کد خبر 1437685
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
جام جهانی نمایه

روزنامه الرایه قطر نوشت: مراسم افتتاحیه جام جهانی امشب با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال در قطر به عنوان یک کشور مسلمان و عربی برگزار خواهد شد؛ کشوری که برای میزبانی این تورنمنت بزرگ تسلیم دستورالعمل‌های خاص جهانی نشد بلکه بنا به ادعای روزنامه دیلی استار انگلیس، قطر به عنوان میزبان این مسابقات به تمام قوانین شرعی و اسلامی خود در طول جام جهانی پایبند ماند.

روزنامه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به مراسم افتتاحیه بزرگترین جشنواره فوتبال جهان به نقل از «غنانیم المفتح» نوشت: در آغاز مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر آیاتی از قرآن کریم تلاوت خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: قطر به حفظ آداب و رسوم و سنت‌های اسلامی پایبند است، زیرا جام جهانی فرصتی عالی برای تغییر تصویر غلط از جهان عرب و اسلام خواهد بود، که این چالش بزرگی است که قطر می‌تواند با میزبانی استثنایی برجسته‌ترین رویداد فوتبال بر آن فائق آید. روز گذشته (شنبه) جشنواره هواداران فیفا شاهد توقف جشن‌ها و موسیقی تا پایان وقت نماز بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انقلابی منطقی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    ای کاش ما هم مدیریت را از قطر یاد بگیریم!
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    احسنت
  • US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    غریبه پرست نیستم ولی اگه ما میزبان بودیم بر فرض، بقیه رو معاف از قوانین خودمون نمیکردیم؟ میکردیم. حتا یکسری بخاطر حجاب میگن ایران نمیتونه میزبان جام ملتها بشه. وقتی سیگار و مشروب هم قدغن شده باید ما هم به خودمون بیایم و به قوانینمون احترام بزاریم و شل نکنیم و عقب موندگی طلقی نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس