کد خبر 1438068
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

انگلیسی ها را در دنیا به عنوان "استعمار پیر" و "روباه پیر" می شناسند؛ به حجم جنایات و خیانت هایی که در حق ملت ها کرده اند و به رکورد فریبکاری هایی که بر جا گذاشته اند.

این که تیم ملی انگلیس مدت هاست به عنوان مخالفت نمادین با تبعیض نژادی زانو می زند، موجب فراموشی سیصد سال جنایت این رژیم بدنام در گذشته و جنایات جاری آن علیه ملت ها نمی شود.

آنها ضمن راه انداختن جنگ های ویرانگر جهانی و منطقه ای بسیار، چند نوبت ویرانی و قحطی و اشغالگری را به کشورهای بسیاری در شرق و غرب و شرق آسیا تحمیل کردند. میلیون ها نفر را به کام مرگ کشاندند و صد ها میلیون نفر را به اسارت و بهره کشی گرفتند.

ایران ما در طول دو قرن گذشته، جنایات و خسارت های را از انگلیسی ها متحمل شده است. گرفتن امتیازات استعماری فروان، جدا کردن افغانستان و بحرین، اشغال سرزمینی، ارتکاب دو کودتا برای تحمیل رضاخان و پسرش، و حمایت از تحریم و تجزیه طلبی و ترور پس از انقلاب، مشتی از خراورها جنایت انگلیس در حق ملت ماست.

بی تردید باید جام جهانی جنایت، خیانت و نیرنگ را به انگلیس داد.

جام جهانی نیرنگ به کدام تیم می رسد؟+ عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    14 0
    انگلیس آدمکش
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 4
    انگلیس روباه پیر است، شما چرا پینوکیو هستید؟ که به سادگی خودتان را در دام دنیاستیزی، توهم سازی به جای علم گرایی، فراری دادن سرمایه های انسانی، و ... افتادید؟!
    • ح IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 0
      تو بیا برو حالت خوش نیست! سرمایه انسانی ما داره برامون کار میکنه و پیشرفت های چشمگیری داره! توکه به مسلمانان میگی دنیا ستیز فقط کافیه دوران طلایی اسلام و دانشمندان مسلمانی که خلق کرد رو ببینی!
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    جو گیره . موقع قرعه کشی هم جو گیر بود. ما که باختیم مشکل خودمون بود انگلیس نیرنگی نکرد و بازی عادیشو کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس