کد خبر 1438529
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
اعلام اتهامات "الهام افکاری" از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی در نشست خبری امروزدر پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است. این خانم قصد خروج از کشور هم داشت که حکم‌جلبش صادر و در زمان خروج از کشور دستگیر شد. اتهام او اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با فراخوان‌های معاندین نظام است و این اتهام تفهیم شده و قرار تامین بازداشت موقت او صادر شد و در زندان است. او ارتباط گسترده‌ای با عناصر فعال رسانه‌ای و شاخص برانداز داخل و خارج در شبکه اینترنشنال داشته و اقدام به نشر اخبار کذب کرده و در اغتشاشات سال‌های اخیر و آشوب‌هایی که در فارس بوده نقش‌آفرینی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصجی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    افکاری ها خانوادگی دل در گرو سازمان فشل چند پیر زن و پیر مرد منافقین دارند. ای کاش افکاری خواهر هم ،شرارتش به اندازه‌ای بود که به پیش برادر معدوم قاتلش فرستاده می شد.
  • من و ما IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 3
    دروغه محضه
    • من IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 0
      از قیافه این زن جاسوسی و وطن فروشی میباره درود بر ایران وطنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس