ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری انفجارهای قدس

منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.

به گزارش مشرق، پنج روز از انفجارهای اخیر در شهر قدس اشغالی گذشت اما رژیم صهیونیستی به رغم اتخاذ تدابیر شدید امنیتی و استقرار صدها نفر از نیروهای خود در سرتاسر کرانه باختری به ویژه قدس هنوز موفق به بازداشت مجری این عملیات نشده است.

این عملیات روز چهارشنبه گذشته به وقوع پیوست و طی دو انفجار مختلف در دو مکان در شهر قدس، دو صهیونیست به هلاکت رسیده و ۴۷ نفر دیگر زخمی شدند. یکی از این افراد که به شدت مجروح شده بود روز گذشته به هلاکت رسید.

پایگاه واللا عنوان کرد که عملیات جست و جوی سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی برای شناسایی مکان اختفای مجری عملیات بی‌وقفه ادامه دارد و این نیروها همچنان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و نگران این هستند که این شخص یا گروهی که به آن وابسته است، دست به عملیات دیگری بزند، همانگونه که شهید عدی التمیمی نیز پس از اجرای عملیات در شعفاط، چند روز بعد در ورودی شهرک معالیه ادومیم هم دومین عملیات را اجرا کرد و در درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

منبع مذکور اشاره کرد که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته ده‌ها دوربین مداربسته را در قدس چک کردند تا به سرنخی از مجری عملیات دست یابند اما تا این لحظه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، نیز اتاق عملیات ویژه‌ای را در این زمینه برای جمع‌آوری اطلاعات امنیتی تشکیل داده و امیدوارند مجری یا مجریان عملیات دست به اشتباهی بزنند تا آن‌ها بتوانند موفق به شناسایی‌شان شوند.

طبق برآورهای منابع عبری، مجری یا مجریان این عملیات بدون هرگونه دستوری از خارج یا از جنبش و گروهی خاص دست به این عملیات زدند و مدت‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند و منطقه را به خوبی می‌شناختند و قبل از اجرای عملیات، از آن مکان تصویربرداری کرده بودند و زمانی که از وجود شمار زیادی از صهیونیست‌ها مطمئن شدند، اقدام به انفجار بمب اول کرده و اندکی بعد بمب دوم را منفجر کردند.

منابع عبری احتمال داده‌اند که مجری یا مجریان عملیات قدس از ساکنان شرق این شهر بوده و احتمالاً به سمت کرانه باختری متواری شده‌اند. پس از این رخداد گروه هکری عصای موسی نیز از هک دوربین‌های قدس اشغالی و پاک کردن محتوای آنها خبر داد، مسأله‌ای که شاید بازداشت مجریان عملیات را برای صهیونیست‌ها سخت‌تر ساخته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس