نتیجه نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد/پدرام پاک‌آیین انتخاب شد

نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات روز یکشنبه مورخ ۲۹/۸/۱۴۰۱ به ‌صورت الکترونیکی برگزار شد و لحظاتی پیش نتایج آرا در سامانه جامع رسانه های کشور اعلام گردید.

به گزارش مشرق، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از روند برگزاری این رویداد مطبوعاتی کشورمان، در محل ستاد انتخابات حضور یافت و آخرین آمار و اطلاعات در خصوص فرایند اجرایی برگزاری انتخابات الکترونیکی، با استحضار وی رسید.

سید علاالدین ظهوریان دبیر هیت نظارت بر مطبوعات اظهار داشت، تا پایان زمان مقرر از تعداد ۲۹۴۲ مدیرمسئول واجد شرایط برای شرکت در انتخابات، ۱۵۷۱ نفر یعنی ۴/۵۳ درصد واجدین شرایط، آرای خود را به صورت الکترونیکی در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کردند.

در این انتخابات ۱۵۹ داوطلب برای تصدی نمایندگی مدیران مسئول به رقابت پرداختند که در نهایت آقای «پدرام پاک‌آیین» مدیرمسئول ماهنامه «دانش رسانه» با کسب نهصد رای و ۲۹/۵۷ درصد از مجموع آرای ماخوذه، حائز اکثریت مطلق آرا شد و به عنوان نماینده مدیران مسئول در نوزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

در این انتخابات جناب آقای قطبی نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در محل ستاد برگزاری انتخابات حضور داشت و از نزدیک شاهد روند برگزاری و اعلام نتایج انتخابات بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس