کد خبر 1437969
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
سلاح ایران برابر انگلیس از نگاه روزنامه قطری

روزنامه الوطن قطر براین باور است که امید و آرزو سلاح اصلی ایران برای خلق سورپرایز در دیدار برابر انگلیس است.

به گزارش مشرق و به نقل از الوطن، در یکی از بازی های حساس مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال انگلیس به مصاف ایران خواهد رفت.

انگلیس شانس اصلی صعود از این مرحله است و وقتی قرعه کشی انجام شد هواداران تیم نفس راحتی کشیدند چرا که صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد باتوجه به قرعه ای که داشتند قطعی می دانستند.

بیشتر بخوانید:

ایران مقابل مدعی قهرمانی هم ناامید نیست

روزنامه الوطن با تیتر" انگلیس از سورپرایز می ترسد" نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس اصلا دوست ندارد که در بازی نخست با غافلگیری مواجه شود و برابر ایران امتیاز از دست دهد. هواداران تیم امید زیادی دارند که دومین قهرمانی خود را در تاریخ جام جهانی به دست آورند و به همین خاطر امید زیادی به این تیم دارند اما انگلیس در گام نخست به بلند پروازی ایران برخورد کرده است. ایران که ششمین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند امید زیادی به تاریخ سازی دارد.

در ادامه گزارش الوطن آمده است: تیم کی روش مجهز به سلاح امید و آرزو است. بلند پروازی آنها صعود به دور بعد برای نخستین بار در تاریخ است. تیم ملی فوتبال ایران که سومین حضور پیاپی خود را در جام جهانی با کی روش تجربه می کند قصد دارد که در نخستین بازی شگفتی خلق کند و این چیزی نیست که انگلیسی ها دوست داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ن_ب IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    واقعاً که!!! چه سورپرایز بزرگی!!! بابا ۶ تایی ها دمتون گرم!! رکورد زدید عزیزان آبروداری کردید که بیشتر نخوردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس