کد خبر 1437464
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
امیری: تا پای جان برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم

ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: نقطه اتکا تیم ملی ایران اتحاد و همبستگی‌مان است. ما تا پای‌ جان برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم.

به گزارش مشرق، وحید امیری روز شنبه در نشست خبری تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: خیلی خوشحالم برای دومین بار در تیم‌ ملی به عنوان بازیکن حضور دارم و هدف ما این است تا این مسابقات در ورزش ایران ثبت شود و بهترین نتایج تاریخ را کسب کنیم.

امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم ایران‌ از دوره گذشته به تکامل بیشتری رسیده و امیدواری به این تیم چقدر است، گفت: تیم ما پتانسیل تاریخ‌سازی دارد اما کار سخت است. نسبت به دوره قبل فرصت اندکی داشتیم ولی نقطه اتکا تیم ملی ایران اتحاد و همبستگی‌مان است. ما تا پای‌ جان برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم. تلاش کادرفنی و ذهنیتی که از یکسال گذشته ایجاد شده تا به موفقیت برسیم.

وی همچنین عنوان کرد: با مردمی که عزیزان خود را از دست دادند همدردی‌ می‌کنیم‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 1
    باریکلا با همه مردمی که‌ عزیزانشون رو از دست دادن همدردی کنید هم اون پلیس و بسیجی که کشته شد و هم اون مردم عادی بیگناه همه مردم ایران هستند. نه مثل علی کریمی بی شرف و سلبریتی های لاشخور که هر جنازه ای که بشه ازش سو استفاده کرد رو علم کنن و براش سوگواری کنن
  • لعنت بر صهیونیست IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    خفه شو. تا پای جان برای ویزا می جنگی. منافق. علی کریمی بعدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس