تاکنون شهید شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟استغفر الله مباد چنین روزی!!!!!!!!!
    • حامد پلاس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 1
      خیلی ذوق میکردی برای اینکه روحانی بره،نه؟؟ حداقل ۸ سال خیالتون راحت بود که نمیذاره آب زیرتون بندازن،شجاعت اعتراف به صد رحمت به روحانی رو هم ندارین بخدا.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      به هیچ قیمتی نظیر اون دولت سیاه کثیف نباید تکرار بشه
  • . IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 1
    آقای شریعتمداری فقط ایران
  • حسن IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 1
    باسلام.. تریبون‌های خشم و نفرت باید خاموش بشه...
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 1
      تابحال که خشم نفرت از سوی اصلاح طلبها وسلبریتی ها به اضافه شبکه های معلوم الحال انگلیسی سعودی بوده
  • م IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 3
    شیر مادر و نان پدر حلالت آقای شریعتمداری.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    6 1
    دین باید از سیاست جدا بشه
  • FR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 2
    وقتی کسایی که میان تو خیابون و رحم میکنن همینه
  • فرزاد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 5
    درود بر حاج حسین همه حرفهایش درسته
  • یک ایرانی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 3
    فرمایش آقای شریعت مداری کاملاً صحیح وعقلایی است،کجای دنیاسرا غ داریدوکدام دولت دردنیا دروسط کوچه وبازار میآید دربرابرقاتلان وجنایتکاران ،وآنهم بادست خالی؟؟!@@.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس