کد خبر 1440013
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
.

نورانی‌نژاد عملا به یک جمع محدود اغتشاشگر خیابانی که ترکیبی از فریب‌خوردگان و اوباش بوده‌اند؛ کلمات "مردم و جامعه و ایران" را اطلاق کرده است و به طرح مطالبات آنها می‌پردازد!

به گزارش مشرق، حسین نورانی‌نژاد، فعال چپ و معاون حزب اتحاد ملت اخیراً طی یادداشتی که در کانال تلگرامی امتداد منتشر شد، به تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرده و نوشته است:

البته بازیکن‌ها که در این روزها فشارهای بی‌سابقه دیگری تا حد افشای چت‌ها و گفت‌وگوهای خصوصی‌شان را تحمل کرده بودند، به اعتبار برخاستن از درون جامعه و مسئولیت اجتماعی که کمابیش در این شرایط در وجود هر ایرانی به‌وجود می‌آید، همراهی‌های بی‌سابقه‌ای را با مردم رنجدیده و به حق متوقع نشان دادند که اگر خشم و پرتوقعی‌های موجود اجازه دهد، از اهمیت بالایی برای توجه برخوردارند.

او می‌افزاید: بازیکن‌هایی که طبق شنیده‌ها با وجود فشارها، از ادای برخی مراسم و تشریفات مرسوم مانند خواندن سرود سر باز زدند و در مصاحبه‌های پیش از بازی، بارها بر همراهی و همدلی با مردم تاکید کردند، شایسته پاسخ بهتر و مهربانانه‌تری هستند...آنها هم از همین مردمند با احساسات و عواطفی مشابه‌.

عضو کادر حزب اتحاد ملت تصریح کرده است: این تیم به جای ایجاد شکاف، می‌توانست و می‌تواند تا یکی از مولفه‌های همبستگی مردم در این روزهای سخت باشد. می‌تواند آزمونی باشد برای تمرین انصاف در شرایط خشم و اعتراض. تمرینی برای گم نکردن خط درست از فریب و دوست از غیر دوست.

اگرچه توطئه‌چینی آقای نورانی‌نژاد برای تیم ملی فوتبال ایران با سرود ملی خواندن بازیکنان و پیروزی تیم کشورمان در مقابل ولز شکست خورد لکن از حیث سیاسی؛ ما پیش از این نیز بخشی از یک یادداشت یک روزنامه اصلاح‌طلب پیرامون حوادث اخیر کشور را منتشر و این قضاوت را بر عهده مخاطبان محترم گذاشتیم که این قبیل یادداشت‌های حمایت‌کننده از اغتشاش و معاند با اهتزاز پرچم و سرود ملی ایران را چه کسی می‌نویسد؟ پژاک و نیوزویک و اینترنشنال یا کسانی برنشسته در اردوگاه اصلاحات؟!

یادداشت نورانی‌نژاد نیز خالی از همین سؤال مهم نیست...

دقت شود که نورانی‌نژاد اگرچه در یادداشت خود کلمات بسیاری را به مسلخ کشیده است اما در یکی از پربسامدترین رخدادهای این جنایت؛ شاهد به مذبح بردن کلمات "ایرانی، جامعه و مردم" هستیم.

نورانی‌نژاد عملا به یک جمع محدود اغتشاشگر خیابانی که ترکیبی از فریب‌خوردگان و اوباش بوده‌اند؛ کلمات "مردم و جامعه و ایران" را اطلاق کرده است و به طرح مطالبات آنها می‌پردازد!

و حتی خواستار اعطای اعانه به فریب‌خوردگانی می‌شود که با مطالبات این جمع بد سگال و البته معدود همراهی کرده‌اند!

این فاجعه تحلیلی و امنیتی اگرچه برآمده از یک جمع محدود و یک مانیفست غلط و براندازانه است و در برخی ابعاد هیچ اهمیتی ندارد؛ اما از آنجا که یک آفت است و آفت نیز به هر میزان مخلّ امنیت و سلامت؛ الزام عقلی آنست که با چنین القائات غلطی از دو وجه امنیتی و تبیینی تقابل اصولی و عقلانی صورت گیرد.

آن قبیله محدودی که امروز در کوچه‌پس‌کوچه‌های رسانه ترکتازی می‌کند و برای پیروزی دشمن دعا می‌کند؛ از هیچ خباثتی علیه ایران و ایرانی فروگذار نیست و این مسئله الزام برخورد و پیگیری را عیان می‌کند.

حسین نورانی‌نژاد و حزب متبوع او از عاملان اصلی تحریم انتخابات سال 1400 بوده‌اند.

ما پیش از این هشدار داده بودیم که تحریم انتخابات به برداشتن سلاح در کف خیابان‌ها منجر خواهد شد. و آنچه که اخیرا در برخی خیابان‌ها دیدیم مؤید همین تحلیل راهبردی بود.

باید از بروز فاجعه پیشگیری کرد. پیش از آنکه یاخته سرطانی دچار وسعت اندامی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    12 0
    آن بازیکنان به همراه تو غلط کردن که به سرود ملی بی احترامی کردن و باید بعد مسابقات جریمه شوند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    فوتبال جای سیاسی بازی نیست اعتراض داری مخالفی سرجای خودش فوتبال ملی هست و تیم ملی مال ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس