پایان مماشات با سلبریتی‌های تجزیه‌طلب/ ادامه احضارها و بازداشت

علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.

به گزارش مشرق، فوت مرحومه «مهسا امینی» در اواخر شهریورماه سال جاری سبب شکل‌گیری موجی از ابراز محبت و مودت از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد و در عین حال این مطالبه را به‌وجود آورد که دستگاه‌های متولی در خصوص ابهامات موجود در خصوص فوت خانم مهسا امینی پاسخگو باشند.

آغاز پروژه «سوری‌سازی» با کلیدواژه مهسا امینی

شکل‌گیری این مطالبه به‌حق، با پاسخ مثبت حاکمیت مواجه شد؛ تا جایی که رؤسای قوا هر یک در حوزه و حیطه مسئولیت خود پای در میدان عمل گذاشتند و اقداماتی در تعامل دستگاه‌ها با یک دیگر برای پاسخ دادن به ابهامات موجود در افکار عمومی انجام شد.

به‌موازات پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت کشور، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های لندن‌نشین و برخی از کاربران معلوم‌الحال شبکه‌های اجتماعی از جمله «سلبریتی‌ها»، بار دیگر دهان به ناحق گشوده و به موازات دشمنان قسم خورده این مرز و بوم سناریوی دروغین و پوشالی «قتل مهسا امینی» را دنبال کردند.

در همان روزها، رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آن‌ها با ترویج شایعات و اکاذیب‌، به مسئولان قضائی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رئیس عدلیه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سواستفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سوال و مطالبه می‌باشند را مساله دار و دارای شبهه کند.

پایان مماشات با سلبریتی‌های تجزیه‌طلب/ ادامه احضارها و بازداشت

تسامح دستگاه قضائی و بی‌توجهی سلبریتی‌های اغتشاش‌طلب

تسامح دستگاه قضائی سبب شد تا بسیاری از سلبریتی‌ها متوجه اشتباه خود مبنی بر «بازی کردن در زمین دشمن» شوند و بر همین اساس از بسیاری از ادعاهای اشتباه خود عدول کردند؛ اما با این حال همچنان برخی از سلبریتی‌ها و اشخاص صاحب تریبون در فضای مجازی به تکرار ادعاهای واهی خود استمرار دادند.

رفته رفته با گذشت زمان، دشمن چهره واقعی خود را نمایان کرد و هدف اساسی خود که همان «سوری‌سازی ایران» و «تجزیه» است را آشکار ساخت و بر همین اساس تمیز حق از باطل تسهیل شد.

ضریب دادن به ادعاهای واهی رسانه‌های تروریستی توسط برخی از سلبریتی‌ها

به موازات دستگاه رسانه‌ای دشمن، برخی از سلبریتی‌ها و اشخاص صاحب تریبون، گفتمان دشمنی که از نیات و اهداف شوم خود پرده‌برداری کرده بود را دنبال کردند و حتی به ادعاهای واهی و دروغین رسانه‌های تروریستی دشمن ضریب دادند.

اتمام حجت رئیس عدلیه با مشوقان اغتشاش

چهارم مهرماه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همزمان با جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، آنها که تشویق کردند، پشتیبانی کردند؛ آنهایی که آب به آسیاب دشمن ریختند و نقشه‌های دشمنان را پیاده کردند؛ آنهایی که با بیگانگان ارتباط داشتند و کسانی که با ضدانقلاب خارج‌نشین همدست شدند و این جنایت‌ها و خیانت‌ها را علیه مردم و کشور مرتکب شدند، همه آنها مقصر هستند و به تقصیر همه آن‌ها باید به حسبه رسیدگی شود و رسیدگی خواهد شد.

پایان مماشات با سلبریتی‌های تجزیه‌طلب/ ادامه احضارها و بازداشت

گزاره فوق به نوعی اتمام حجت رئیس دستگاه قضا با اشخاصی بود که به نحوی از انحا در جریان پروژه «تجزیه و سوری‌سازی ایران» در زمین دشمن بازی کرده بودند، مسحوب می‌شود.

پایان مماشات دستگاه قضائی با مشوقان اغتشاشات

۵۴ روز بعد از اینکه رئیس قوه قضائیه با مشوقان اغتشاشات اخیر در کشور اتمام حجت کرد، ۲۸ آبان‌ماه قوه قضائیه لیست چهره‌ها و سلبریتی‌هایی که به دادسرا احضار شدند را منتشر کرد و شب گذشته نیز خبر بازداشت برخی از این چهره‌ها منتشر شد.

در این لیست نام افرادی از جمله الناز شاکردوست، میترا حجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی به چشم می‌خورد که برخی به دلیل انتشار مطالب خلاف واقع و توهین آمیز و برخی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند به دادسرا احضار شدند.

علت احضار چهره‌ها به دادسرا

در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضائی به دادستانی تهران احضار شدند.

همچنین حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضائی، به دادستانی احضار شده است.

احضارها و بازداشت این چهره‌ها بر اساس قانون بوده است؛ چرا که تهمت و افترا از جمله جرایمی است که در ماده ۶۹۷ قانون تعزیرات مجازات اسلامی بیان شده است. طبق این ماده قانونی؛ هر کس به وسیله اوراق خطی یا چاپی و یا به وسیله درج در روزنامه و یا با نطق در مجامع و یا جراید بخواهد جرمی را به کسی نسبت دهد یا به عبارتی انتساب جرم به دروغ را از طریق راه‌های گفته شده یا هر شیوه دیگری منتشر کند با توجه به قانون مجازات اسلامی چنین کاری از سوی وی جرم شناخته می‌شود. در صورتی که نتوان صحت آن را اثبات نمود جز در مواردی که موجب حد باشد مجرم به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آنها بر حسب مورد محکوم خواهد شد.

پایان مماشات با سلبریتی‌های تجزیه‌طلب/ ادامه احضارها و بازداشت

مجازات عدم اثبات گفته‌ها در قانون

عبارت «و نتواند صحت آن را در دادگاه ثابت نماید» نقطه کلیدی این ماده قانونی است. دو رویه مختلف حول این عبارت در میان قضات وجود دارد.

رویه اول که از بدو تصویب قانون مجازات عمومی سال ۱۳۰۴ در ایران وجود داشته و تا دهه شصت به‌طور مطلق حاکم بوده است، براین اساس بوده است که هرگاه شخصی جرمی را به دیگری منتسب می‌نموده ابتدائاً تعقیب نمی‌شده است بلکه پس از آنکه به جرم انتسابی به مفتری‌علیه رسیدگی شد و در مورد او حکم برائت از دادگاه یا قرار منع تعقیب از دادسرا صادر گردید، مفتری علیه می‌تواند از آن کسی جرم را به او منتسب کرده است شکایت نماید و از آنجا که این جرم قابل گذشت است، لازم است شخص مفتری‌علیه مبادرت به این امر نماید، نه نماینده حقوقی آن دستگاه حکومتی که مفتری‌علیه در آن دستگاه مشغول کار بوده است.

رویه دوم که در سال‌های اخیر شکل گرفته است و نسبت به رویه اول از تبعیت کمتری از جانب قضات بهره‌مند است به این نحو است که مفتری‌علیه ابتدائاً و بدون اینکه به جرم انتسابی به او رسیدگی شود، می‌تواند (رأساً و باز هم نه توسط نماینده حقوقی آن دستگاهی حکومتی که در آن دستگاه مشغول به کار است) از مفتری شکایت نماید. در این رویه مفتری به دادگاه احضار شده و اسناد و مدارکی که دال بر صحت ادعای خود است، ارائه می‌نماید که در این صورت اگر دادگاه اسناد و مدارک ارائه‌شده را موثق تشخیص داد، حکم برائت مفتری صادر خواهد کرد.

مطابق ماده ۶۹۷ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تحت عنوان مفتری شخص شاکی را تعقیب کند. معمولاً در این خصوص شخص با طرح شکایت افترا در دادسرا تقاضای تحقیق، تعقیب و محکومیت مفتری را می‌نماید.

متعاقب آن مفتری احضار شده و چنانچه دفاعی داشته باشد بیان می‌نماید، و در نهایت در صورتیکه شاکیِ شکایت افترا (زیان دیده) بتواند سو نیت مفتری در طرح شکایت را اثبات نماید، قرار مجرمیت و متعاقب آن کیفر خواست صادر می‌شود و پرونده برای رسیدگی به اتهام به دادگاه جزایی ارسال می‌شود؛ بنابراین با اثبات سو نیت شاکی و احراز این امر که وی قصد ضرر رساندن به دیگری را داشته است، جرم افترا محقق و مفتری به مجازات آنکه یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد می‌باشد محکوم خواهد شد.

سلبریتی ها هیچ مستندی نداشتند

در رابطه با احضار و بازداشت این افراد ذکر این نکته ضروری است که از افراد احضار شده صحت ادعاهای تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات، مستندات و ادله خواسته شده بود که به‌رغم گذشت چند روز هیچ مستند و دلیلی ارائه ندادند و در نتیجه این افراد جهت توضیح در خصوص مطالبی که منتشر کرده‌اند به دادسرا احضار و برای برخی از آنها حکم جلب صادر شده است.

احضارها ادامه دارد

بر اساس پیگیری‌هااحضار سایر چهره‌هایی که مطالب خلاف واقع منتشر و افترا زدند، ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    83 20
    خداییش حسن عباسی بی گناهه
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      18 0
      حسن عباسی در کانال ایتا صدها صفحه مدرک درباره سلبریتی های خائن رو کرده است . سلبریتی و تروریست های اقتصادی که با گران کردن اجناس و مسکن و ماشین و غیره می خواهند مقومت مردم را بشکنند باید توقیف اموال و در مواردی اعدام شوند
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      20 10
      چرا قوه قضائیه جرأت نداره اسم علی دایی را ببره ؟؟؟؟ این مردک که بعد از علی کریمی بدترین مشوق بوده و رها نکرده و نمی کنه تازه دخترش هم مترجم شده برای خارجی ها وقایع ایران را به سود اغتشاشی ها بیان کنه . قوه قضائیه خودی از شما انتظار دارند . خون شهدای اسلام را به علی دایی و امثال او نفروشید
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      تا حدودی موافقم ولی خوب یه خورده زبانش تند هست ولی هر وقت دایی رو احضار کردید مشخص میشه علم بهتر است یا ثروت
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 79
    دارن سلبریتی ها رو میگیرن، شما داری با دمت گردو مشکنی؟
    • 😐 IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      39 1
      وحوش مشهور انقدر خوردن هار شدن
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      26 1
      تو چرا عزا گرفتی؟ سوزش داشت؟
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      29 1
      بله ک گردومیشکنیم... میخورن زرمفت میزنن.خدانابودشون کنه انشااله
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      18 1
      دم که شما داشتی ولی چیدیمش....
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      13 0
      خوب سلبریتی ها قبله شما هستن قبله ما که نیستن مگه معصوم هستن
    • خودمم IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      15 0
      سلبریتی خر کیه؟ اینهمه جوون دسته گل بهتحریک اینا و به دست وحوش پرپر شدن بعد شما نگران سلبریتی هستی اونا یه لبریتی هم نیستن
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      بعضی سلبریتی ها هیچ ارزشی ندارن و مصداق "پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود" هستن پس اینا رو برای خودت بت نکن
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    17 47
    دارن سلبریتی ها رو میگیرن، شما داری با دمت گردو مشکنی؟ مشوق اصلی اغتشاشگران همه میدونن که اختلاسگران، رانت خواران، رشوه خوران اند .
    • کورش RU ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      9 1
      مدرک رو کن حضرت موسی
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      13 1
      البته پولهای حرومی که امثال تو از صدام، عربستان، اسقاطیل و آمریکا گرفتی بی تاثیر نیست در اغتشاشها و ...
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 0
      خوب قبله شما هستن قبله ما که نیستن چون معصوم نیستن
    • فرزاد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      4 0
      پولهای نا مشروع سریال شهرزاد را از قلم انداختی، اختلاسگران هم معلومه که بیشتر از چه جریانی هستند ادم یاد ان سارق می افتد که فریاد میزند دزد را بگیرید.
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      سریال و فیلم خارجی بخرید هم با محتواتره و هم ارزون تره.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    27 1
    بد حجابیها هر روز جلوی چشم مامورین جولان میدن
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      5 4
      الان بحث حجاب بود؟ هرچند حجاب هم مهمه
  • ... IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    58 15
    واسه یه سگ نون میندازی جلوش بعد سالها به خاطر قدر دانی دی تکون میده شما سلبریتی ها از صدقه سری ایران به نون نوا رسیدید دارید پاچه میگیرید
    • فرشته IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      احسنت.این جناعت اگه زور داشته باشن این کشور رو به لجن میکشونن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    40 5
    پوستشون یکنید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    9 32
    آفرین همه ترسیدند ببین چیجوری از این بیانیه می لرزند جمع کنید بابا این خزعبلات را
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      9 0
      چون ضرری بهشون نمی‌رسد وقتی مجازات ضرر رساندن بهشون باشد خفه میشن میترسن مثلا مجازات مالی اونم سنگین پول رو ازشون بگیر بده به فقرا ، به خطر افتادن آینده ی فرزندان از نطر شغلی و تحصیلی ..این موارد می‌تواند بترسانند وقتی ضرر نکنن ادامه میدهند
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      5 0
      خواهیم دید.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    12 0
    اگر بتونن سر حرف شون بمونن و این سلبریقی ها رو ممنوع الکار کنن، نه اینکه باز رأفت اسلامی شامل حال این دشمنان اسلام بشه...
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 18
    دروغ کنتور داره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • احمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 0
    برخی سلبریتهاچندساله توسط سفارت انگلیس والان وفرانسه سازماندهی شده وپول گرفته اند برای بازی برای دشمن وتازه برای مردم خیانت این سلبریتهای بیسوا عیاش ضدوطن آشکارشده
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 3
    اصلا همه هنر پیشه ها و ورزشکاران را بگیرید اعدام کنید
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    14 0
    به یک احضار خشک وخالی دلتون را خوش نکنید همه اینها برای بستن دهان بچه حزب اللهی هاست وگرنه اگر محکم برخورد میکردند تیم ملی فوتبال اینطور با نخوندن سرود دل مردم کشورشان را نمیسوزوندند ..کاری کردند ودل مردم را شکستند که مردم دعایشان را پس گرفتند و اینطور سوراخ سوراخ شدند
    • سکوت IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 7
      تو مردمی الان؟خیلی ساده بگو من از مردم ترسیدم همین موندم شب چجوری میخوابین چجوری واقعا ضمنا انقدر به این و اون نناز هیچ قدرتی بالاتر از خدا نیست
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 0
      سکوت جان شما خفه بمیر . داعشی مگه خدا قبول داره ؟؟ داعشی فقط حوری قبول داره که اونم تو حسرتش میسوزی بدبخت . قوری هم دستت نمیدن . از رفقای داعشیت چه خبر ؟
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 1
      سکوت جان شما خفه بمیر . داعشی مگه خدا قبول داره ؟؟ داعشی فقط حوری قبول داره که اونم تو حسرتش میسوزی بدبخت . قوری هم دستت نمیدن . از رفقای داعشیت چه خبر ؟
  • عباس IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    13 1
    مرده شور اون قیافه ریاحی .کوثری.و بقیه اون سلبریتی ها را ببرند همشون مفت خور و منفعت طلب هستن ..حیف این شهدا که جان خودشون را بخاطر امنیت این مفت خوران فدا می کنن حیف ..
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 4
    چند نفر رو میخوان زندانی کنن؟
    • ایران من IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      4 0
      تا زمانی که این بی شرف ها هستن زندان هم هست
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 0
      بعضی ها حکمشون اعدامه و دیگه اکسیژن کره ی زمین حیف اینها نمیشه پس نگران ظرفیت زندان ها نباش! البته که اگه بخوان حکم سبک براشون ببرن هم تعدادشون اونقدر کمه که تو زندان ها جا میشن
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 0
      زندان نیازی نیست! تا نشون بدی که داری سنگ از رو زمین بر میداری فرار میکنن.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 1
    متاسفانه همه اوج گرفتن اقتشاشات بدلیل تسامح دستگاه قضائی است !
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    ببینیم و تع یف کنیــم!
  • حاج علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    9 0
    آفرین، عدالت برای همه، نه به کاپیتولاسیون سلبریتی ها
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 3
    چرا به جای پاسخ دادن به مشکلات فقط بگیر و ببند میکنید
    • محمد قزل IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 0
      پس کیا دارن اغتشاش میکنن
  • ایرانی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 1
    سلیبرتی ها بخاطر توهم هواداری جوانان اشتباهات جبران ناپذیر را مرتکب شدند . منافع ملی را فدایی شهرت طلبی ه ایشان نمودند و باید باختی مجازات شوند تا عاقل شوند . حتی علی دایی همشهری ما که فکر میکردیم آدم عاقلی است ، دیدیم که آتش بیار معرکه لندن نشینان شد . و ما در اردبیل به حساب اش خواهیم رسید .
  • حسن IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 0
    احسنت به قوه قضاییه .بایدزودتراز این افرادمحرک اغتشاش ازجمله بعضی ازبازیگران سینماوفوتبال وغیره.اینها فقط نفت روی آتش ریختندوعده ای رابه کشتن دادند.
  • M.M IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    به امید صلح،آرامش و امنیت...
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 3
    چراپیامهاروانتخابی نشرمیدی ،هشتادمیلیون ایرانی معترضن سلبریتی وورزشکارازمردمه بارنج خودش رسیده حکومت که کاری نکرده براش اگرشک داشتی بایدشرم میکردی بانمایش فوتبال امروز
    • محمد قزل IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      3 0
      چه طور حساب کردی شده ۸۰میلیون معترض ایرانی
    • اردشیر IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      3 0
      بچه های بسیج ،نیروی انتظامی، امنیت می آورند. سپاهی ها وارتشی ها، امنیت وصنعت دفاعی راارتقاء داده اند. ولی این فوتبالیستها وسلبریتی ها چی
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      17 0
      دنبال یه توپ دوویدن زحمت داره ؟؟ الان یارو میره نود دقیقه تو زمین واسه سلامتی خودش و شهرت و تفریح خودش میدوئه دردی از من دوا میکنه ؟؟ مشکلی از زندگی فقرای این جامعه حل میکنه ؟ سفره ملتو بزرگتر میکنه ؟؟ حتی نمیشه بهش گفت شغل ملت میرن به عشق و حالشون میرسن و سفرای خارجیشونو میرن و شهرت پیدا میکنن اخرش منتشو سر مردم میذارن . وقتی میگن دستمزد بازیگر و فوتبالیست جماعت حرومه یعنی همین وگرنه کارگر معدن که هر روز از کار زیاد میمیره و زنده میشه یه هزارم اینا هم حقوق نمیگیره .
  • ساحل IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    15 1
    عکس حسن عباسی رو بغل این هرزه ها نذار. شماها باعث تاسف هستید با این نحو کار کردن. همکارهای این هرزه ها همشون هم صدا با هم ازشون طرفداری میکنن. شماها چی؟ حسن عباسی حرف درست زده
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    12 0
    اوباش سلبریتی رو امون ندید که یک ضلع مربع آشوب هستن
  • گمنام IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    13 0
    ای کاش حسن عباسی رو در کنار اینا قرار نمیدادین واقعا که !
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    س بریزین بیرون این سلبریتیای منافق کثیف را به امید خدا خائنا همه برا ۱۰روز دیگه تمومن الان دیگه اخرشه همه خائنا برا مردم لو رفتن کارشون تموم جمهوری اسلامیم این کسافتا برن تا ۵۰سال دیگه بیمه میشه
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 10
    حسن عباسی رو میبینیم داره با قاضی چایی میخوره اون از هفت دولت آزاده در مورد بقیه هم بایستی دید چه تصمیمی میگیرند
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 0
    واقعاً قانون مؤثری برای جلوگیری از این عمل شنیع و حقیقتا خبیثانه نداریم. با وجود بروز پدیده شبکه های اجتماعی که اظهرمن الشمس ست چه فجایعی را باعث می شوند باید خیلی زودتر مجلس و دولت به فکر تدوین قانونی دقیق و همه جانبه و مؤثر در بازدارندگی می افتادند. حالا عدو شده سبب خیر، پس بجنبید. یا الله
  • DE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    66 0
    طبق معمول همگی بغیر حسن عباسی با یک ببخشید ساده و یه تعهد لامفت کتبی مشمول رافت بینهایت اسلامی میشن. کسی هم جرات احضار علی دایی رو نخواهد داشت. در نهایت هم انگار نه انگار.
  • حنیف CA ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    راه‌ حل برون رفت‌در این شرایط جنگ مجازی هزینه دار‌کردن‌ این کارها‌‌برای افراد است
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    این سلبریتی ها ی مفت خور رو ب سزای اعمالشون برسونید حماقت اینها خون این همه جوان رو ریخته
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    امیدوارم که به خاطر تهدیدات آزادشون نکنند.
  • DE ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    الناز شاکردوست، میترا حجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی به به ! چشم ما روشن! مالیات که نمیدن هیچ !اینا رو چه به این غلط ها! همه شون رو ممنوع الخروج کنید تا حساب بیاد دستشون .
  • عباس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    علی دایی؟ یحیی گل محمدی؟ کریم باقری؟ تکلیف اینا چی میشه؟ کسی ازشون میترسه؟
  • پیرامون IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    عالی
  • رضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام.این جماعت سلبریتی با پول این مردم به نام و نان و عنوان رسیدند اما الان به مردم لگد می‌زنند و به مقدمات مردم مسلمان ایران اهانت میکنند
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    حسنك لمپنى بيش نيست
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    افرادی مثل پزشکیان خاتمی فتنه گر روهم احضار کنید واز آنها هم مدرک بخواهید البته اگر صلاح هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس