یک طلبه بسیجی با پرتاب کوکتل مولتوف اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس گفت:برخلاف تبلیغات گروه‌های معاند، مرحوم سجاد قائمی که چهارشنبه ۲۵ آبان در خیابان معالی‌آباد مصدوم و در بیمارستان جان باخته، در صف اغتشاشگران و معترضان نبوده است

به گزارش مشرق، وحید شعبانی شامگاه شنبه افزود: بنا بر بررسی به عمل آمده، این شهروند در حال عبور و گذر از خیابان معالی‌آباد از کانون‌های اغتشاشات بوده است که دچار آسیب شده و به بیمارستان منتقل شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس اظهار داشت: تبلیغات ضدانقلاب مبنی بر اینکه این جوان در صف آشوبگران ۲۵ آبان بوده است، صحت ندارد، با این حال، گروه‌های معاند تلاش کردند آیین خاکسپاری این مرحوم را به سمت مقاصد پلید خود منحرف کنند.

وی با اشاره به حاشیه‌های آیین تشییع زنده‌یاد قائمی گفت: تصاویری از یک فرد مصدوم در شبکه‌های اجتماعی بازنشر و ادعا شده است که وی برادر مرحوم قائمی بوده است که این ادعا نادرست است.

شعبانی با تسلیت به خانواده مرحوم قائمی تاکید کرد: شناسایی ضارب مرحوم قائمی در حال پیگیری و در دستور کار کارآگاهان پلیس آگهی شیراز است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس یادآور شد: شامگاه‌ چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ و در پی فراخوان ضدانقلاب، اغتشاشگران با اختلال در نظم عمومی، طلبه بسیجی محمد مویدی را در خیابان معالی‌آباد به شهادت رساندند و موجب مجروح شدن تعدادی از نیروهای حفاظت امنیت و عابران و همچنین صدمه به خودروهای عبوری شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس