کد خبر 1438644
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
آرژانتین به رکورد ایتالیا نرسید

تیم ملی فوتبال آرژانتین با توجه به شکست مقابل عربستان، نتوانست رکورد شکست‌ناپذیری پیاپی خود را به ایتالیا برساند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین که در سه سال و چهار ماه و ۱۹ روز گذشته هیچ شکستی تجربه نکرده بود، امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک شکست غیرمنتظره تجربه کرد تا نتواند رکورد خود را تاریخی کند.

آرژانتین امروز باوجود اینکه در همان اوایل بازی با گل لیونل مسی از عربستان پیش افتاده بود، اسیر تاکتیک‌های هروه رنار سرمربی جریف شد و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

آخرین مرتبه‌ای که این تیم طعم شکست را چشیده بود، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل بود. از آن زمان شاگردان لیونل اسکالونی در ۳۶ بازی پیاپی شکست نخورده بودند.

اگر آرژانتین امروز هم از شکست فرار می‌کرد، با رکورد ۳۷ بازی بدون باخت پیاپی ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی که در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ ثبت شده بود برابری می‌کرد. رکورد ایتالیا، طولانی‌ترین دوران بدون باخت برای یک تیم ملی در تاریخ فوتبال است.

آرژانتین درحالی امروز باخت که آخرین بار ۲۲ مهر ۱۳۹۹ در بازی مقابل بولیوی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی از حریف خود عقب افتاده بود. البته در آن بازی این تیم در نهایت حریف خود را شکست داد اما امروز نتوانست این کار را مقابل عربستان تکرار کند.

آرژانتین که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارد در ۲ بازی بعدی باید با مکزیک و لهستان روبرو شود. برنامه مسابقات بعدی این تیم به شرح زیر است:

شنبه ۵ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ آرژانتین - مکزیک

چهارشنبه ۹ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ آرژانتین - لهستان

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس