اخراج نماینده تندرو رژیم صهیونیستی از همایشی در شهر حیفا

"الموگ کوهن" عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به همایشی فرهنگی در شهر حیفا با موضوع بررسی روایت فلسطینی حمله کرد.

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کوهن و شماری از دوستانش وارد سالن محل برگزاری این همایش در شهر حیفا شده و قصد برهم زدن آن را داشتند که شماری از فعالان سیاسی فلسطینی سد راه آنان شده و آن‌ها را از سالن اخراج کردند.

در این همایش موضوع تروریسم و تحریم بین‌المللی رژیم صهیونیستی بررسی می‌شد.

کوهن در پی اخراج از این همایش، علیه شماری از برگزار کنندگان آن نزد پلیس رژیم صهیونیستی شکایت کرد.

این نماینده که یکی از اعضای تندرو حزب افراطی "قدرت یهودی" به رهبری ایتمار بن غفیر است. بن غفیر جزو تندروترین اعضای کنست و نامزد احتمالی تصدی وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کابینه جدید نتانیاهو است.

این خبر پس از آن منتشر می‌شود که پنج روز پیش و درحالی که نتانیاهو در حال رایزنی با متحدان خود در میان احزاب راستگرای افراطی برای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی است، آمریکا درباره انتصاب تندروها در وزارتخانه‌های امنیتی این رژیم هشدار داد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز سه شنبه در گزارشی درباره اختلافات واشنگتن و تل آویو بعد از روی کار آمدن راست‌گراها، نوشت: دولت جو بایدن به نتانیاهو اعلام کرده وزیران (جنگ) و امنیت عمومی را از میان افرادی انتخاب کند که آمریکا بتواند با آنها کار کند.

این روزنامه افزود: آمریکا تاکید کرده برای موفقیت همکاری امنیتی بین تل‌آویو و واشنگتن، نتانیاهو لازم است که درباره انتصاب افراد در این وزارتخانه‌ها دقت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس