ستاره فرانسوی تاریخ‌ساز شد/ ژیرو به رکورد آنری رسید +عکس

اولیویه ژیرو با ۲ گل مقابل استرالیا به رکورد بیشترین گل در تاریخ فوتبال ملی فرانسه رسید.

به گزارش مشرق، در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فرانسه به مصاف استرالیا رفت و تا دقیقه ۷۵ به برتری ۴ بر یک رسید.

در این بازی اولیویه ژیرو گل دوم و چهارم خروس‌ها را به ثمر رساند تا به رکورد ۵۱ گل برای تیم ملی فرانسه دست یابد و به رکورد بیشترین گل در تاریخ فوتبال فرانسه برسد.

ستاره فرانسوی تاریخ‌ساز شد/ ژیرو به رکورد آنری رسید +عکس

پیشتر تیری آنری با ۵۱ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه شناخته می‌شد که ژیرو به این رکورد رسید.

آنتوان گریزمان با ۴۲ گل، میشل پلاتینی با ۴۱ گل، کریم بنزما با ۳۷ گل و دیوید ترزگه با ۳۴ گل در رده‌های بعدی گلزنان برتر تاریخ فرانسه قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    ژیرو عالی بود. متأسفانه اونجور که شایسته‌‌اش بود بهش پرداخته نشد. آقای گُلی فرانسه و ۱۱۵ بازی ملی، واقعا کار شگفت‌انگیز و بزرگیه. توی میلان هم بی‌نظیره :)
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      بالام جان ! برای چیزی تأسف بخور و اظهار ناراحتی کن که ارزشش رو داشته باشه , تآسف میخوری اونم برای بازیکن یه تیم بیگانه؟! فوتبال همانطور که از اسمش مشخصه فقط یه بازیه نه بیشتر. سودش رو هم فوتبالیست و دست اندرکاران فوتبال می برن . من و تو نه سر پیازیم نه ته آن . برد و باخت هم جزئی از ذات بازیهاست. بنابریان عقل حکم میکنه که برای مسائلی ارزش قائل بشیم و شادی و غممون رو به پاشون بریزیم که به درد دنیا و آخرتمون میخورن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس