وقتی پهپاد انصارالله، مانع از سرقت نفت توسط نفتکش خارجی می‌شود+ فیلم

پایگاه خبری «روسیا الیوم» فیلمی از عملیات پهپادی انصارالله یمن برای ممانعت از سرقت نفت این کشور توسط یک نفتکش خارجی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عملیاتی پهپادی در بندر نفتی الظبه واقع در استان حضرموت را اجرا کرده‌اند که منجر به فرار نفتکش خارجی شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در این باره تاکید کرده بود: نیروهای آن‌ها موفق شده‌اند کشتی نفتی را که قصد داشت به بندر الظبه نزدیک شود، متوقف کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن اشاره به اینکه «حمله پهپادی به بندر الظبه فقط یک هشدار ساده بوده است»، خاطرنشان کرد: این نفتکش، مأموریت غارت مقادیر زیادی نفت را انجام می‌داد، که بعد از عملیات پهپادی ما مجبور به ترک آن منطقه شد.

«عزیز راشد» از مسئولان وزارت دفاع دولت صنعاء در گفت‌وگو با خبرنگار روسیا الیوم تاکید می کند که این حملات پهپادی و عملیات‌ها با قدرت ادامه خواهند یافت.

مقامات دولت صنعاء و رهبران جنبش انصارالله یمن تصمیم گرفته‌اند تا از مرحله هشدارهای غیرمستقیم و کلامی به نیروهای آمریکایی و ائتلاف سعودی متجاوز در یمن عبور کرده و کار را به مواجهه مستقیم برسانند.

پیش‌تر مقامات انصارالله و دولت نجات ملی یمن تاکید کرده بودند که در مقابل سرقت ثروت‌های ملی یمن خواهند ایستاد؛ چرا که مبالغ حاصل از فروش این منابع نفتی به پرداخت حقوق کارکنان دولت و خدمات رسانی به مردم یمن کمک خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس