کد خبر 1438788
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
سرقت

یک زن که با ورود به محدوده یک بیمارستان، گوشی همراه بیماران را سرقت می کرد، هنگام دزدی به دام افتاد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: به دنبال شکایت تعدادی از بیماران و کادر پزشکی یک واحد بیمارستانی در شهر کرمان مبنی بر مفقود شدن تلفن همراه آنان، نیروهای کلانتری دانشجو بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: با حضور ماموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، یک زن هر روز با پوشیدن ماسک ضمن ورود به بیمارستان به سرقت گوشی همراه بیماران و همراهان آنان اقدام می کند که در این زمینه ماموران پس از شناسایی چهره این متهم و استقرار نیروی نامحسوس در اطراف بیمارستان، به این سارق در بیمارستان هنگام سرقت دستبند زدند.

وی با اشاره به این که این متهم در بازجویی ها به پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه از بیماران اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 0
    بررسی کنن ببینن تو اغتشاش نبوده
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 0
      ازاین بی اصل ونسب ها هرکاری برمیاد.
    • محمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 0
      نه عريزم بايد اوضاع اقتصادي و به دنبال اون اوضاع معبشتي بررسي بشه كه سرچشمه تمام ناهنجاريهاي فرهنگي اجتماعي و بقيه از فقر و نداري است همانطور كه حضرت علي عليه السلام فرمودن از دري كه فقر وارد بشه آبرو و شرم و حيا هم از درب ديگه خارج ميشه يعني طرف براي زنده ماندن و زندگي كردن چشم خودشو به روي آبرو و شرم و حيا و هر مانع معنوي ديگه بسته و فقط به فقط به فكر هدف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس