شروع طوفانی اسپانیا در جام بیست و دوم/ کاستاریکا رکورددار جدید!

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل کاستاریکا به بردی پرگل دست یافت.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه E مسابقات و در ورزشگاه «الثمامه» تیم‌ ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و به برتری ۷ بر صفر رسید.

در این مسابقه کاستاریکا از همان لحظات ابتدایی نشان داد که چیزی در چنته ندارد و همین باعث شد تا اسپانیا توپ و میدان را به راحتی در دست گیرد و یکی از پس دیگری گل‌ها را وارد دروازه «کیلور ناواس» کند.

برای ماتادورها دنی اولمو ۱۱ ، مارکو آسنسیو ۲۱ ، فران تورس (پنالتی) ۳۱ ، ۵۴ ، گابی ۷۴ ، کارلوس سولر ۹۰ و آلوارو موراتا ۹۲ گلزنی کردند.

نکته مهم برای لاروخا این است که انریکه با بازیکنانی جوان مثل گابی، پدری، تورس، بالده و ویلیامز که سن بسیار پایینی دارند، به این برد پرگل و ارزشمند دست یافت.

اسپانیا در بازی بعدی باید با آلمانی دیدار کند که در مسابقه اول به شکلی غیرمنتظره مغلوب ژاپن شد.

در جدول گروه E جام جهانی، تیم ملی اسپانیا با ۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷ در صدر و ژاپن با ۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خخخ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    درود بر کاستاریکا که آبروی بی غیرتای سرود نخون ایران رو خریدن
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 1
    به همه میگم اقای کی روش اقای سجادی و تاج اینقدر ناراحت نباشید انشاالله بازی بعدی را میبریم شکست همیشه یک دور خیزه و در ثانی این شکست ناخواسته و عجیب و غریب بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس