بسیجی مدافع امنیت برای حفظ انقلاب و اسلام به شهادت رسید

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه به دیدار والدین شهید بسیجی آمدیم تا ذخیره و اندوخته ای داشته باشیم، گفت: روح الله برای حفظ انقلاب و اسلام به شهادت رسیده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان عصر روز شنبه در سفری که به استان البرز داشت به دیدار خانواده شهید بسیجی مدافع امنیت «روح الله عجمیان» رفت و افزود: خانواده شهید ارزشمند است و مادری که شیر پاک بر دهان فرزند گذاشت و اینگونه فرزند خود را تربیت کرد و پدری که لقمه حلال را کسب کرد و برای ارتزاق فرزند آورد و فرزندی اینچنین تربیت کرد به طور قطع نزد خداوند ماجور است و ما سخت نیازمند دعای شما در این عالم هستیم.

وی اظهار داشت: شما کاری کردید که نامتان در دفتر الهی به عنوان مادر شهید ثبت شود و جگرگوشه خود را برای حفظ انقلاب دادید آن هم در مقابل گرگ صفتانی که نشان دادند به هیچ چیزی جز نابودی اسلام و انسانیت راضی نمی شوند.

وی گفت: اگر در اوایل انقلاب این اسلام وانقلاب شکست می خورد و این ها در مقابل اسلام می ایستاد، اسلام برای چند صدسال دیگر نمی توانست قد علم کند و امروز با تمام وجود متوجه هستیم ضربه ای که استکبار و کسانی که مخالف دین و آیین نبی مکرم (ص) و تشیع هستند، دیدند قدرت دین و اسلام را و لذا به شدت به دنبال براندازی اسلام و نه نظام جمهوری اسلامی هستند.

پورخاقان افزود: نظام جمهوری اسلامی نماد اسلام است و با تمام کمی ها و کاستی هایی که وجود دارد، رهبری فرموده اند که ما در ابتدای راه هستیم و در راستای اجرای عدالت اسلامی خیلی راه داریم که برسیم به آنچه که منظور نظر ائمه اطهار (ع)، منویات امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا نیز بر آن بوده ولی دشمن می خواهد جمهوری اسلامی را براندازد تا ریشه اسلام را بزند.

وی تصریح کرد: شما افتخار کنید که فرزند شما در دفاع از اسلام و امام حسین(ع) و شیرخواره ۶ ماهه امام حسین شهید شد و در این راه جان خود را فدا کرد و صحنه شب عاشورا ایجاد شد که رویش های انقلاب هستند.

وی خطاب به مادر شهید عجمیان گفت: شما دریادل هستید و مادری آگاه و بصیر و بیدار هستید و خیلی ها بودند که صبح جوانشان سوار موتور شد و از خانه بیرون رفتند و با تصادف از دنیا رفت ولی شخصیتی مثل روح الله که آگاهانه می رود و به دست این دژخیمان از خدا بی خبر می افتد و گرگ های وحشی که جز خون آشامی چیزی نمی توان به آن ها گفت و گرگ هایی که درس از اربابانشان گرفته بودند و درس آموخته آن ها هستند و با آن وضع فجیع به شهادت می رسد که شما در برابر حضرت زینب روسفید خواهید بود زیرا آنچه که داشتید را در طبق اخلاص و اسلام گذاشتید و فدا کردید.

پورخاقان افزود: این جایگاه بسیار والا است و ما متوجه نمی شویم به طوریکه امام راحل فرمودند که شهدا زنده هستند و بر سر سفره الهی متنعم هستند.

وی با بیان اینکه انسان هیچوقت نمی میرد، تمام از دنیا رفتگان روحشان به برزخ می رود و این زندگی ورای زندگی برزخی است و شهید حضور دارد، تصریح کرد: قبر این شهید زیارتگاه شده است همانطور که به زیارت امامزادگان می رویم فرزند شما هم همین است به خصوص که از جلیله سادات است و برای تمام جوانان الگو می شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: این شهید را به زمین انداختند ولی خدا او را به آسمان برد تا الگویی برای جوانان شود و تا زمانی که این تفکر وجود دارد انقلاب نمی میرد.

وی افزود: شما آقا روح الله را ذخیره کردید و روسفید در خانه حضرت زهرا (س) هستید.

پورخاقان سلام رییس قوه قضاییه را به والدین شهید عجمیان ابلاغ کرد و گفت: اگر صحبتی دارید به ایشان اعلام می کنید.

خواهر شهید عجمیان نیز در این دیدار گفت: اشد مجازات برای خانمی که با کفش سر روح الله را سوراخ کرده و همچنین دو نفری که او را بر روی آسفالت کشیده بودند را دارم.

در این دیدار از سوی فرج الله افشار، رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز اعلام شد

که عوامل شهادت روح الله عجمیان شناسایی و دستگیر شده و در این هفته جلسات رسیدگی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس