درست در زمانی‌ که شرایط اقتصادی جامعه نا بسامان بود من از تلاش دست برنداشتم و با ایجاد کسب‌ و کاری که در حوزه عسل ایجاد کردم توانستم از تورمی که در جامعه بود پیشی بگیرم و کسب ‌و کار موفق و پر رونقی را داشته باشم که مرا به ثروت زیادی رساند می ‌توانم بگویم که این حوزه کاری یکی از بهترین و پرسودترین حوزه‌های موجود می ‌باشد و افراد می ‌توانند با یک برنامه دقیق و و منظم در آن به سود بالایی دست یابند در ادامه می ‌توانید این حوزه را بهتر بشناسید.

عسل طبیعی سقز

با خرید حجم عمده عسل سقز می توان قیمت عسل طبیعی سقز را کاهش داد اما در خریده جزِئی باید قیمت بالاتری را پرداخت کرد. تولید عسل طبیعی سقز بسیار محدود است، چون مقدار کمی از عسل طبیعی کوهی تولید می شود قیمت بسیار گرانی دارد. چون خاصیت دارویی خیلی بالایی دارد از نظر اینکه این عسل طبیعی کوهی برای صادرات حائز اهمیت می باشد، عسل کوهی به دلیل اینکه در ارتفاعات و جاهای کوهستانی تولید میشود و منبع غنی از ویتامینها می باشد. خواص دارویی و درمانی زیادی دارد و پزشکان طب سنتی و طب روز توصیه می کنند که برای حفظ سلامتی و درمان بسیاری از این بیماری ها حتما از عسل کوهی استفاده کنید. از دیگر مشخصات عسل طبیعی کوهی آن است که بسیار مواد مغذی و مفید در آن یافت می شود و باعث افزایش حافظه انسان می شود، از دیگر مشخصات عسل طبیعی کوهی آن است که برای بعضی از بیماریهای پوستی توصیه می شود زیرا این عسل ضد باکتری خوبی است.

با یک ترفند عالی در شرایط اقتصادی بد جامعه میلیاردر شدم

عسل طبیعی کوهستان وحشی

قیمت عسل طبیعی کوهستان وحشی به این دلیل که این عسل یکی از مرغوب ترین و کمیاب ترین انواع عسل محسوب می شود به نسبت نرخ بالاتری دارد. درواقع تشخیص عسل اصل و تقلبی و انواع پرورشی و کوهی توسط افراد عادی و به صورت تجربی کاری غیر ممکن و یا حتی کاری ناممکن به نظر می رسد. زیرا تشخیص عسل اصل تنها از طریق آزمایشگاه های تشخیص عسل امکان پذیر است و علی رغم تصور افراد نمی توان از روی طعم و مزه و یا رنگ و بو و هر مشخصات ظاهری دیگری به اصالت عسل به راحتی پی برد. اما در این جا این مساله مطرح می گردد که در صورتی که بخواهیم عسل اصل ر خریداری کنیم باید چگونه آن را تشخیص داده و محصولی مناسب و باکیفیت را خریداری نماییم. تنها تفاوت عسلهای کوهی و پرورشی در نوع لانه سازی زنبور است بنابراین شما در صورتی که عسل با موم را تهیه کنید از نوع ساختار لانه متوجه پرورشی و یا کوهی و طبیعی بودن عسل می گردید.

با یک ترفند عالی در شرایط اقتصادی بد جامعه میلیاردر شدم

عسل سبلان شهد

کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، به دنبال قیمت عسل سبلان شهد هستند، تا بتوانند این محصول بی نظیر را با قیمت مناسب تهیه کنند. عسل طبیعی سبلان یکی از بهترین عسلهای طبیعی کل ایران است به همین دلیل پخش عسل سبلان به صورت عمده در داخل شهر اردبیل و سایر شهرها صورت می گیرد. طبیعت بکر و دشتهای پرگل سبلان زمینه ساز تولید عسل درجه یک مطلوب و با کیفیت است به همین دلیل عسل سبلان طبیعی جزو عسلهای درجه یک و اصل می باشد. مناطق کوهستانی دارای رطوبت کمتری نسبت به مناطق شمالی کشور هستند همین امر باعث شده عسلهای تولید شده کوهستان دارای غلظت بیشتری باشند. عسلهای سبلان به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود که عسلهای طبیعی ساکارز زیر ۵ درصد و عسلهای ارگانیک دارای ساکارز زیر ۳ درصد هستند.

با یک ترفند عالی در شرایط اقتصادی بد جامعه میلیاردر شدم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس