کد خبر 1438012
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
گوشی

نسخه استاندارد سری ویوو X۹۰ از شارژ ۱۲۰ واتی و نمایشگر اولد بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، برای چند روز گذشته، سری پرچمدار ویوو X۹۰ موضوع بحث بسیاری از اخبار بوده است و بخش بزرگی از مشخصات فنی آن‌ها فاش شده است. به علاوه، رندرهای مختلفی از این سری پرچمدار منتشر شده است که طراحی مدل‌های مختلف آن را به خوبی نشان داده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو برخی از مشخصات فنی نسخه استاندارد سری ویوو X۹۰ را به اشتراگ گذاشته است.

طبق این گزارش رسمی، ویوو X۹۰ از شارژ ۱۲۰ واتی فوق سریع پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، ویوو به طور رسمی اعلام کرد که ویوو X۹۰ در دو نسخه مختلف با دو نمایشگر سامسونگ E۶ و BOE Q۶ عرضه خواهد شد که کاربران از بین این دو مدل حق انتخاب خواهند داشت. جدا از تفاوت‌های بین این دو پنل، هر دو این نمایشگرها از تنظیم نوردهی PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. تیزرهای رسمی ویوو X۹۰ همچنین طراحی کلی این گوشی هوشمند را نیز به تصویر کشیده‌اند که با طراحی نمایش داده شده در رندرهای قبلی تفاوتی ندارد.

 مشخصات فنی گوشی ویوو X۹۰ اعلام شد +عکس


شایان ذکر است طبق لیست گیک‌بنچ ویوو X۹۰، این گوشی به تراشه پرچمدار تازه معرفی شده دایمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد بود. کانفیگ‌های این گوشی پرچمدار نیز شامل سه نسخه حافظه رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. در پنل جلویی ویوو X۹۰ نمایشگر ۶.۷۸ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ قرار خواهد داشت که از نسبت تصویر ۲۰:۹ نیز بهره خواهد برد. سنسور اثر انگشت نیز در نمایشگر این پرچمدار جای گرفته است.

در بخش دوربین، ویوو X۹۰ از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۵۸ سونی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. برای بهبود هرچه بیشتر تجربه عکاسی، دوربین‌های ویوو X۹۰ به پوشش لنز Zeiss-T و تراشه پردازش تصاویر ویوو V۲ مجهز شده‌اند.

منبع:جی اس ام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس