پوتین: عملیات نظامی در اوکراین به رونق صنعت مسکو منجر می‌شود

رئیس جمهور روسیه معتقد است که عملیات نظامی این کشور در اوکراین، به رونق صنایع مسکو منجر خواهد شد.

به گزارش مشرق، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می‌گوید که در جریان عملیات نظامی این کشور در اوکراین، تاسیسات و به طور کلی بخش صنعتی روسیه با تمام قوا و ظرفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

پوتین در جریان رویدادی به مناسب پانزدهمین سالروز تاسیت شرکت «روس‌تک» گفت: کارخانه‌های مسکو، سن‌پترزبورگ و همچین اورال، سیبری و مناطق شرق دور کشور ما، با ظرفیت کامل ور شیفت‌های متعدد فعال هستند.

وی افزود: در واقع، آنها باعث رونق و پیشرفت منحصربه‌فرد صنایع و بخش فناوری‌ پیشرفته کشور شده و خواهند شد.

وی تاکید کرد که این پیشرفت صرفا به صنعت دفاعی محدود نبوده و صنایع غیرنظامی را نیز در بر دارد.

پوتین تصریح کرد: در اسرع وقت تمام تصمیمات را در راستای حمایت از شرکت‌های‌مان اتخاذ خواهیم کرد و درباره افراد شاغل در این شرکت‌ها و کارخانه‌ها نیز باید بگویم که هیچ شکی به آنها ندارم.

پوتین ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) بنا به درخواست جمهوری‌های دونباس برای کمک به آنها به منظور رهایی از ظلم رژیم کی‌یف، فرمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین را صادر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 1
    عه ! واقعااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ یعنی اگر ما هم به کشور های همسایه حمله کنیم و اشغالشون کنیم و بمبارانشون کنیم و بریم تو شهر هاشون همه پرسی الحاق خاکشون به کشور خودمون را برگزار کنیم و مردمشون رو بکشیم ،صنایع در جمهوری اسلامی رونق میگیره ؟؟ چه جالب ! نمیدونستم یکی از راههای شکوفایی صنعت کشور ها اینه !!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس