بازداشت لیدرهای اغتشاش در بابلسر/ اجرای ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج

فرمانده بسیج شهرستان بابلسر گفت: لیدرهای اغتشاش بابلسر همراه با مقادیری دلار و همچنین توسط عناصر معاند شارژ شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، مصطفی بازوند در جمع خبرنگاران از دستگیری لیدرهای اغتشاش همراه با کشف مقادیری دلار خبر داد و اظهار کرد: از این افراد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ارز دیجیتال که از خارج کشور توسط عناصر معاند شارژ شده بود، کشف شده است.

وی گفت: این متهمان پس از شناسایی و تفهیم اتهام با تشکیل پرونده جهت طی سیر مراحل قانونی و اعمال مجازات به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

بازوند با اعلام اینکه بسیاری از لیدرهای اغتشاشات به دنبال سود مادی و منافع شخصی خودشان هستند، افزود: لیدرها با سواستفاده از احساسات پاک نوجوانان و جوانان به دنبال ایجاد بی‌نظمی در شهر و کشور هستند و از جانب دیگر منافع مادی خودشان را تامین می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه از اجرای ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: تجمع اقتدار بسیجیان، رزمایش جهادگران فاطمی و ارائه خدمات اجتماعی و افتتاح خانه‌های محروم از جلمه برنامه‌های پیش‌بینی شده این ایام در شهرستان است.


وی از برنامه‌ریزی برای رونمایی، لیگ خدمت‌گزاری پیشرو در هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی لیگ‌های هنری هم در برنامه کاری پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس