کد خبر 1439060
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
ماسکی برای جنگجوی تائه‌گوک؛ سون چطور به این روز افتاد؟

همزمان با تلاش جنگجویان تائه‌گوک برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه H،  سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی با ماسک محافظ صورت پا به زمین مسابقات خواهد گذاشت اما چرا؟

به گزارش مشرق، مهاجم تیم فوتبال تاتنهام به‌رغم شکستگی استخوان صورت در اطراف چشم چپش در جریان دیدار این تیم برابر مارسی در لیگ قهرمانان، در نبرد با زمان برای رسیدن به مرز آمادگی، پیروز شد.

ستاره ۳۰ ساله کره‌ای در نتیجه این حادثه مجبور به عمل جراحی شد اما بعد از سه هفته استراحت، سون برای پیوستن به ببرهای آسیا در جام جهانی آماده شد. او در صحنه برخورد شانه به صورت با شانسل امبمبا دچار این شکستگی شد.

او شنبه هفته گذشته به کاروان تیم ملی کشورش اضافه شد و پابلو بنتو، سرمربی کره جنوبی به منظور بحث درباره وضعیت سلامتی سون در دیدار اول برابر اروگوئه، در تیمش «بایکوت خبری» اعمال کرد!

بنتو درباره وضعیت سون گفت: باید وضعیت او را به طور روزانه بررسی کنیم و برای برگشت به او زمان بدهیم. وقت کافی برای تصمیم‌گیری داریم و بهترین تصمیم را برای همه خواهیم گرفت.

سون نیز با اعلام آمادگی برای حضور در جام جهانی گفته بود که این جام را از دست نخواهد داد و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور زیبایش، لحظه‌شماری می‌کند.

در صورتی که سون برای بازگشت به روزهای درخشان خود، چند بازی به استراحت نیاز داشته باشد، آنگاه جنگجویان تائه‌گوک می‌توانند از بازیکنانی همچون هوانگ هی‌-چان، هوانگ اوی-جو و یا لی‌ جائه-سونگ در پست او استفاده کنند.

با این حال، هیچ شکی وجود ندارد که سون در گروه سخت کره جنوبی که در آن تیم‌های پرتغال، اروگوئه و غنا حضور دارد، می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس