کد خبر 1438893
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
بهترین نمایش امباپه را کجا می‌توان دید؟

کاپیتان پیشین تیم ملی بلژیک ضمن تمجید از فوق ستاره جوان تیم ملی فرانسه، او را با بزرگان دنیای فوتبال مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، «ونسان کمپانی» کاپیتان پیشین تیم ملی بلژیک پس از پیروزی چهار بر یک تیم ملی فرانسه مقابل استرالیا، ضمن تمجید از «کیلیان امباپه» فوق ستاره جوان خروس‌ها، او را با اسطوره‌هایی مانند «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» مقایسه کرد. امباپه ۲۳ ساله در بازی شب گذشته مقابل استرالیا، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای هم‌تیمی خود فرستاد.

کمپانی که هم‌ اکنون هدایت تیم دسته اولی «برنلی» انگلیس را برعهده دارد، گفته «بهترین نسخه» امباپه را زمانی می‌توان دید که زیر نظر «بهترین مربی در بهترین لیگ» کار کند؛ که به اعتقاد او، این مربی «پپ گواردیولا» مربی سابق خود کمپانی است. کاپیتان سابق منچسترسیتی می‌گوید: بازیکنان کمی هستند که به شما آن احساس را می‌دهند: رونالدینیو، مسی و رونالدو. اگر او بتواند این کاری که اکنون می‌کند را ادامه دهد، بسیار مشکل است که را بتوان او را محدود کرد.

کمپانی درباره خروج احتمالی امباپه از پاری‌سن‌ژرمن نیز می‌گوید: فکر می‌کنم این چیزی است که انتظار داریم انجام شود اما او می‌خواهد در لیگ قهرمان اروپا با PSG قهرمان شود و این ارزش بالایی برای او دارد.

بازیکن سابق سیتیزن‌ها ادامه داد: بهترین بازیکن را با بهترین مربی در بهترین لیگ در یک‌جا قرار دهید و آن وقت می‌بینید امباپه کیست. در منچسترسیتی شما می‌توانید بهترین نسخه امباپه را ببینید.

کمپانی همچنین گفت برخی از ویژگی‌های بازی امباپه شبیه به «تیری آنری» و «نیکلاس آنلکا» مهاجمان سابق تیم ملی فرانسه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس