کد خبر 1437565
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
جزئیات جدید درباره علت فوت «آیلار حقی»

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی جزئیات پرونده فوت آیلار حقی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، بابک محبوب علیلو با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دادستانی آذربایجان شرقی پیرو پرونده فوت آیلار حقی اظهار کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه، دستورات ویژه‌ای برای بررسی علل و عوامل و همچنین مسببین احتمالی آن از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تبریز صادر شد.

وی تاکید کرد: متعاقب دستور صادر شده، ضابطان دادگستری، تحقیقات خود را آغاز کردند و در نهایت با استفاده از یافته‌های فنی و پلیسی توانستند سه نفر از افراد مرتبطی که قبل از وقوع حادثه به نوعی مرتبط با این حادثه بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

علیلو بیان کرد: پس از دستگیری این سه نفر تحقیقات لازم از آن‌ها صورت گرفت و در نهایت این افراد اعلام کردند که قبل از سقوط این خانم به گودبرداری ایجاد شده در مجاورت برج شهران، به همراه این خانم در منزل شخصی یکی از آن‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه متوفی با این افراد هیچ نسبتی نداشته است، گفت: یکی از افراد دستگیر شده، خانم حقی را به قصد رساندن به منزلش سوار خودرو کرده و در نهایت او را نزدیکی برج شهران پیاده می‌کند. این خانم هنگام رد شدن از محل گودبرداری ایجاد شده پروژه برج شهران به داخل گودال می‌افتد.

این مقام ارشد قضایی ادامه داد: بعد از مدتی نگهبان پروژه متوجه می‌شود سروصدایی از داخل گودال به گوش می‌رسد و متوجه می‌شود که فردی به داخل گودال افتاده و آه و ناله می کند. نگهبان ساختمان با اورژانس تماس می‌گیرد و آیلار حقی را به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل می‌کنند.

وی تاکید کرد: علی‌رغم تلاش‌هایی که کادر پزشکی بیمارستان انجام دادند متاسفانه این خانم فوت می‌کند. در حال حاضر پرونده حادثه در مرحله تحقیقات است و دستگاه قضایی با سرعت و جدیت و براساس مقررات به این پرونده رسیدگی و تصمیم شایسته قانونی را اتخاذ خواهد کرد.

دادستان تبریز تاکید کرد: زمانی که مرحومه، از پژو ۲۰۶ فرد مذکور پیاده می‌شود، هم نگهبان او را مشاهده کرده است و هم دوربین مدار بسته برج شهران تصاویر را ضبط کرده است.

علیلو بیان کرد: بررسی فیلم‌ دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد، این خانم زمانی که از خودرو خارج می‌شود تعادل ندارد و حتی به آیینه خودرو برخورد می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    مدیر پروژه گود برداری باید حصار کشی و تمهیدات ایمنی را لحاظ میکرد پیگرد قانونی دارد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 3
    حیف این دختر نبود قدر خودشو ندونست دکترباشی خوش چهره هم باشی ولی بی عقل باشی
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 2
    چرت و پرت نگید لطفا
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    حالا بلکه ضد انقلاب و منافق انور آبی خواست فرضا نام تمام اموات رو در پروژه کثیف کشته سازی خودش استفاده کنه /حالا ما باید بیایم علت و نحوه فوت تمام اونها رو یکی یکی اعلام بکنیم !؟ / اینکه ضد انقلاب بارها در این وقایع دستش رو شده دروغش لو رفته و رسوا شده اما باز از همون شگرد استفاده می‌کنه بخاطر اینه که داره هزینه برای رسانه هامون میتراشه / یه جاهایی دیگه این روند کار ببخشید مضحک شده مثلا شما نگاه کنید تا دیروز که کرونا و بحث رعایت پروتکل ها و بستن مغازه ها بود خبرنگارهای محترم میگفتن اینجا فلان خیابان است و ساعت فلان است و مغازه ها خوشبختانه بسته است ، حالا پیک کرونا تموم شده و بحث تلاش ضد انقلاب برای القاء دروغ پیوستن مردم به اعتصاب سراسری پیش اومده ، خبرنگارهای محترم میگن اینجا فلان خیابان است و فلان ساعت است و خوشبختانه مغازه ها باز است / فکر میکنیم رسانه های معاند دارن رسانه های داخلی کشورمون رو بازی میدن و قاه قاه بهمون می‌خندند / لزوم اطلاع رسانی به مردم بویژه اونهایی که زود باور هستند رو درک میکنیم اما نباید یه جوری هم رفتار کنیم که معاند و ضد انقلاب اونور آبی خوشحال بشه و پیش خودش بگه اگه نتونستیم از اغتشاش نتیجه بگیریم حداقل برای رسانه های ایران هزینه درست کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس